abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2026 @ 22:17:14 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220668528
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeezz uit interview met de burgemeester, 13 jaar :o
“De EHBO heeft het druk gehad met dronken jongeren, constateerde hij tijdens de Koningsnacht toen hij zelf een kijkje ging nemen. „Ik was daar om half negen en dan zag ik al eerste jongeren die in een andere wereld verkeerden. De jongste gisteren die door de EHBO geholpen moest worden was 13 jaar.”
Da's toch niet raar? Hier geven ouders kisten bier onder de noemer "het alcoholverbod geldt niet achter de voordeur" aan groepen met jongeren die echt niet ouder zijn dan dat.
"Want wij deden dat vroeger ook en kijk maar hoe goed we het doen."
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220668579
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 22:17 schreef fietsie het volgende:

[..]
Da's toch niet raar? Hier geven ouders kisten bier onder de noemer "het alcoholverbod geldt niet achter de voordeur" aan groepen met jongeren die echt niet ouder zijn dan dat.
"Want wij deden dat vroeger ook en kijk maar hoe goed we het doen."
Dus niet, bewust de wet overtreden is nou niet echt een goed voorbeeld. Maar op 13 jarige leeftijd door de ehbo geholpen moeten worden vind ik wel heel jong (zegt dit ouwe wijf)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220668669
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 22:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dus niet, bewust de wet overtreden is nou niet echt een goed voorbeeld. Maar op 13 jarige leeftijd door de ehbo geholpen moeten worden vind ik wel heel jong (zegt dit ouwe wijf)
Mwah, ik vind er ook wel iets van als een 40-plusser naar de ehbo moet door alcoholgebruik :7 Ik vind dat op elke leeftijd eigenlijk wel een domme actie. Maakt me dat een nog ouder wijf?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220668697
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 20:02 schreef AnneX het volgende:

@:Cat-astrophe op het litteken op de heup zit een wondpleister en een afdekking met een slangetje en een pompje om het wondvocht af te zuigen zodat de wond droog blijft. Ben jij dat al tegengekomen?
Klinkt als een Prevena-pomp, een vacuüm spons die steriel over een chirurgische wond geplaatst wordt en afgedekt wordt met luchtdicht klevend folie, aangesloten op een pomp met een reservoir om wondvocht op te vangen. De eerste 7 dagen na een operatie om postoperatieve wondinfecties en verweking te voorkomen.
pi_220668777
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 22:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mwah, ik vind er ook wel iets van als een 40-plusser naar de ehbo moet door alcoholgebruik :7 Ik vind dat op elke leeftijd eigenlijk wel een domme actie. Maakt me dat een nog ouder wijf?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, ik vind het van iedereen die naar de ehbo moet ivm alcohol misbruik te idioot voor woorden, maar ja, de schade die dat veroorzaakt
We have far more in common than that which devides us..
pi_220668782
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 22:50 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Klinkt als een Prevena-pomp, een vacuüm spons die steriel over een chirurgische wond geplaatst wordt en afgedekt wordt met luchtdicht klevend folie, aangesloten op een pomp met een reservoir om wondvocht op te vangen. De eerste 7 dagen na een operatie om postoperatieve wondinfecties en verweking te voorkomen.
O+
  maandag 27 april 2026 @ 23:23:17 #107
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220668785
Ik dronk op mijn 13e geloof ik mijn eerste Shandy of Sneeuwwitje :D En vond het helemaal niet lekker :@ Is later wel goedgekomen hehe, hoewel ik eigenlijk nooit veel drink. En té veel hoogst zelden.

Hier geen Koningsdag, ik was wel uitgenodigd in Buenos Aires, maar geen zin. Ah, nieuwe TV kwam vandaag eindelijk aan (oude doet raar, strepen door het beeld, niet echt meer de moeite van reparatie waard). Haal ik hem uit de doos, is het beeldscherm (erg) beschadigd :( Die kan dus weer retour afzender en mogen we nóg langer wachten :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220668791
Hier hadden we afgelopen zomer 2 comazuipers op hun 60e verjaardagsfeest.....
Nu hou ik ook wel van een drankje en soms drink je net iets te veel maar dit snap ik echt niet.
pi_220668827
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 22:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mwah, ik vind er ook wel iets van als een 40-plusser naar de ehbo moet door alcoholgebruik :7 Ik vind dat op elke leeftijd eigenlijk wel een domme actie. Maakt me dat een nog ouder wijf?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat er wel mensen zijn die wat te zeggen hebben over het eerste deel van je spoiler ;). Tweede deel, helemaal eens.

Ik vind het verder inderdaad op elke leeftijd vrij genant om bij EHBO te eindigen door eigen alcoholgebruik, maar bij 25+ eigenlijk juist meer want die zouden beter in staat moeten zijn om de consequenties te overzien etc.

Verder hoi, wel heel moe maar kan nog niet slapen :') . Beetje spijt dat ik fysio morgenochtend verzet had van 9.30 naar 8.30 zodat ik erna op tijd nog naar uni kon, want station is dicht en ook wegwerkzaamheden dus ik werk thuis. Gelukkig wel maar 1 afspraak, kan ik de rest van de dingen die ik moet doen op eigen tempo doen. Hele week opzich wel genoeg dingen te doen, maar eigenlijk alleen woensdagmiddag iets wat echt op een uni moet, dus ik hoop dat ik daar iig fit genoeg voor ben. Mooiste zou zijn als ik gewoon morgen als herboren wakker word :Y .
pi_220668838
En wat ontzettend irritant @flipsen :(
pi_220669075
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 23:46 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik denk dat er wel mensen zijn die wat te zeggen hebben over het eerste deel van je spoiler ;). Tweede deel, helemaal eens.

Ik vind het verder inderdaad op elke leeftijd vrij genant om bij EHBO te eindigen door eigen alcoholgebruik, maar bij 25+ eigenlijk juist meer want die zouden beter in staat moeten zijn om de consequenties te overzien etc.

Verder hoi, wel heel moe maar kan nog niet slapen :') . Beetje spijt dat ik fysio morgenochtend verzet had van 9.30 naar 8.30 zodat ik erna op tijd nog naar uni kon, want station is dicht en ook wegwerkzaamheden dus ik werk thuis. Gelukkig wel maar 1 afspraak, kan ik de rest van de dingen die ik moet doen op eigen tempo doen. Hele week opzich wel genoeg dingen te doen, maar eigenlijk alleen woensdagmiddag iets wat echt op een uni moet, dus ik hoop dat ik daar iig fit genoeg voor ben. Mooiste zou zijn als ik gewoon morgen als herboren wakker word :Y .
:W :+ Ik ging er op aan, ja :D

Ik duim voor fitheid vandaag! Ik moest om kwart voor 4 op dus lag ik 2 uur wakker :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220669131
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 04:08 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:W :+ Ik ging er op aan, ja :D

Ik duim voor fitheid vandaag! Ik moest om kwart voor 4 op dus lag ik 2 uur wakker :')
Haha, I figured ;)

Kwart voor 4?! Voor vakantie hoop ik? Enjoy *O*

Ik sliep rond 2u eindelijk, nadat ik om 00.45 toch maar paracetamol had genomen. Ik kon niet slapen omdat ik het zoo heet had en bleek verhoging te hebben, en voelde me sowieso vrij matig, dus hoopte dat paracetamol met beide zou helpen. Dat bleek gelukkig het geval ^O^ . Wel alweer een uur wakker, dus uitgerust voel ik me nog niet bepaald :+ maar mocht net weer neusspray, dus hoop zo nog even in slaap te vallen tot de wekker om 7.30 weer gaat.
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 06:32:39 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220669169
Bij de EHBO / op de spoedeisende hulp belanden door alcohol is toch ook een kwestie van onvoldoende training?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220669180
Of door een kut-thuissituatie gecombineerd met de verkeerde ‘vrienden’.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel ik ook weet dat een heel groot deel van de zuipers geen ‘goed’ excuus geeft hoor. Maar ik ben wat minder hard/snel in mijn oordeel geworden sindsdien.
pi_220669184
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 23:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik denk dat er wel mensen zijn die wat te zeggen hebben over het eerste deel van je spoiler ;)
Eerste wat ik dacht ook :D

Ik heb vroegah echt wel bijna genant veel gedronken maar het is me nog nooit gelukt daar medische zorg voor nodig te hebben (behalve als je de kanker meetelt, ben ik de enige die echt geen idee had dat die relatie zo sterk is?).

Als ik nu 1 alcoholische versnapering per jaar drink is het veel.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vanyel op 28-04-2026 08:44:11 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220669187
Goedemorgen trouwens!

Met een beetje geluk deze week maar twee dagen werken :D ik kan er aan wennen!
(Vooral het vroege opstaan kan ik wel missen)

Verder nog niet teruggelezen, druk in de tuin bezig geweest deze dagen, rugtassen wezen passen (ik heb wat problemen met mijn rug zodra er gewicht in zo’n tas ligt… mijn rug is scheef en rechts steekt deze verder naar achteren. Dus het gewicht wordt daardoor verder van mijn lijf en niet gelijkmatig naar achteren geduwd.), een dagje bij schoonouders op de camping geweest en het avonturenpad met neefjes geklauterd, en vrijdag zelf nog taart staan bakken want mijn ouders en zus +partner kwamen vrijdagmiddag. Ik ben weer een jaartje dichter bij de 40 (50 voor @derLudolf ;) )
pi_220669194
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 06:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Eerste wat ik dacht ook :D

Ik heb vroegah echt wel bijna genant veel gedronken maar het is me nog nooit gelukt daar medische zorg voor nodig te hebben (behalve als je de kanker meetelt, ben ik de enige die echt geen idee had dat die relatie zo sterk is?).

Als ik nu alcoholische versnapering per jaar drink is het veel.
Oh nee dat was me ook onbekend. Kan me het wel ergens indenken door alle schade, maar dat is nu pas wanneer je het zegt. En ik zou ook niet precies kunnen zeggen welke vormen van kanker daarmee gepaard kunnen gaan. Roken heeft dat wat betreft een betere anti-lobby.
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 07:18:11 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220669215
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 06:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Eerste wat ik dacht ook :D

Ik heb vroegah echt wel bijna genant veel gedronken maar het is me nog nooit gelukt daar medische zorg voor nodig te hebben (behalve als je de kanker meetelt, ben ik de enige die echt geen idee had dat die relatie zo sterk is?).

Als ik nu alcoholische versnapering per jaar drink is het veel.
Maar dat is toch niet aan te tonen dat het daardoor komt? Of wel :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 07:19:09 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220669217
Gefeliciteerd @Candaasje B:)B B:)B B:)B
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220669257
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 07:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Maar dat is toch niet aan te tonen dat het daardoor komt? Of wel :@
Nee. Op groepsniveau kun je wel een verband aantonen maar op individueel niveau is dat niet te achterhalen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220669258
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 06:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Eerste wat ik dacht ook :D

Ik heb vroegah echt wel bijna genant veel gedronken maar het is me nog nooit gelukt daar medische zorg voor nodig te hebben (behalve als je de kanker meetelt, ben ik de enige die echt geen idee had dat die relatie zo sterk is?).

Als ik nu alcoholische versnapering per jaar drink is het veel.
Jullie kennen me zo goed O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220669259
Gefeliciteerd Candaasje! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220669377
Gefeliciteerd @Candaasje! *O*

Ik ben echt moe :O de weervrouw op de radio had denk ik ook wat te weinig geslapen, want "de ochtend begint met wat buien, maar er valt geen regen" :D .

Zo na de fysio een paar mails sturen die urgent zijn, en dan duik ik denk ik even een uur mn bed weer in..
pi_220669383
Gefeliciteerd @Candaasje *G*
pi_220669396
Goedemorgen :W

Gefeliciteerd @Candaasje *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')