abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220679246
Weer eens wat anders: naar de ochtend film “Champagne” beter dan ik had gedacht. Huub Stapel deed het goed.
Ook een beetje vakantie met de roadtrip door wijngaarden (zoals wij eerder eens hebben gedaan). Acteur Ton Kas had weer een irritante rol.
Al eens eerder drie kwartier bijgezeten, dat ik bijna was weggelopen.
Hopelijk is hij als zichzelf een gulle innemende en charmante persoonlijkheid.
Daarna lunch op het terras en nu gapen van de bijbehorende glazen champagne Chardonnay.

Mooie oplossing van het huis! En fijn van de tandarts.
Dat van die aardbei is een interessant filmpje. Er zijn nog meer voorbeelden van. Wij lezen nog wel van het resultaat.

Interessante cursus @Kaatje1 en goeie plannen van Lucky.
Blues en g. waren eens in Gent met fraaie muurschilderingen. Kijk daar eens op hun site. Nu zij er niet over begint, zeg ik het maar.
pi_220679291
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:00 schreef AnneX het volgende:
Weer eens wat anders: naar de ochtend film “Champagne” beter dan ik had gedacht. Huub Stapel deed het goed.
Ook een beetje vakantie met de roadtrip door wijngaarden (zoals wij eerder eens hebben gedaan). Acteur Ton Kas had weer een irritante rol.
Al eens eerder drie kwartier bijgezeten, dat ik bijna was weggelopen.
Hopelijk is hij als zichzelf een gulle innemende en charmante persoonlijkheid.
Daarna lunch op het terras en nu gapen van de bijbehorende glazen champagne Chardonnay.

Mooie oplossing van het huis! En fijn van de tandarts.
Dat van die aardbei is een interessant filmpje. Er zijn nog meer voorbeelden van. Wij lezen nog wel van het resultaat.


Blues en g. waren eens in Gent met fraaie muurschilderingen. Kijk daar eens op hun site. Nu zij er niet over begint, zeg ik het maar.
Naar de Film O+ Ik doe het te weinig. Ton Kars heeft geen andere types in zijn arsenaal lijkt het he.


En Gent was:
Oostende :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 29-04-2026 18:39:56 ]
pi_220679395
O+ erwtensoep O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220679561
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ erwtensoep O+
Die heb ik ook nog, nog 1 portie. Maar nu geen zin in. Geen idee wat ik nu ga eten, denk iets te zien met kip en rijst (etiket was eraf :D )
We have far more in common than that which devides us..
pi_220679581
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die heb ik ook nog, nog 1 portie. Maar nu geen zin in. Geen idee wat ik nu ga eten, denk iets te zien met kip en rijst (etiket was eraf :D )
*O* vriezerroulette *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220679622
Buffet *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220679636
Ik had gelijk, kip, rijst, champignons, doperwten en kerrie
We have far more in common than that which devides us..
pi_220679711
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Waarom zou je het eerst in een ei in de aarde doen en dat ei daarna in de aarde doen?

Als ik al zelf zaadjes uit een aardbei zou halen, zou ik die gewoon in de aarde strooien.
Dan kun je toch ook de hele aardbei inclusief de zaadjes in de grond stoppen!?
Hoe zou een teler het doen? Die koopt stekkies van de kweker, vermoed ik.
Op het balkon hier staat een grote plant met veelbelovende bloemetjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220679827
Ik gaf werkgroep en kreeg vlak voor de pauze een hoestbui waar ik niet echt uit kwam, precies toen we samen de opdracht gingen nabespreken die zij hadden gemaakt. En waar ik dus voor moest praten :+ . Niet meer kunnen praten en tot tranen rollend over mn wangen aan toe :') . Toen maar pauze vervroegd. Toch maar neusspray genomen - ik was juist vandaag nog zonder en dat ging best goed, maar denk dat snot in keel het hoesten triggerde. Daarna ging tweede helft ging gelukkig beter. In trein naar huis 2x bijna in slaap gevallen.

Eenmaal thuis wel nog gekookt, zelfs nog lasagne gemaakt :o ik herken mezelf niet terug. Hij is goed gelukt en vet lekker *O* . En nu probeer ik de andere helft zo snel mogelijk te koelen want LHO heeft me bang gemaakt voor pasta vooraf maken :+ . Nu al zin in eten morgen O+
pi_220679962
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:22 schreef AnneX het volgende:
Hoe zou een teler het doen? Die koopt stekkies van de kweker, vermoed ik.
Aardbeien uit zaad kweken doen alleen veredelaars.
Kwekers kweken aardbei uit stek en telers kopen de opgekweekte plantjes.

Aardbeien zaaien is een soort omgekeerde evolutie, leuk om mensen van de straat te houden :D

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 29-04-2026 20:09:22 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220679989
Dat lijkt mij rottig zeg! Hoesten op die manier.

In de linker pot - met anti slakken tape - zit bollen lasagne.
De eerste twee lagen bollen hebben achter elkaar gebloeid.
Van de tulpen is niks te merken. Nog niet eens een groen puntje. 😢
pi_220679994
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Aarbeien uit zaad kweken doen alleen veredelaars.
Kwekers kweken aarbei uit stek en telers kopen de opgekweekte plantjes.

Aardbeien zaaien is een soort omgekeerde evolutie, leuk om mensen van de straat te houden :D
Aha. Kwekers en telers had ik al.
De veredelaars was ik vergeten.
pi_220680088
De mural in Oostende, om daar nog ff op terug te komen, die ik het mooist vond in Oostende was deze:

pi_220680093
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Aardbeien uit zaad kweken doen alleen veredelaars.
Kwekers kweken aardbei uit stek en telers kopen de opgekweekte plantjes.

Aardbeien zaaien is een soort omgekeerde evolutie, leuk om mensen van de straat te houden :D
Ik vind het grappig om te proberen, meer niet :)
pi_220680161
Ik heb aardbeien in een van mijn bakken staan, een van een paar plantjes in het eerste jaar, is die inmiddels behoorlijk vol. Iedereen die wil krijgt stekjes.

@Lucky_Strike Drs. P de party was inderdaad erg leuk! Lekker meegehumd met de grijze massa :D.
  woensdag 29 april 2026 @ 21:03:54 #241
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220680555
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:13 schreef Blues het volgende:
De mural in Oostende, om daar nog ff op terug te komen, die ik het mooist vond in Oostende was deze:

[ afbeelding ]
Wauw O+

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:25 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb aardbeien in een van mijn bakken staan, een van een paar plantjes in het eerste jaar, is die inmiddels behoorlijk vol. Iedereen die wil krijgt stekjes.

@:Lucky_strike Drs. P de party was inderdaad erg leuk! Lekker meegehumd met de grijze massa :D.
Volgens mij leurt iedereen met tomatenplanten met uitlopers :D

Leuk dat je het leuk hebt gehad!
Spoilers!
  woensdag 29 april 2026 @ 21:45:47 #242
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220680887
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan binnenkort naar Fantasialand. Ik zie dat dat in de buurt is van Bonn, Duisburg en Keulen? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Correctie. We gaan blijkbaar naar Movie Park Germany, in de buurt van Essen, Duisburg en Dortmund.

Nieuwe tips graag :s)
Spoilers!
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 21:53:11 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220680930
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Correctie. We gaan blijkbaar naar Movie Park Germany, in de buurt van Essen, Duisburg en Dortmund.

Nieuwe tips graag :s)
Ik had ongevraagd al wat tips gegeven over Essen ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220680946
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Correctie. We gaan blijkbaar naar Movie Park Germany, in de buurt van Essen, Duisburg en Dortmund.

Nieuwe tips graag :s)
_O-
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 21:58:36 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220680953
Wanneer zijn jullie er? Ik moet nog een keertje naar Gelsenkirchen. Tijdje terug had ik daar vlakbij het station een erg lekkere döner gegeten. Toen ik inmiddels met de trein in Münster was, realiseerde ik me dat ik niet had betaalt. Direct gebeld dat ik was vergeten te betalen. Als jullie even je rekeningnummer appen naar dit nummer maak ik het direct over.

"Nee joh, dat hoeft niet, betaal de volgende keer maar" toen ik aangaf dat dat nog wel even kon duren. Maakte allemaal niet uit. _O_
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 22:03:11 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220680968
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 29 april 2026 @ 22:50:30 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220681266
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Movie Park Germany
Ah cool, Warner Brothers Movie World.
Het laatste wat we met m'n zwager hebben gedaan voor ie niet meer kon lopen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220682038
Foi. 2 dikke evenementen back to back is uh pittig. Maar wel heel gaaf.

Zal straks een iets uitgebreidere post maken maar wilde even laten weten dat ik nog steeds leef.

Hoe is het hier?
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 30 april 2026 @ 09:22:30 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220682086
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 30 april 2026 @ 09:22:58 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220682089
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:15 schreef Lonaa het volgende:
Foi. 2 dikke evenementen back to back is uh pittig. Maar wel heel gaaf.

Zal straks een iets uitgebreidere post maken maar wilde even laten weten dat ik nog steeds leef.

Hoe is het hier?
Ik vroeg me eerder deze week nog af of jij die roodharige vrouwelijke schutter in E'de was, meer niet :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')