abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220720974
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:46 schreef vosss het volgende:
[...]
De gaten in de lamp matchen nooit met de gaten in dat plafondding bij mij, dan blijkt ik niet de juiste schroeven te hebben, of kabels te kort en wel kroonsteentjes maar geen kabel of andersom en weer naar de winkel moeten.

Man man man wat een ellende altijd.
Ik heb er een tyfushekel aan. :@

[...]
Teeeeering wat een herkenbaarheid. Bij het intrekken in onze huidige woning (particuliere huur) 6 plafondlampen opgehangen. Godverdomme bij iedere lamp hetzelfde gekut.

Ik deel je frustratie zelfs nu, 3 jaar na het ophangen, nog steeds.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_220720988
:D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220721433
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:24 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]
Teeeeering wat een herkenbaarheid. Bij het intrekken in onze huidige woning (particuliere huur) 6 plafondlampen opgehangen. Godverdomme bij iedere lamp hetzelfde gekut.

Ik deel je frustratie zelfs nu, 3 jaar na het ophangen, nog steeds.
Denk je dat het bij een koopwoning anders is? Ik trok in een koopwoning waar alle kleuren door elkaar gebruikt waren en de CV als aardleiding om de keukenapparatuur/WCD's te aarden. De douchebak was geaard via aardelektrode, de rest was houtje-touwtje doorverbonden. Met een 300mA ALS.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 17:12:30 #79
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_220721647
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:36 schreef blomke het volgende:

[..]
Denk je dat het bij een koopwoning anders is? Ik trok in een koopwoning waar alle kleuren door elkaar gebruikt waren en de CV als aardleiding om de keukenapparatuur/WCD's te aarden. De douchebak was geaard via aardelektrode, de rest was houtje-touwtje doorverbonden. Met een 300mA ALS.
Iedereen rommelt bij een installatie er weer wat bij en zeker in oudere woningen kom je dan soms bijzondere zaken tegen. Ik heb hier nog een aardlekschakelaar van 0,5 en het hele huis verdeeld in 3 hele groepen.
Maar ik denk dat die kast tijdens de verbouwing het veld gaat ruimen voor iets nieuws ;)
pi_220721790
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Maar ik denk dat die kast tijdens de verbouwing het veld gaat ruimen voor iets nieuws ;)
Nog tips van een ervaringsdeskundige nodig?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_220733946
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:36 schreef blomke het volgende:

[..]
Denk je dat het bij een koopwoning anders is? Ik trok in een koopwoning waar alle kleuren door elkaar gebruikt waren en de CV als aardleiding om de keukenapparatuur/WCD's te aarden. De douchebak was geaard via aardelektrode, de rest was houtje-touwtje doorverbonden. Met een 300mA ALS.
Geen ervaring met koopwoningen, maar nee - verwacht daar niet anders.

Ik bedoelde het zo van "in een huurwoning hebben misschien meer verschillende bewoners gewoond en daardoor is het een zooi geworden omdat iedereen wat anders doet". Daarnaast gaat natuurlijk geen enkele nieuwe huurder veel tijd/geld/moeite steken in een ordelijke oplossing want "het is toch niet van mij".
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')