abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220683006
Thuis!
He @Lonaa :W

Afgelopen nacht heerlijk geslapen (was gesloopt) en wat doet dat een mens goed.

Bij de boot (een andere) “ruzie” gemaakt met de huismeester. Hij (zegt hij) heeft het recht om mijn fiets te verplaatsten en het slot los te knippen. Dacht het niet, er staat nergens een bordje “hier geen fietsen plaatsen”. Op mijn opmerking daarover kwam hij “dat recht heb ik wel” en liep snel weg (en ik ben niet snel dus kon er niet achteraan).

Kantoortuin vond ik een ellende, gelukkig had ik een plekje in een hoekje waar nauwelijks mensen onverwacht achter je stonden

Vanmiddag geen plannen (behalve boodschappen uitpakken) en vanavond eetclub etentje
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 30 april 2026 @ 13:25:41 #277
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220683035
Sommige Amerikanen kunnen de Europese humor over hun faalland best wel waarderen..

Bekijk deze YouTube-video
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220683038
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis!
He @:lonaa :W

Afgelopen nacht heerlijk geslapen (was gesloopt) en wat doet dat een mens goed.

Bij de boot (een andere) “ruzie” gemaakt met de huismeester. Hij (zegt hij) heeft het recht om mijn fiets te verplaatsten en het slot los te knippen. Dacht het niet, er staat nergens een bordje “hier geen fietsen plaatsen”. Op mijn opmerking daarover kwam hij “dat recht heb ik wel” en liep snel weg (en ik ben niet snel dus kon er niet achteraan).

Kantoortuin vond ik een ellende, gelukkig had ik een plekje in een hoekje waar nauwelijks mensen onverwacht achter je stonden

Vanmiddag geen plannen (behalve boodschappen uitpakken) en vanavond eetclub etentje
Nou ja, wat een idiote reactie van die huismeester ?!
pi_220683040
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben echt toe aan nieuwe kleding, die ook geschikt is voor kantoor. Waar koop je tegenwoordig nog kwaliteit?
Tja, goeie vraag.
In Nistelrooy zit van Tilburg met allerlei merken en stijlen. Daar kun je een dag voor uittrekken! Met kundige ervaren adviseurs, indien gewenst.
Ook in Meerkerk een vergelijkbare zaak, Zwijnenburg.
pi_220683056
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:20 schreef derLudolf het volgende:
_O-
Mooi stukje cultuur erfgoed, zou eigenlijk bij de Unesco ingediend moeten worden.
Doner of school shootings?
Spoilers!
  donderdag 30 april 2026 @ 13:30:25 #281
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220683073
Meer van die comedian:

Bekijk deze YouTube-video
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220683181
Goedemiddag :W
  donderdag 30 april 2026 @ 15:08:18 #283
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220683592
Nu heb ik honger.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 30 april 2026 @ 15:27:06 #284
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220683718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben echt toe aan nieuwe kleding, die ook geschikt is voor kantoor. Waar koop je tegenwoordig nog kwaliteit?
Ik ben fan van ladress en Cavallaro ( die hebben ook een vrouwen lijn) oh en succubus voor de leukste retro jurkjes O+

kost wat, gaat het ook lang mee
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220683755
Dus, hallo. Mijn werkweek zit erop.

Vorige week een bouwdag voor Koningsdag in de binnenstad en wat losse verhuurprojecten. Zondag begon het echte feest. :+

De matjesmarkt was maandag weer in het park, maar die markt op Koningsdag wordt groter en groter. Zo'n 300 auto's voor de kleedjes in 2 uur + alle mensen die fietsend en bolderkarrend kwamen en zo'n 10.000 bezoekers.

Het evenement is ongedwongen maar vergt wel steeds meer regulering nu het zo groot wordt. We doen het nu met 4 EHBO'ers, 4 beveiligers, 2 verkeersregelaars en 2 productieleiders (die tevens opbouw, afbouw, techniek, parkeerbeheer, toiletjuffrouw en vuilnisdienst zijn/doen). Dat wil ik volgend jaar wel ietsje anders. :+ Dan kom ik misschien ook niet meer uit op 28 uur in 2 dagen en bijna 60.000 stappen. :')

Gisteren werd er in dat zelfde park een evenement gehouden voor kinderen met allemaal sport en spel om te proberen. Daar waren wij verantwoordelijk voor de stroom, techniek en geluid. Het park is erg groot dus ik heb ongeveer 400 meter krachtkabel uitgerold en weer opgerold en 600 meter schuko. Daarnaast hebben we 3 line-array geluidssets opgebouwd op massive statieven en 2 kleine geluidsets. En weer opgeruimd.

Dus dat waren ook 2 pittige dagen. :+

Ergens in die dagen hield de vaatwasser op met echt vaatwassen. Hij pompt bijna niet af. Wat niet zo'n groot probleem was toen wegens toch niet thuis, maar nu wel irritant is. Dus dat verdiend nog aandacht. Er zijn inmiddels 2 zwarte wassen gedraaid, de aanhanger is leeg, net als de bus en mijn auto. Gisteren hebben we ook al een bus uitgepakt.

Vindt zo'n "aarddag" altijd heel lekker. Alles weer op zn eigen plek, schoon, alle kleine dingen oplossen die al de hele week kriebelen maar niet gebeuren wegens geen tijd/energie.

Ik vind zo'n week overigens ook heel lekker. Heb dat actief een paar keer gedacht O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_220683758
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik ben fan van ladress en Cavallaro ( die hebben ook een vrouwen lijn) oh en succubus voor de leukste retro jurkjes O+

kost wat, gaat het ook lang mee
Cavallaro voor mannen _O_ :9

De mijne past daar zo goed in. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_220683814
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik ben fan van ladress en Cavallaro ( die hebben ook een vrouwen lijn) oh en succubus voor de leukste retro jurkjes O+

kost wat, gaat het ook lang mee
Ik koop vaak bij topvontage mn jurkjes en rokken
  donderdag 30 april 2026 @ 15:56:27 #288
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220683865
Ik heb gewoon een stapel van 5 identieke Lee spijkerbroeken :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220683895
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:56 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gewoon een stapel van 5 identieke Lee spijkerbroeken :@
Man zijn lijkt mij best wel fijn. Gewoon stapel broeken, stapel shirtjes en klaar.
pi_220683898
Ik ging altijd graag maar notorious clothing Maja die is niet meer
pi_220683920
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:02 schreef Goitske het volgende:

[..]
Man zijn lijkt mij best wel fijn. Gewoon stapel broeken, stapel shirtjes en klaar.
Dat heb ik ook.
:D
pi_220683945
Goedemiddag!

Dankjulliewel nog voor alle felicitaties :*

Korte maar pittige werkweek hier. Of nouja kort,… weinig dagen maar veel uur :P ik heb als een blok geslapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey @Lonaa :W

Nu in het zonnetje op de bank in de tuin aan het niksen. Heerlijk 8-)
  donderdag 30 april 2026 @ 16:10:56 #293
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220683947
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:02 schreef Goitske het volgende:

[..]
Man zijn lijkt mij best wel fijn. Gewoon stapel broeken, stapel shirtjes en klaar.
Ik ken geen mannen die zouden klagen als vrouwen ook gewoon 5 spijkerbroeken afwisselen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220683961
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik ken geen mannen die zouden klagen als vrouwen ook gewoon 5 spijkerbroeken afwisselen
Jurkjes en rokjes worden ook zeer gewaardeerd hier thuis
  donderdag 30 april 2026 @ 16:13:28 #295
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220683968
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:56 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gewoon een stapel van 5 identieke Lee spijkerbroeken :@
Dat dus :Y Wel 3 verschillende kleuren, dat dan weer wel. En ook nog wel wat andere (nette) broeken.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 30 april 2026 @ 16:15:46 #296
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220683983
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:10 schreef Candaasje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;( ;( :X en O+ , in die volgorde...

Ik zou dat werk echt nooit kunnen doen :{ Dierenartsen zijn voor mij stuk voor stuk helden *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220683994
Sooo…tuinbankje en twee balkon stoelen met een sopje. Schoon👍🏼
Tulpen, die zich niet vertonen.
Dan maar een verse laag aarde erop en slaapmutsjes gezaaid. Terwijl ik dacht dat ik Cosmea had besteld. Zwat.

Wow. @Loona _O_
pi_220684039
Wat een dagen @Lonaa

Ik heb nu een fijn patroon voor broeken gevonden, met ook fijne stof (veel stoffen zijn pijnlijk) en een fijn patroon voor blouses met diverse variaties in hals en mouwen.

Ach die beestenboel -O-

Balkon vanmiddag maar niet, moet een zalf op m’n arm en daarna even niet in de zon. Vanochtend vergeten te zalven dus nu niet in de zon.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220684057
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik ken geen mannen die zouden klagen als vrouwen ook gewoon 5 spijkerbroeken afwisselen
Ik heb niet eens 5 spijkerbroeken
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 17:01:55 #300
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220684162
Ik na vandaag in elk geval 1 minder. :P Geen idee hoeveel precies maar die drie bovenste van de stapel zullen het meeste worden gedragen.

Geen zin in koken. Maar even bij de lokale Gaststätte aan. Best lekker in de zon.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')