Ik ben ouder dan 31quote:Op donderdag 30 april 2026 09:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vroeg me eerder deze week nog af of jij die roodharige vrouwelijke schutter in E'de was, meer niet
Ja, foutjequote:
Die ga ik NU bekijken.quote:Op woensdag 29 april 2026 21:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had ongevraagd al wat tips gegeven over Essen
quote:Op woensdag 29 april 2026 22:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah cool, Warner Brothers Movie World.
Het laatste wat we met m'n zwager hebben gedaan voor ie niet meer kon lopen.
Van Uffelenquote:Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben echt toe aan nieuwe kleding, die ook geschikt is voor kantoor. Waar koop je tegenwoordig nog kwaliteit?
Gratis döner zelfsquote:Op donderdag 30 april 2026 12:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, foutjeJ dacht het ook dus het is maar goed dat we het nog even nakeken. Movie Park is gratis met ons Eftelingabonnement.
[..]
Die ga ik NU bekijken.
We zijn er ergens door de week in de laatste 2 weken van mei. Aantal dagen is ook nog onbekend.
Duitse doner
Mijn kind gaat tegenwoordig graag mee shoppen in D mits we een Doner stopje doenquote:
Is overwogen dat die mensen misschien geen kamer hadden omdat ze die niet nodig hadden en thuis net zo productief konden zijn?quote:Op donderdag 30 april 2026 10:05 schreef fietsie het volgende:
mensen die daar formeel een plek hebben bovengemiddeld veel thuiswerken (meer dan de formele afspraak), als ze in huis zijn uitwijken naar leegstaande werkplekken van de mensen met een kantoor, soms op andere afdelingen en ook minder aanwezig zijn bij (nooit verplichte) afdelingsmeetings, maar ook dan via een camera meekijken.
Op de herenafdelingquote:Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben echt toe aan nieuwe kleding, die ook geschikt is voor kantoor. Waar koop je tegenwoordig nog kwaliteit?
Ik weet niet of het nog zo is, maar de kapsalon bij de achteruitgang van Rotterdam Centraal was ~ 20 jaar geleden echt baas. Een jaar of 3 geleden zaten ze er iig nog.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:26 schreef derLudolf het volgende:
Wie verwacht fatsoenlijk eten, voor de ingang van een treinstation.
Mijn laatste (en eerste) bezoek aan Rotterdam zal zo'n 20 jaar terug zijn. In twintig jaar kan er veel veranderen, maar m'n mening over kaas nietquote:Op donderdag 30 april 2026 12:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nog zo is, maar de kapsalon bij de achteruitgang van Rotterdam Centraal was ~ 20 jaar geleden echt baas. Een jaar of 3 geleden zaten ze er iig nog.
* Oma vertelt
De mensen in de 2 kantoortuinen hebben sowieso nooit een eigen kamer gehad; deze mensen hebben echter wel allemaal aangegeven dat er als gevolg van het thuiswerken nogal eens informele afstemmingsmomenten geskipt worden, momenten die nu juist noodzakelijk zijn om mensen die aan precies hetzelfde werken in de goede koers te houden.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is overwogen dat die mensen misschien geen kamer hadden omdat ze die niet nodig hadden en thuis net zo productief konden zijn?
* Vanyel is team thuiswerken
Oh m'n moeders collega's zijn thuis wel een stuk efficiënter. Na werktijd zijn de boodschappen al gedaan en hangt de was al aan de lijnquote:Op donderdag 30 april 2026 12:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
En de veel-thuiswerkers laten geen hogere efficientie zien. Netjes gezegd.
Doner, al weken zinininquote:Op donderdag 30 april 2026 12:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn kind gaat tegenwoordig graag mee shoppen in D mits we een Doner stopje doen
quote:Fun fact: If the US didn't have school shooters, we wouldn't believe that they have any schools at all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |