Ik las het netquote:Op zaterdag 25 april 2026 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
@:sarabi https://www.nu.nl/wetensc(...)uit-mesopotamie.html
Als er veel over wordt geklaagd kun je toch beter geld in de sloot gooien, zie je het tenminste nog wegdrijvenquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:24 schreef Sarabi het volgende:
Morgenavond gaan we voor ons weer een nieuw restaurant in de Efteling uitproberen. Ben benieuwd, ik lees vooral veel klachten dat het allemaal erg lang duurt.
We hebben geen haast dus als de enige klacht is dat het traag is dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als er veel over wordt geklaagd kun je toch beter geld in de sloot gooien, zie je het tenminste nog wegdrijven
Moggequote:Op zaterdag 25 april 2026 23:31 schreef Blues het volgende:
Wij keken Yvet v Boven in Ierland en deze messenmaker![]()
https://www.fingalfergusonknives.com/store
Reviews zijn subjectief.quote:Op zondag 26 april 2026 04:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben geen haast dus als de enige klacht is dat het traag is dan komt het wel goed.
Sowieso klagen mensen graag over alles in en om de Efteling online, als we daar naar zouden luisteren zouden we er nooit meer komen.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 26 april 2026 10:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Reviews zijn subjectief.
Als je een verwachting had om 'ff snel' een hapje te doen, duurt het lang.
Personeelstekort kan ook een reden zijn, doe je niks aan.
Zelf wat meer sturen en de medewerkers roepen/een seintje geven helpt ook.
Succes en sterktequote:Op zondag 26 april 2026 10:07 schreef Blues het volgende:
Zometeen weg voor de fotoshoot van M en haar dochters. Ik heb er slecht van geslapen
Sterkte met de zware taak.quote:Op zondag 26 april 2026 10:07 schreef Blues het volgende:
Zometeen weg voor de fotoshoot van M en haar dochters. Ik heb er slecht van geslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu maar ff een stuk lopen![]()
[ Bericht 29% gewijzigd door Blues op 26-04-2026 20:54:17 ]
Naar ook dat t zo pijn doet, raar voelt.quote:Op zondag 26 april 2026 14:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht vooraf 'ach dat kaal, ik heb ook wel eens heel kort getondeust, hoe erg kan het zijn'. En ik had voor de eerste chemo ook al de tondeuse superkort eroverheen gehaald.
Maar behalve dat het uitvallen dus pijn doet en je hoofdhuid daarna ook raar gevoelig blijft, is het niet tondeuse of scheerkaal maar echt haarloos blinkend bijna spiegelend kaal. Viel me zo tegen, dat ik tegen mijn eigen verwachting in onder geen enkele voorwaarde buiten de deur zonder muts gezien wilde worden.
Was er geen hoofdhuidkoeling mogelijk, of is dat inmiddels alweer achterhaald? Dat had m'n ma destijds, 2014, en dat werkte best goedquote:Op zondag 26 april 2026 14:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht vooraf 'ach dat kaal, ik heb ook wel eens heel kort getondeust, hoe erg kan het zijn'. En ik had voor de eerste chemo ook al de tondeuse superkort eroverheen gehaald.
Maar behalve dat het uitvallen dus pijn doet en je hoofdhuid daarna ook raar gevoelig blijft, is het niet tondeuse of scheerkaal maar echt haarloos blinkend bijna spiegelend kaal. Viel me zo tegen, dat ik tegen mijn eigen verwachting in onder geen enkele voorwaarde buiten de deur zonder muts gezien wilde worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |