abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220650743


Jaaaa _O_

De nieuwe avatar Ravi _O_
Komen 2 seizoenen van _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220651627
Ze zit niet in een rolstoel en heeft geen vertigo, ik ga dus niet kijken
pi_220651647
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 15:06 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Ze zit niet in een rolstoel en heeft geen vertigo, ik ga dus niet kijken
Hoe zie je of ze vertigo heeft of niet?
Zie je toch niet op basis van een afbeelding.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220651658
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 15:09 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Hoe zie je of ze vertigo heeft of niet?
Zie je toch niet op basis van een afbeelding.
Ik bedoel vitiligo :') _O- :@
pi_220651695
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 15:11 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:

[..]
Ik bedoel vitiligo :') _O- :@
Was ik al bang voor, wel een beetje een kutopmerking.
Ik heb zelf vitiligo.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220651757
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 15:19 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Was ik al bang voor, wel een beetje een kutopmerking.
Ik heb zelf vitiligo.
Ik wilde bijna zeggen wees blij dat ziet er tof uit, maar lees net dat het ook medisch risico's met zich meebrengt :o

Heb je er veel last van?
pi_220651769
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 15:32 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:

[..]
Ik wilde bijna zeggen wees blij dat ziet er tof uit, maar lees net dat het ook medisch risico's met zich meebrengt :o

Heb je er veel last van?
De medische risico's zijn wel kut, ook vaak een correlatie met schildklierproblemen.

Ik moet wel een beetje uitkijken met de zon ook helaas.

ik hoop dat het gewoon een beetje stabiel blijft.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220651783
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 15:19 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Was ik al bang voor, wel een beetje een kutopmerking.
Ik heb zelf vitiligo.
Kun je ook moonwalken?
-XOXO-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')