abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2026 @ 13:02:45 #76
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220664766
@Lonaa heb jij lopen schieten ?!?!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 27 april 2026 @ 14:35:08 #77
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220665458
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 14:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht vooraf 'ach dat kaal, ik heb ook wel eens heel kort getondeust, hoe erg kan het zijn'. En ik had voor de eerste chemo ook al de tondeuse superkort eroverheen gehaald.
Maar behalve dat het uitvallen dus pijn doet en je hoofdhuid daarna ook raar gevoelig blijft, is het niet tondeuse of scheerkaal maar echt haarloos blinkend bijna spiegelend kaal. Viel me zo tegen, dat ik tegen mijn eigen verwachting in onder geen enkele voorwaarde buiten de deur zonder muts gezien wilde worden.
Verschrikkelijk.
Mijn man had dat ook, na maandenlange chemo's, de een na de ander. Haar weg en een slordige 35 kilo afgevallen. Hij is er nu weer helemaal bovenop, helemaal schoon. Maar hij heeft nog wel gevolgen van de chemo, reuma en andere gewrichtsproblemen.
  maandag 27 april 2026 @ 14:53:53 #78
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220665550
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mogguh!

Tv kijken, tussendoor sporten (OMG ik sport op een feestdag :D ) wellicht even de markt over, (uitgestelde) administratie doen.
Wat kan er nou helemaal mis gaan :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220665635
Ik heb jam gemaakt, de keukenvloer geschrobt en zometeen zal ik eens beginnen aan het afmesten van de schapenstal.

Morgen ontspannen op kantoor :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 27 april 2026 @ 15:28:48 #80
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220665785
Ik was gister buiten bezig.. vandaag een verbrande kop
Niet goed genoeg naar @Isabeau geluisterd -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 april 2026 @ 15:38:44 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220665821
Enerzijds gedoken voor Koningsdag. 19km door de AWD van De Zilk O+..
Maar ik deed toeristische route terug naar huis. In de bus die naar Leiden ging. Kortom het werd een volle bus met mensen uit Noordwijkerhout die in Leiden Kdag gingen vieren _O-. Ik kan wel weer een buslijn afvinken.
Op Leiden wel de rustige bus ipv trein naar Haarlem genomen. Toeristische route. :+. Op het station was het wel weer druk, maar kon zo de juiste bus naar Haarlem nemen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220665841
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 14:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Verschrikkelijk.
Mijn man had dat ook, na maandenlange chemo's, de een na de ander. Haar weg en een slordige 35 kilo afgevallen. Hij is er nu weer helemaal bovenop, helemaal schoon. Maar hij heeft nog wel gevolgen van de chemo, reuma en andere gewrichtsproblemen.
;(
pi_220665864
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:38 schreef borisz het volgende:
Enerzijds gedoken voor Koningsdag. 19km door de AWD van De Zilk O+..
Maar ik deed toeristische route terug naar huis. In de bus die naar Leiden ging. Kortom het werd een volle bus met mensen uit Noordwijkerhout die in Leiden Kdag gingen vieren _O-. Ik kan wel weer een buslijn afvinken.
Op Leiden wel de rustige bus ipv trein naar Haarlem genomen. Toeristische route. :+. Op het station was het wel weer druk, maar kon zo de juiste bus naar Haarlem nemen.
Staat nog op mijn lijstje, wandelen bij ingang de Zilk. De enige die ik nog niet 'gedaan' heb. Dank voor de reminder :)
  maandag 27 april 2026 @ 15:53:55 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220665931
Ik heb een poging gedaan m'n Amerikaanse Sering op stam te redden; hij lijkt wel voor de helft doodgevroren.

Nu alle dode hout eruit, en de uitlopers na de derde knop geknipt om hergroei te bevorderen... Maar ik vrees dat het van 1 groot rond scherm nu drie wijd uitelkaar groeiende schermen geworden zijn...

En m'n armen zien eruit of ik een poes heb moeten wassen in diep koud water...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 27 april 2026 @ 16:03:21 #85
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220666001
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 15:42 schreef Blues het volgende:

[..]
;(
Chemo is de Kunst alles dood te maken behalve de Patient, zei een vriend mij eens. Mijn man had een zeer nare variant van Leukemie, 6 maal zware chemo combi Met Experimentele medicijnen over een periode van 6 maanden. Iedere keer een week in het ziekenhuis op isolatie. Daarbuiten zo min mogelijk contact met andere mensen en zeer strikte hygiëne (immuunsysteem werd iedere keer gesloopt)
We zijn nu een tien jaar verder, hij leeft. Het heeft mij veel emotie en mijn baan gekost. We gaan gewoon door. Opstaan en verder
pi_220666478
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 16:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Chemo is de Kunst alles dood te maken behalve de Patient, zei een vriend mij eens. Mijn man had een zeer nare variant van Leukemie, 6 maal zware chemo combi Met Experimentele medicijnen over een periode van 6 maanden. Iedere keer een week in het ziekenhuis op isolatie. Daarbuiten zo min mogelijk contact met andere mensen en zeer strikte hygiëne (immuunsysteem werd iedere keer gesloopt)
We zijn nu een tien jaar verder, hij leeft. Het heeft mij veel emotie en mijn baan gekost. We gaan gewoon door. Opstaan en verder
:{ Zwaar geweest.
Hij heeft 'ook' geluk gehad.

Dat gun ik M. ook, al is de boodschap dat het een zeldzame, ongeneeslijke en uitgezaaid soort darmkanker is. ;( :(
pi_220666489
Leuker nieuws, het was weer kneuterig leuk in het dorp, met de scouting die allerlei spelletjes hadden voor de kinderen. Lekkere band met veel blazers O+ biertje, patatje. Gewoon ff leuk, samen.
Elk jaar denk ik weer, wow weer een jaar om en zitten we gewoon weer samen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220666888
Wat fijn zo saampjes op stap @Blues

Even gemacgyverd vandaag. De oude katten drink fontein van Elin was stuk. De nieuwe was 1 dag nieuw maar ook eng (maakt ook veel lawaai) toen bekeken of ik het kapotte deel kon aanpassen met iets uit de nieuwe en warempel, het past. Water erin en Elin zat er meteen aan te lurken.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 27 april 2026 @ 19:06:01 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_220666970
Amazing Oriental bezocht. Voor de leuke/scherpe sambals hoef je daar niet te zijn helaas.
Wel weer de voorraad kast kunnen aanvullen. Ze verkopen bijvoorbeeld gedroogde schijfjes knoflook. Makkelijk te bewaren en in de gerechten nemen ze snel vocht op.
Toch jammer dat er hier in Kleve geen toko zit. Soja en ketjap kennen ze hier niet. En iets dat scherp is al helemaal uitgesloten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220667418
Jeetje…het was loei druk overal in het grote kinderrijke dorp verderop en lokaal met kleedjes en spullen.
Met twee heerlijke verse belegde broodjes en 4 tompoucen naar de Biebcollega.
Samen naar de dag in Dokkum gekeken. Zij is een Friezin van oorsprong.
Om een uur of vijf afgelost.
Zij gaat wonderbaarlijk goed: vrijdag om 8 uur geopereerd. Zaterdag om 13 uur weer thuis. Dochter heeft een A4 uitgeschreven met medicatie schema.
Doet braaf haar loopjes ieder uur. Ook in de tuin. Heeft gedoucht.

@Cat-astrophe op het litteken op de heup zit een wondpleister en een afdekking met een slangetje en een pompje om het wondvocht af te zuigen zodat de wond droog blijft. Ben jij dat al tegengekomen?
pi_220667492
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 20:02 schreef AnneX het volgende:
Jeetje…het was loei druk overal in het grote kinderrijke dorp verderop en lokaal met kleedjes en spullen.
Met twee heerlijke verse belegde broodjes en 4 tompoucen naar de Biebcollega.
Samen naar de dag in Dokkum gekeken. Zij is een Friezin van oorsprong.
Om een uur of vijf afgelost.
Zij gaat wonderbaarlijk goed: vrijdag om 8 uur geopereerd. Zaterdag om 13 uur weer thuis. Dochter heeft een A4 uitgeschreven met medicatie schema.
Doet braaf haar loopjes ieder uur. Ook in de tuin. Heeft gedoucht.

@:Cat-astrophe op het litteken op de heup zit een wondpleister en een afdekking met een slangetje en een pompje om het wondvocht af te zuigen zodat de wond droog blijft. Ben jij dat al tegengekomen?
Zoals je het beschrijft klinkt het als een vacuumpomp. Die creëert door negatieve druk betere wondgenezing. Maar dat lijkt me niet logisch bij iemand die net geopereerd is. Pomp zuigt actief af en is voor grote chronische wonden of wonden met infectie. Heb ik zelf nooit gezien.

Logischer is een drain. Die zuigt niet actief af maar het vacuüm in het balletje zorgt ervoor dat het teveel aan wondvocht daarin wordt verzameld. Die ken ik wel. Wordt vaker gedaan vlak na een operatie, al heb ik ze bij heupen na thuiskomst ook nooit gezien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220667721
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 20:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zoals je het beschrijft klinkt het als een vacuumpomp. Die creëert door negatieve druk betere wondgenezing. Maar dat lijkt me niet logisch bij iemand die net geopereerd is. Pomp zuigt actief af en is voor grote chronische wonden of wonden met infectie. Heb ik zelf nooit gezien.
25 jaar geleden had mijn vader zo’n apparaat voor een doorligwond. Door diabetes genas die slecht. De IC had het speciaal voor mijn vader aangeschaft destijds O+. Fascinerend vond ik het.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220667776
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 14:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Verschrikkelijk.
Mijn man had dat ook, na maandenlange chemo's, de een na de ander. Haar weg en een slordige 35 kilo afgevallen. Hij is er nu weer helemaal bovenop, helemaal schoon. Maar hij heeft nog wel gevolgen van de chemo, reuma en andere gewrichtsproblemen.
Ook kut :/
Daar heb ik gelukkig dan weer geen last van, wel gehad maar dat trok bij met hormoonsuppletie.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220667789
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 20:02 schreef AnneX het volgende:
Jeetje…het was loei druk overal in het grote kinderrijke dorp verderop en lokaal met kleedjes en spullen.
Met twee heerlijke verse belegde broodjes en 4 tompoucen naar de Biebcollega.
Samen naar de dag in Dokkum gekeken. Zij is een Friezin van oorsprong.
Om een uur of vijf afgelost.
Zij gaat wonderbaarlijk goed: vrijdag om 8 uur geopereerd. Zaterdag om 13 uur weer thuis. Dochter heeft een A4 uitgeschreven met medicatie schema.
Doet braaf haar loopjes ieder uur. Ook in de tuin. Heeft gedoucht.

@:Cat-astrophe op het litteken op de heup zit een wondpleister en een afdekking met een slangetje en een pompje om het wondvocht af te zuigen zodat de wond droog blijft. Ben jij dat al tegengekomen?
Mantelzorger ^O^
  maandag 27 april 2026 @ 20:53:26 #95
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220667828
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 19:06 schreef z80 het volgende:
Amazing Oriental bezocht. Voor de leuke/scherpe sambals hoef je daar niet te zijn helaas.
Wel weer de voorraad kast kunnen aanvullen. Ze verkopen bijvoorbeeld gedroogde schijfjes knoflook. Makkelijk te bewaren en in de gerechten nemen ze snel vocht op.
Toch jammer dat er hier in Kleve geen toko zit. Soja en ketjap kennen ze hier niet. En iets dat scherp is al helemaal uitgesloten.
In Duiven?
Welke sambals zoek je?
  maandag 27 april 2026 @ 21:14:58 #96
63722 z80
I fink you freaky
pi_220668019
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 20:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
In Duiven?
Welke sambals zoek je?
Duiven is een groothandel. En een klein beetje te ver om te fietsen.
Ik was in Nijmegen. En ik zoek zo scherp mogelijke sambals om uit te proberen.
Toko Weuro heeft er wel een aantal.
De Rawit zowel groen als rood zijn overal wel te koop. Voor de Madame Jeanette moet je al beter kijken.
De Carolina Reaper en Ghost pepper wordt al zeldzamer. Waarbij de Carolina Reaper alleen maar scherp is en geen smaak heeft.

Ik zoek dus sambal die extreem scherper is. Om te proeven en er achter te komen of er nog smaak aan zit.
Waarbij een minder scherpe peper toch een sambal kan opleveren die extreem scherp is. Waarom? Omdat het kan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220668027
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 20:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zoals je het beschrijft klinkt het als een vacuumpomp. Die creëert door negatieve druk betere wondgenezing. Maar dat lijkt me niet logisch bij iemand die net geopereerd is. Pomp zuigt actief af en is voor grote chronische wonden of wonden met infectie. Heb ik zelf nooit gezien.

Logischer is een drain. Die zuigt niet actief af maar het vacuüm in het balletje zorgt ervoor dat het teveel aan wondvocht daarin wordt verzameld. Die ken ik wel. Wordt vaker gedaan vlak na een operatie, al heb ik ze bij heupen na thuiskomst ook nooit gezien.
…aan het uiteinde van het slangetje zat een apparaatje - eerst dacht ik dat zij een alarm droeg onder de trui -en dit was haar uitleg.
Bij actief afzuigen wondvocht denk ik ook meer aan een pompje, die herrie maakt.
Affijn. Huisarts of assistente doet de rest van de wondverzorging!
Diak Utrecht werkt er sinds 6 maanden mee.
pi_220668041
Amazing Oriental O+

Wij hebben 1 in Antwerpen *O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220668503
Jeezz uit interview met de burgemeester, 13 jaar :o
“De EHBO heeft het druk gehad met dronken jongeren, constateerde hij tijdens de Koningsnacht toen hij zelf een kijkje ging nemen. „Ik was daar om half negen en dan zag ik al eerste jongeren die in een andere wereld verkeerden. De jongste gisteren die door de EHBO geholpen moest worden was 13 jaar.”
We have far more in common than that which devides us..
pi_220668524
En *O* *O* *O* *O* 230 euro gewonnen in de Koningsdag loterij
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')