Dat klinkt al logischerderquote:
Doe maar wel, gaat niet om de marathon, daar zie je niets van.quote:Op maandag 27 april 2026 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
Geen zin om aan te klikken, marathons boeien mij helemaal niet.
En wat ben ik weer makkelijk over te halen.quote:Op maandag 27 april 2026 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar wel, gaat niet om de marathon, daar zie je niets van.
Earthgirls are easy?quote:Op maandag 27 april 2026 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En wat ben ik weer makkelijk over te halen.Ik zal ff klikken dan.
Zag ergens anders dat het is omdat hij zeker dement gaat worden,quote:Op maandag 27 april 2026 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom zou je met een koelkast op je rug een marathon gaan lopen? En dan zeggen sommige mensen dat ik raar ben, het kan nog veel raarder.
Jij lijkt nu ook op trump jaquote:
Dat is wel een goede reden dan. Wel een treurige.quote:Op maandag 27 april 2026 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag ergens anders dat het is omdat hij zeker dement gaat worden,
en daar dus aandacht voor vraagt.
Vanmiddag was op dezelfde pagina bij mij, zonder te refreshen D. in de ene post oempaloempa, in de andere gewoon blauwquote:Op maandag 27 april 2026 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
Oh wacht, na refreshen wel, niet na invoeren, nog raarderrrrrrrrr
Dit zag ik eerder op de avond ook.quote:Op maandag 27 april 2026 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanmiddag was op dezelfde pagina bij mij, zonder te refreshen D. in de ene post oempaloempa, in de andere gewoon blauw
Truste, u ...........quote:Op maandag 27 april 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
Inmiddels is mijn bedtijd al lang verstreken dus ik ga maar eens richting mijn bed.
Slaap lekker voor straks lieve mensjes.
Goh ik zapte nog langs die wedstrijd ... maar gemist ... Hij slaat wel met een handschoen ... dan is het minder pijnlijkquote:Op zondag 26 april 2026 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk man, dat voetbal in Spanje
Kijk het filmpje in onderstaande link even (zolang het nog werkt)
https://www.voetbalprimeu(...)p-huesca-speler.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |