Zelfs met 130 uur amper nog Hernand uitgeweestquote:Op dinsdag 28 april 2026 23:37 schreef Scrummie het volgende:
82 uur hier hehe. Iets met het scratchen van de surface.
Ik merk dat ik wel pauze heb genomen. Maar weet niet zo goed waar dat an ligt. Ik denk dat de game zo complex is, dat ik het liefst gewoon nog eens opnieuw zou beginnen, maar ik heb dan ook weer totaal geen zin in dat saaie begin. En veel quests voelen ook wel als 'werk' waar ik ook geen zin in heb. Dus ik zit een beetje in niemandsland.quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zelfs met 130 uur amper nog Hernand uitgeweest
En nog steeds nieuwe dingen en locaties vinden![]()
En het heeft nog geen moment verveeld, waar ik normaliter grote games rond de 60 uur even pauzeer voor iets anders tussendoor.
Dat zegt genoeg.
Welke tutorial?quote:Op woensdag 29 april 2026 08:57 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik merk dat ik wel pauze heb genomen. Maar weet niet zo goed waar dat an ligt. Ik denk dat de game zo complex is, dat ik het liefst gewoon nog eens opnieuw zou beginnen, maar ik heb dan ook weer totaal geen zin in dat saaie begin. En veel quests voelen ook wel als 'werk' waar ik ook geen zin in heb. Dus ik zit een beetje in niemandsland.
Misschien kan ik een save file downloaden waar iemand de tutorial heeft gedaan.
Die eerste chapter.quote:
Yep die is er - https://www.nexusmods.com/crimsondesert/mods/35quote:Op woensdag 29 april 2026 08:57 schreef Hetekip het volgende:
Misschien kan ik een save file downloaden waar iemand de tutorial heeft gedaan.
Super dankjewel maat, misschien begin ik wel overnieuw. Eens over nadenken. Ik weet nu wat beter hoe en wat.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yep die is er - https://www.nexusmods.com/crimsondesert/mods/35
toffe helmquote:Op woensdag 29 april 2026 09:21 schreef 2dope het volgende:
Black & Gold genot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel mensen kampen met dezelfde issue, lees dat ook op andere fora. Er is te veel te doen maar tegelijkertijd is een groot deel daarvan tyfussaai. Ik heb ook echt geen zin om al die faction quests, c.q. afvinklijstjes te doen.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:47 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Super dankjewel maat, misschien begin ik wel overnieuw. Eens over nadenken. Ik weet nu wat beter hoe en wat.
Yeh officieel geen helm maar een cloak (Dark Marksman Cloak)quote:
Oh dan neem ik het terug!quote:Op woensdag 29 april 2026 09:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yeh officieel geen helm maar een cloak (Dark Marksman Cloak)
Idd, het blijft leuk. Tot frustratie van de vrouw lol.quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zelfs met 130 uur amper nog Hernand uitgeweest
En nog steeds nieuwe dingen en locaties vinden![]()
En het heeft nog geen moment verveeld, waar ik normaliter grote games rond de 60 uur even pauzeer voor iets anders tussendoor.
Dat zegt genoeg.
Ja dat is het probleem, het is niet van yes, ik ga opnieuw beginnen. Het is meer van oh ja..quote:Op woensdag 29 april 2026 09:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Veel mensen kampen met dezelfde issue, lees dat ook op andere fora. Er is te veel te doen maar tegelijkertijd is een groot deel daarvan tyfussaai. Ik heb ook echt geen zin om al die faction quests, c.q. afvinklijstjes te doen.
Ik probeer zelf een beetje m'n eigen "opdrachten" te vormen, toch een soort roleplayDat houdt het voor mij wel leuk
Ik kwam in chapter 8 nog quests tegen die voelden als tutorialquote:
Jaaa die's lekker hè. Ik heb gister nog ff zitten testen welke nou sterker is, Bizmuth of Flame, maar ze doen beide dezelfde 'lingering damage' lijkt het. Flame Spear zet lui in de hens waarna ze nog ff nabranden, Bizmuth doet een soort poison.quote:Op woensdag 29 april 2026 10:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Bismuth knots is wel mijn nieuwe favoriete wapen
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 29 april 2026 10:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Bismuth knots is wel mijn nieuwe favoriete wapen
Ketting inkortenquote:Op woensdag 29 april 2026 09:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, het blijft leuk. Tot frustratie van de vrouw lol.
Spire of Insight missie, niet ver van de zuidkust van Hernand, dichtbij Demeniss, dan heb je een recept om het te kunnen laten maken bij een Smit volgens mij.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2026 18:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Spire of Insight missie, niet ver van de zuidkust van Hernand, dichtbij Demeniss, dan heb je een recept om het te kunnen laten maken bij een Smit volgens mij.
Het is een Cannon, geen Spearquote:Op woensdag 29 april 2026 18:19 schreef 2dope het volgende:
Bizmuth Spears kun je ook via een Camp Mission verkrijgen als beloning (Well of Enlightenment). Hoeven maar 2 lui voor op missie, duurt slechts 4 uur en kost nauwelijks resources. Maar, dat is de 'gewone' Bizmuth Spear.
Ik weet niet of @:Momo al de Kuku-variant heeft want de gewone Bizmuth Spear heeft helaas een beperkte durability (na x-klappen uitdelen is 'ie stuk). Kuku Bizmuth Spear recept kun je krijgen door de Witch-missies te doen (specifieker, Bari, Witch of Kindness). Die is onbreekbaar.
Ahh ja ik dacht al, waarom is die van jou zo THICCquote:Op woensdag 29 april 2026 18:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is een Cannon, geen Spear
https://questlog.gg/crimson-desert/en/db/item/1002118
https://questlog.gg/crimson-desert/en/db/item/1001251
En ik ontdek ook net deze website
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |