abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220654535
pi_220654596
Gezellig @Blues heb nog 2 oranje tompoezen om te delen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220654747
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 22:33:57 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220655080
De chocoladerepen met hazelnoot en rozijnen die je in Duitsland koopt bevatten helaas ook rum ;( Jammer, ik had zin in een lekker stukje chocolade. Rum vind ik echt vieze smaak.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220655412
Morgenavond gaan we voor ons weer een nieuw restaurant in de Efteling uitproberen. Ben benieuwd, ik lees vooral veel klachten dat het allemaal erg lang duurt.
pi_220655450
Wij keken Yvet v Boven in Ierland en deze messenmaker _O_

https://www.fingalfergusonknives.com/store
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 23:44:28 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220655518
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:24 schreef Sarabi het volgende:
Morgenavond gaan we voor ons weer een nieuw restaurant in de Efteling uitproberen. Ben benieuwd, ik lees vooral veel klachten dat het allemaal erg lang duurt.
Als er veel over wordt geklaagd kun je toch beter geld in de sloot gooien, zie je het tenminste nog wegdrijven :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220655972
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als er veel over wordt geklaagd kun je toch beter geld in de sloot gooien, zie je het tenminste nog wegdrijven :P
We hebben geen haast dus als de enige klacht is dat het traag is dan komt het wel goed.

Sowieso klagen mensen graag over alles in en om de Efteling online, als we daar naar zouden luisteren zouden we er nooit meer komen.
pi_220656351
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:31 schreef Blues het volgende:
Wij keken Yvet v Boven in Ierland en deze messenmaker _O_

https://www.fingalfergusonknives.com/store
Mogge

Ik kijk nu, maar wat een prijzen :o

En ook succes vandaag (en sterkte want het zal ook best moeilijk zijn af en toe) @Blues mooie foto's maken maar dat gaat vast goedkomen

[ Bericht 12% gewijzigd door Kaatje1 op 26-04-2026 09:26:31 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_220656881
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 04:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
We hebben geen haast dus als de enige klacht is dat het traag is dan komt het wel goed.

Sowieso klagen mensen graag over alles in en om de Efteling online, als we daar naar zouden luisteren zouden we er nooit meer komen.
Reviews zijn subjectief.
Als je een verwachting had om 'ff snel' een hapje te doen, duurt het lang.
Personeelstekort kan ook een reden zijn, doe je niks aan.
Zelf wat meer sturen en de medewerkers roepen/een seintje geven helpt ook.
pi_220656886
Zometeen weg voor de fotoshoot van M en haar dochters. Ik heb er slecht van geslapen :O
pi_220657154
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 10:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Reviews zijn subjectief.
Als je een verwachting had om 'ff snel' een hapje te doen, duurt het lang.
Personeelstekort kan ook een reden zijn, doe je niks aan.
Zelf wat meer sturen en de medewerkers roepen/een seintje geven helpt ook.
Dat denk ik ook :Y

quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 10:07 schreef Blues het volgende:
Zometeen weg voor de fotoshoot van M en haar dochters. Ik heb er slecht van geslapen :O
Succes en sterkte :*
pi_220657533
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 10:07 schreef Blues het volgende:
Zometeen weg voor de fotoshoot van M en haar dochters. Ik heb er slecht van geslapen :O
Sterkte met de zware taak.

Experiment n.a.v. onlangs wat er allemaal in de vriezer kan.
Met ACHT oranje tompoucen in huis heb ik een doos met vier in de vriezer gezet w/
  zondag 26 april 2026 @ 12:27:51 #15
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220657862
Ik zie oranje verschijnen.. nog niet gewend aan koningsdag hoor..

Hier trammelant in het dierenrijk.. alsin 3 uur geleden werd er op 500m een groep van 4 wolven gezien.. op klaarlichte dag.. dus de wolf omheining voor de schapen wordt nu in de komende week super snel uit de grond gestoomd geloof ik :X }:|

Gelukkig kunnen we wel van de gemeente een financiële bijdrage krijgen daarovoor :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220658007
Wat een schrik @Barreltje En dan ook meteen vier. Kunnen jullie de schapen ‘s nachts binnen halen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220658436
Shoot gelukt. Haal spoiler straks weer weg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nu maar ff een stuk lopen :% ;)

[ Bericht 29% gewijzigd door Blues op 26-04-2026 20:54:17 ]
  zondag 26 april 2026 @ 14:26:42 #18
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220658471
Blues :*
Spoilers!
pi_220658495
Nou ja, stuk getypt voor @Blues maar Fok heeft hikjes.

Moest vandaag aan je denken, die steen is zo begrijpelijk. Wat waardevol dat ze jou heeft gevraagd om dit te doen en ook dat jij het voor haar hebt kunnen doen :*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220658516
Ik dacht vooraf 'ach dat kaal, ik heb ook wel eens heel kort getondeust, hoe erg kan het zijn'. En ik had voor de eerste chemo ook al de tondeuse superkort eroverheen gehaald.
Maar behalve dat het uitvallen dus pijn doet en je hoofdhuid daarna ook raar gevoelig blijft, is het niet tondeuse of scheerkaal maar echt haarloos blinkend bijna spiegelend kaal. Viel me zo tegen, dat ik tegen mijn eigen verwachting in onder geen enkele voorwaarde buiten de deur zonder muts gezien wilde worden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220658736
@Blues :* wat fijn dat je dit voor hen hebt kunnen doen. En wat heftig tegelijk.
pi_220658945
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 14:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht vooraf 'ach dat kaal, ik heb ook wel eens heel kort getondeust, hoe erg kan het zijn'. En ik had voor de eerste chemo ook al de tondeuse superkort eroverheen gehaald.
Maar behalve dat het uitvallen dus pijn doet en je hoofdhuid daarna ook raar gevoelig blijft, is het niet tondeuse of scheerkaal maar echt haarloos blinkend bijna spiegelend kaal. Viel me zo tegen, dat ik tegen mijn eigen verwachting in onder geen enkele voorwaarde buiten de deur zonder muts gezien wilde worden.
Naar ook dat t zo pijn doet, raar voelt.
Snap goed dat je daar niet mee naar buiten wilde. Ook rot om te exposen aan/voor kinderen/vrouw?

Ex had na paar kuren ook echt nergens haar meer, wenkbrauwen, armen, benen, schaamhaar.
Maar als man is t mss minder erg.

M. krijgt 3 soorten chemo in 1. Er was zo'n icecap aangeboden, maar ze gaat dat niet doen.
  zondag 26 april 2026 @ 17:35:24 #23
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220659054
Heel heftig Blues, maar ook heel mooi, erg dubbel... En FOK! hikt inderdaad, irritant.

Of misschien wel beter, kan ik weer aan het werk. Want vanavond vroeg naar bed: vannacht om 3 uur begon Willem opeens te blaffen (slaapt binnen uiteraard), doet ie anders nooit. Ik hoorde ook een auto, dus snel op de camara kijken, zie ik een auto langzaam voorbij rijden en het léék (maar de weg is niet duidelijk te zien, ´s nachts al helemaal niet) alsof hij remde en het gras indraaide, met de koplampen richting het hek en de treinrails (waardoor de dieven vorige keer zijn binnengekomen). Dus een app gestuurd naar de SOS buurtapp en ook gelijk naar de "beveiliging" van het dorp, die kwamen redelijk snel langs. Bleek uiteindelijk niets te zijn, zag later op de andere camara dat die auto gewoon de hoofdweg is opgereden en de wijk uit. Naja, kennelijk viel het me toch iets zwaarder dan ik wilde toegeven, die gewapende overval :@
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zondag 26 april 2026 @ 17:41:45 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220659079
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 14:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht vooraf 'ach dat kaal, ik heb ook wel eens heel kort getondeust, hoe erg kan het zijn'. En ik had voor de eerste chemo ook al de tondeuse superkort eroverheen gehaald.
Maar behalve dat het uitvallen dus pijn doet en je hoofdhuid daarna ook raar gevoelig blijft, is het niet tondeuse of scheerkaal maar echt haarloos blinkend bijna spiegelend kaal. Viel me zo tegen, dat ik tegen mijn eigen verwachting in onder geen enkele voorwaarde buiten de deur zonder muts gezien wilde worden.
Was er geen hoofdhuidkoeling mogelijk, of is dat inmiddels alweer achterhaald? Dat had m'n ma destijds, 2014, en dat werkte best goed
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220659098
Oh ja… w/ *O* w/

Vandaag is mijn Twintigjarig FoK! jubileum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')