abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2026 @ 00:31:51 #151
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220687102
Godverdomme :( :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games vrijdag 1 mei 2026 @ 01:13:07 #152
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220687174
De speciale "aanval" met de bezem na een quick swap is ideaal, je kunt meteen de rommel aanvegen _O_

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 01:44:08 #153
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220687194
Die grote gevechten in zo'n groot vijandelijk kamp zijn wel ontzettend tof _O_ _O_ _O_

Merkte op de PS5 Pro in Balanced Mode heel soms wat framedrops, maar dat was verwaarloosbaar, zeker gezien de enorme hoeveelheid vijanden en acto op het scherm.

Indrukwekkend.

Nu Ludvig.

Gelukkig morgen vrij.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 07:07:54 #154
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220687461
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:31 schreef StateOfMind het volgende:
Godverdomme :( :7
Oh bij mij zat het halve dorp in de kerk :D

Wel in Demeniss
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Eindredactie Games vrijdag 1 mei 2026 @ 08:14:29 #155
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220687635
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 08:19:42 #156
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220687642
Wanne cutie O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Eindredactie Games vrijdag 1 mei 2026 @ 08:53:03 #157
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220687732
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 08:19 schreef Divje het volgende:
Wanne cutie O+
Right? Én goed met een bezem
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 08:55:39 #158
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220687742
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 08:53 schreef 2dope het volgende:

[..]
Right? Én goed met een bezem
Kan ze ook goed koken? :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Eindredactie Games vrijdag 1 mei 2026 @ 09:00:46 #159
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220687761
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 08:55 schreef Divje het volgende:

[..]
Kan ze ook goed koken? :+
Haar Clear Soup is ongeëvenaard
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 11:35:40 #160
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220688571
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 07:07 schreef Divje het volgende:

[..]
Oh bij mij zat het halve dorp in de kerk :D

Wel in Demeniss
Oh dat :D
Hier ook, liep ook vol.

Ik dacht dat er iets aparts zou gebeuren _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 11:36:21 #161
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220688575
Ludvig gisteren verslagen *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 12:15:05 #162
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220688770
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Oh dat :D
Hier ook, liep ook vol.

Ik dacht dat er iets aparts zou gebeuren _O-
Nee, maar vond de zondagse kerkgangers al speciaal :+
Er schijnt in de kathedraal in Demeniss soms een heel koor te zingen :o
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 1 mei 2026 @ 12:19:36 #163
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220688795
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:15 schreef Divje het volgende:

[..]
Nee, maar vond de zondagse kerkgangers al speciaal :+
Er schijnt in de kathedraal in Demeniss soms een heel koor te zingen :o
Zal er eens op letten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:01:50 #164
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220691782
Die Praline regio is volgens mij een stuk(je) kleiner dan Hernand, heb ik het idee.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:20:32 #165
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220691933
Ik begin met mijn boerderij op het kamp *O*
Langzaam de Sanctum aan uitmoorden van die freaks. Weet alleen niet hoe ik moet cleansen.
Ook maar dit weekend weer verder met main quest. Bijna aan het einde van hoofdstuk 5. Ik doe nu denk ik 1 hoofdstuk per 2 weken even los van de proloog en eerste 2 hoofdstukken wat echt een intro is. Er is zoveel nog naast te doen.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:24:41 #166
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220691963
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:20 schreef Momo het volgende:
Ik begin met mijn boerderij op het kamp *O*
Langzaam de Sanctum aan uitmoorden van die freaks. Weet alleen niet hoe ik moet cleansen.
Ook maar dit weekend weer verder met main quest. Bijna aan het einde van hoofdstuk 5. Ik doe nu denk ik 1 hoofdstuk per 2 weken even los van de proloog en eerste 2 hoofdstukken wat echt een intro is. Er is zoveel nog naast te doen.
Cleansen doe je door dat ding te activeren door een of meerdere dingen met Axiom Force te pakken.

En vergeet niet na het cleansen de 'klok' puzzel te dien met blinding flash.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:25:22 #167
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220691974
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:20 schreef Momo het volgende:
Ik begin met mijn boerderij op het kamp *O*
Langzaam de Sanctum aan uitmoorden van die freaks. Weet alleen niet hoe ik moet cleansen.
Ook maar dit weekend weer verder met main quest. Bijna aan het einde van hoofdstuk 5. Ik doe nu denk ik 1 hoofdstuk per 2 weken even los van de proloog en eerste 2 hoofdstukken wat echt een intro is. Er is zoveel nog naast te doen.
Om te cleansen is er altijd 1 kubus voor de electriciteit en een stukje van zo'n pilaar te vinden in de sanctum, worden aangegeven op de map :) soms even puzzelen om ze te vinden ;)
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:26:56 #168
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220691991
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Cleansen doe je door dat ding te activeren door een of meerdere dingen met Axiom Force te pakken.

En vergeet niet na het cleansen de 'klok' puzzel te dien met blinding flash.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:25 schreef Divje het volgende:

[..]
Om te cleansen is er altijd 1 kubus voor de electriciteit en een stukje van zo'n pilaar te vinden in de sanctum, worden aangegeven op de map :) soms even puzzelen om ze te vinden ;)
Ik heb die losse stukken in het sanctum gewoon gepakt met axiom en gesealed, hopelijk geen fout ? :P Neem aan dat ik op een bepaalde manier er wel weer uit krijg...
  Eindredactie Games vrijdag 1 mei 2026 @ 19:28:24 #169
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220691997
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:20 schreef Momo het volgende:
Ik begin met mijn boerderij op het kamp *O*
Langzaam de Sanctum aan uitmoorden van die freaks. Weet alleen niet hoe ik moet cleansen.
Ook maar dit weekend weer verder met main quest. Bijna aan het einde van hoofdstuk 5. Ik doe nu denk ik 1 hoofdstuk per 2 weken even los van de proloog en eerste 2 hoofdstukken wat echt een intro is. Er is zoveel nog naast te doen.
Die sanctums clearen is wel belangrijk, krijg je mooie beloningen voor. 9/10 keer moet je wat onderdelen uit de nabije omgeving (zichtbaar op minimap) ophalen en vastmaken/inpluggen
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 1 mei 2026 @ 19:28:46 #170
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220692000
Oh spuit 11
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:30:43 #171
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220692023
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:26 schreef Momo het volgende:

[..]
[..]
Ik heb die losse stukken in het sanctum gewoon gepakt met axiom en gesealed, hopelijk geen fout ? :P Neem aan dat ik op een bepaalde manier er wel weer uit krijg...
Kan je gewoon 'discarden' uit je koekoeks-pot en dan drop je ze, daarna kan je ze met die axiom force en force palm pulse heel makkelijk plaatsen :Y
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:33:09 #172
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220692053
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:28 schreef 2dope het volgende:
Oh spuit 11
12 zelfs, Divje was 11 :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:33:55 #173
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220692065
Ik ben 11 wat is dit
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:37:32 #174
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220692099
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:33 schreef Divje het volgende:
Ik ben 11 wat is dit
Spuit 11 :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:39:26 #175
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220692125
oh ah toma toma vem vem vem vem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')