Teeeeering wat een herkenbaarheid. Bij het intrekken in onze huidige woning (particuliere huur) 6 plafondlampen opgehangen. Godverdomme bij iedere lamp hetzelfde gekut.quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:46 schreef vosss het volgende:
[...]
De gaten in de lamp matchen nooit met de gaten in dat plafondding bij mij, dan blijkt ik niet de juiste schroeven te hebben, of kabels te kort en wel kroonsteentjes maar geen kabel of andersom en weer naar de winkel moeten.
Man man man wat een ellende altijd.
Ik heb er een tyfushekel aan.
[...]
Denk je dat het bij een koopwoning anders is? Ik trok in een koopwoning waar alle kleuren door elkaar gebruikt waren en de CV als aardleiding om de keukenapparatuur/WCD's te aarden. De douchebak was geaard via aardelektrode, de rest was houtje-touwtje doorverbonden. Met een 300mA ALS.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:24 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Teeeeering wat een herkenbaarheid. Bij het intrekken in onze huidige woning (particuliere huur) 6 plafondlampen opgehangen. Godverdomme bij iedere lamp hetzelfde gekut.
Ik deel je frustratie zelfs nu, 3 jaar na het ophangen, nog steeds.
Iedereen rommelt bij een installatie er weer wat bij en zeker in oudere woningen kom je dan soms bijzondere zaken tegen. Ik heb hier nog een aardlekschakelaar van 0,5 en het hele huis verdeeld in 3 hele groepen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:36 schreef blomke het volgende:
[..]
Denk je dat het bij een koopwoning anders is? Ik trok in een koopwoning waar alle kleuren door elkaar gebruikt waren en de CV als aardleiding om de keukenapparatuur/WCD's te aarden. De douchebak was geaard via aardelektrode, de rest was houtje-touwtje doorverbonden. Met een 300mA ALS.
Nog tips van een ervaringsdeskundige nodig?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Maar ik denk dat die kast tijdens de verbouwing het veld gaat ruimen voor iets nieuws
Geen ervaring met koopwoningen, maar nee - verwacht daar niet anders.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:36 schreef blomke het volgende:
[..]
Denk je dat het bij een koopwoning anders is? Ik trok in een koopwoning waar alle kleuren door elkaar gebruikt waren en de CV als aardleiding om de keukenapparatuur/WCD's te aarden. De douchebak was geaard via aardelektrode, de rest was houtje-touwtje doorverbonden. Met een 300mA ALS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |