Nou ja, wat een idiote reactie van die huismeester ?!quote:Op donderdag 30 april 2026 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis!
He @:lonaa![]()
Afgelopen nacht heerlijk geslapen (was gesloopt) en wat doet dat een mens goed.
Bij de boot (een andere) “ruzie” gemaakt met de huismeester. Hij (zegt hij) heeft het recht om mijn fiets te verplaatsten en het slot los te knippen. Dacht het niet, er staat nergens een bordje “hier geen fietsen plaatsen”. Op mijn opmerking daarover kwam hij “dat recht heb ik wel” en liep snel weg (en ik ben niet snel dus kon er niet achteraan).
Kantoortuin vond ik een ellende, gelukkig had ik een plekje in een hoekje waar nauwelijks mensen onverwacht achter je stonden
Vanmiddag geen plannen (behalve boodschappen uitpakken) en vanavond eetclub etentje
Tja, goeie vraag.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben echt toe aan nieuwe kleding, die ook geschikt is voor kantoor. Waar koop je tegenwoordig nog kwaliteit?
Doner of school shootings?quote:Op donderdag 30 april 2026 13:20 schreef derLudolf het volgende:
![]()
Mooi stukje cultuur erfgoed, zou eigenlijk bij de Unesco ingediend moeten worden.
Ik ben fan van ladress en Cavallaro ( die hebben ook een vrouwen lijn) oh en succubus voor de leukste retro jurkjesquote:Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben echt toe aan nieuwe kleding, die ook geschikt is voor kantoor. Waar koop je tegenwoordig nog kwaliteit?
Cavallaro voor mannenquote:Op donderdag 30 april 2026 15:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben fan van ladress en Cavallaro ( die hebben ook een vrouwen lijn) oh en succubus voor de leukste retro jurkjes![]()
kost wat, gaat het ook lang mee
Ik koop vaak bij topvontage mn jurkjes en rokkenquote:Op donderdag 30 april 2026 15:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben fan van ladress en Cavallaro ( die hebben ook een vrouwen lijn) oh en succubus voor de leukste retro jurkjes![]()
kost wat, gaat het ook lang mee
Man zijn lijkt mij best wel fijn. Gewoon stapel broeken, stapel shirtjes en klaar.quote:Op donderdag 30 april 2026 15:56 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gewoon een stapel van 5 identieke Lee spijkerbroeken
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 30 april 2026 16:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Man zijn lijkt mij best wel fijn. Gewoon stapel broeken, stapel shirtjes en klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey @Lonaa![]()
Nu in het zonnetje op de bank in de tuin aan het niksen. Heerlijk![]()
Ik ken geen mannen die zouden klagen als vrouwen ook gewoon 5 spijkerbroeken afwisselenquote:Op donderdag 30 april 2026 16:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Man zijn lijkt mij best wel fijn. Gewoon stapel broeken, stapel shirtjes en klaar.
Jurkjes en rokjes worden ook zeer gewaardeerd hier thuisquote:Op donderdag 30 april 2026 16:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ken geen mannen die zouden klagen als vrouwen ook gewoon 5 spijkerbroeken afwisselen
Dat dusquote:Op donderdag 30 april 2026 15:56 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gewoon een stapel van 5 identieke Lee spijkerbroeken
quote:Op donderdag 30 april 2026 16:10 schreef Candaasje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en
, in die volgorde...
Ik zou dat werk echt nooit kunnen doenDierenartsen zijn voor mij stuk voor stuk helden
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Ik heb niet eens 5 spijkerbroekenquote:Op donderdag 30 april 2026 16:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ken geen mannen die zouden klagen als vrouwen ook gewoon 5 spijkerbroeken afwisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |