Right? Én goed met een bezemquote:
Haar Clear Soup is ongeëvenaardquote:
Oh datquote:Op vrijdag 1 mei 2026 07:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh bij mij zat het halve dorp in de kerk
Wel in Demeniss
Nee, maar vond de zondagse kerkgangers al speciaalquote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oh dat
Hier ook, liep ook vol.
Ik dacht dat er iets aparts zou gebeuren
Zal er eens op letten.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, maar vond de zondagse kerkgangers al speciaal
Er schijnt in de kathedraal in Demeniss soms een heel koor te zingen
Cleansen doe je door dat ding te activeren door een of meerdere dingen met Axiom Force te pakken.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:20 schreef Momo het volgende:
Ik begin met mijn boerderij op het kamp![]()
Langzaam de Sanctum aan uitmoorden van die freaks. Weet alleen niet hoe ik moet cleansen.
Ook maar dit weekend weer verder met main quest. Bijna aan het einde van hoofdstuk 5. Ik doe nu denk ik 1 hoofdstuk per 2 weken even los van de proloog en eerste 2 hoofdstukken wat echt een intro is. Er is zoveel nog naast te doen.
Om te cleansen is er altijd 1 kubus voor de electriciteit en een stukje van zo'n pilaar te vinden in de sanctum, worden aangegeven op de mapquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:20 schreef Momo het volgende:
Langzaam de Sanctum aan uitmoorden van die freaks. Weet alleen niet hoe ik moet cleansen.
Ook maar dit weekend weer verder met main quest. Bijna aan het einde van hoofdstuk 5. Ik doe nu denk ik 1 hoofdstuk per 2 weken even los van de proloog en eerste 2 hoofdstukken wat echt een intro is. Er is zoveel nog naast te doen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Cleansen doe je door dat ding te activeren door een of meerdere dingen met Axiom Force te pakken.
En vergeet niet na het cleansen de 'klok' puzzel te dien met blinding flash.
Ik heb die losse stukken in het sanctum gewoon gepakt met axiom en gesealed, hopelijk geen fout ?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Om te cleansen is er altijd 1 kubus voor de electriciteit en een stukje van zo'n pilaar te vinden in de sanctum, worden aangegeven op de mapsoms even puzzelen om ze te vinden
Die sanctums clearen is wel belangrijk, krijg je mooie beloningen voor. 9/10 keer moet je wat onderdelen uit de nabije omgeving (zichtbaar op minimap) ophalen en vastmaken/inpluggenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:20 schreef Momo het volgende:
Kan je gewoon 'discarden' uit je koekoeks-pot en dan drop je ze, daarna kan je ze met die axiom force en force palm pulse heel makkelijk plaatsenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:26 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb die losse stukken in het sanctum gewoon gepakt met axiom en gesealed, hopelijk geen fout ?Neem aan dat ik op een bepaalde manier er wel weer uit krijg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |