abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2026 @ 23:37:34 #101
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220675405
82 uur hier hehe. Iets met het scratchen van de surface.
  dinsdag 28 april 2026 @ 23:43:06 #102
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220675423
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:37 schreef Scrummie het volgende:
82 uur hier hehe. Iets met het scratchen van de surface.
Zelfs met 130 uur amper nog Hernand uitgeweest :D

En nog steeds nieuwe dingen en locaties vinden _O- _O_

En het heeft nog geen moment verveeld, waar ik normaliter grote games rond de 60 uur even pauzeer voor iets anders tussendoor.

Dat zegt genoeg.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 28 april 2026 @ 23:49:12 #103
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220675441
Inmiddels 84 Artifects gespendeerd, plus nog een zooi skills die je leert door observeren.

Heb de meeste skills die ik perse wou hebben wel unlocked, vrijwel allemaal maxed out.

3n stamina op 8, health op 7 en spirit op 4.

Alle armour refinement 4.
Darkbringer op 6, met Ators Orb, Stamina Syphon en Crows Pursuit, en Lightning element.

Gaat zo, tot nu toe, wel prima, weinig problemen met bosses.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 29 april 2026 @ 08:57:33 #104
511221 Hetekip
Depressief
pi_220676170
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zelfs met 130 uur amper nog Hernand uitgeweest :D

En nog steeds nieuwe dingen en locaties vinden _O- _O_

En het heeft nog geen moment verveeld, waar ik normaliter grote games rond de 60 uur even pauzeer voor iets anders tussendoor.

Dat zegt genoeg.
Ik merk dat ik wel pauze heb genomen. Maar weet niet zo goed waar dat an ligt. Ik denk dat de game zo complex is, dat ik het liefst gewoon nog eens opnieuw zou beginnen, maar ik heb dan ook weer totaal geen zin in dat saaie begin. En veel quests voelen ook wel als 'werk' waar ik ook geen zin in heb. Dus ik zit een beetje in niemandsland.

Misschien kan ik een save file downloaden waar iemand de tutorial heeft gedaan.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Eindredactie Games woensdag 29 april 2026 @ 09:21:06 #105
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220676279
Black & Gold genot













Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 29 april 2026 @ 09:37:11 #106
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220676358
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:57 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik merk dat ik wel pauze heb genomen. Maar weet niet zo goed waar dat an ligt. Ik denk dat de game zo complex is, dat ik het liefst gewoon nog eens opnieuw zou beginnen, maar ik heb dan ook weer totaal geen zin in dat saaie begin. En veel quests voelen ook wel als 'werk' waar ik ook geen zin in heb. Dus ik zit een beetje in niemandsland.

Misschien kan ik een save file downloaden waar iemand de tutorial heeft gedaan.
Welke tutorial? :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 29 april 2026 @ 09:42:43 #107
511221 Hetekip
Depressief
pi_220676383
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:37 schreef Divje het volgende:

[..]
Welke tutorial? :D
Die eerste chapter.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Eindredactie Games woensdag 29 april 2026 @ 09:43:21 #108
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220676386
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:57 schreef Hetekip het volgende:
Misschien kan ik een save file downloaden waar iemand de tutorial heeft gedaan.
Yep die is er - https://www.nexusmods.com/crimsondesert/mods/35
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 29 april 2026 @ 09:47:15 #109
511221 Hetekip
Depressief
pi_220676406
quote:
Super dankjewel maat, misschien begin ik wel overnieuw. Eens over nadenken. Ik weet nu wat beter hoe en wat.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  FOK!Fotograaf woensdag 29 april 2026 @ 09:53:02 #110
364681 over_hedge
pi_220676431
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:21 schreef 2dope het volgende:
Black & Gold genot

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
toffe helm
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games woensdag 29 april 2026 @ 09:55:17 #111
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220676446
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:47 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Super dankjewel maat, misschien begin ik wel overnieuw. Eens over nadenken. Ik weet nu wat beter hoe en wat.
Veel mensen kampen met dezelfde issue, lees dat ook op andere fora. Er is te veel te doen maar tegelijkertijd is een groot deel daarvan tyfussaai. Ik heb ook echt geen zin om al die faction quests, c.q. afvinklijstjes te doen.

Ik probeer zelf een beetje m'n eigen "opdrachten" te vormen, toch een soort roleplay :P Dat houdt het voor mij wel leuk
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 29 april 2026 @ 09:56:15 #112
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220676452
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]
toffe helm
Yeh officieel geen helm maar een cloak (Dark Marksman Cloak)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  FOK!Fotograaf woensdag 29 april 2026 @ 09:57:13 #113
364681 over_hedge
pi_220676460
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:56 schreef 2dope het volgende:

[..]
Yeh officieel geen helm maar een cloak (Dark Marksman Cloak)
Oh dan neem ik het terug! :P

Ik heb gister draakje als mount unlocked _O_ Dat is zo tof
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 29 april 2026 @ 09:59:19 #114
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220676474
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zelfs met 130 uur amper nog Hernand uitgeweest :D

En nog steeds nieuwe dingen en locaties vinden _O- _O_

En het heeft nog geen moment verveeld, waar ik normaliter grote games rond de 60 uur even pauzeer voor iets anders tussendoor.

Dat zegt genoeg.
Idd, het blijft leuk. Tot frustratie van de vrouw lol.
  woensdag 29 april 2026 @ 10:02:01 #115
511221 Hetekip
Depressief
pi_220676485
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:55 schreef 2dope het volgende:

[..]
Veel mensen kampen met dezelfde issue, lees dat ook op andere fora. Er is te veel te doen maar tegelijkertijd is een groot deel daarvan tyfussaai. Ik heb ook echt geen zin om al die faction quests, c.q. afvinklijstjes te doen.

Ik probeer zelf een beetje m'n eigen "opdrachten" te vormen, toch een soort roleplay :P Dat houdt het voor mij wel leuk
Ja dat is het probleem, het is niet van yes, ik ga opnieuw beginnen. Het is meer van oh ja..
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  woensdag 29 april 2026 @ 10:07:02 #116
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220676512


Deze Bismuth knots is wel mijn nieuwe favoriete wapen
  woensdag 29 april 2026 @ 10:16:01 #117
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220676564
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:42 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Die eerste chapter.
Ik kwam in chapter 8 nog quests tegen die voelden als tutorial _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Eindredactie Games woensdag 29 april 2026 @ 10:34:15 #118
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220676645
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Deze Bismuth knots is wel mijn nieuwe favoriete wapen
Jaaa die's lekker hè. Ik heb gister nog ff zitten testen welke nou sterker is, Bizmuth of Flame, maar ze doen beide dezelfde 'lingering damage' lijkt het. Flame Spear zet lui in de hens waarna ze nog ff nabranden, Bizmuth doet een soort poison.

Ik ben er wel achter wat momenteel mijn sterkste aanval is, namelijk 'Elemental Turning Slash (fire)' met Flame Spear op humanoids. Dan heb je de fire elemental damage van Imbue Element + de explosie van een Flame Spear charge :+ Getest op "White Bear", 25% van z'n health bar weg. Moet nu eigenlijk ook nog die Volcanic Eruption op m'n gloves zetten, al weet ik niet of die naast AoE ook extra impact damage geeft

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 29 april 2026 @ 17:42:39 #119
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220679135
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Deze Bismuth knots is wel mijn nieuwe favoriete wapen
Waar heb je die vandaan?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 29 april 2026 @ 17:44:21 #120
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220679143
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Idd, het blijft leuk. Tot frustratie van de vrouw lol.
Ketting inkorten :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 29 april 2026 @ 18:01:31 #121
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220679255
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 17:42 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Waar heb je die vandaan?
Spire of Insight missie, niet ver van de zuidkust van Hernand, dichtbij Demeniss, dan heb je een recept om het te kunnen laten maken bij een Smit volgens mij.
  woensdag 29 april 2026 @ 18:01:50 #122
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220679258
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:01 schreef Momo het volgende:

[..]
Spire of Insight missie, niet ver van de zuidkust van Hernand, dichtbij Demeniss, dan heb je een recept om het te kunnen laten maken bij een Smit volgens mij.
^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games woensdag 29 april 2026 @ 18:19:54 #123
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220679364
Bizmuth Spears kun je ook via een Camp Mission verkrijgen als beloning (Well of Enlightenment). Hoeven maar 2 lui voor op missie, duurt slechts 4 uur en kost nauwelijks resources. Maar, dat is de 'gewone' Bizmuth Spear.

Ik weet niet of @Momo al de Kuku-variant heeft want de gewone Bizmuth Spear heeft helaas een beperkte durability (na x-klappen uitdelen is 'ie stuk). Kuku Bizmuth Spear recept kun je krijgen door de Witch-missies te doen (specifieker, Bari, Witch of Kindness). Die is onbreekbaar.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 29 april 2026 @ 18:23:08 #124
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220679384
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:19 schreef 2dope het volgende:
Bizmuth Spears kun je ook via een Camp Mission verkrijgen als beloning (Well of Enlightenment). Hoeven maar 2 lui voor op missie, duurt slechts 4 uur en kost nauwelijks resources. Maar, dat is de 'gewone' Bizmuth Spear.

Ik weet niet of @:Momo al de Kuku-variant heeft want de gewone Bizmuth Spear heeft helaas een beperkte durability (na x-klappen uitdelen is 'ie stuk). Kuku Bizmuth Spear recept kun je krijgen door de Witch-missies te doen (specifieker, Bari, Witch of Kindness). Die is onbreekbaar.
Het is een Cannon, geen Spear

https://questlog.gg/crimson-desert/en/db/item/1002118
https://questlog.gg/crimson-desert/en/db/item/1001251

En ik ontdek ook net deze website
  Eindredactie Games woensdag 29 april 2026 @ 18:24:07 #125
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220679389
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:23 schreef Momo het volgende:

[..]
Het is een Cannon, geen Spear

https://questlog.gg/crimson-desert/en/db/item/1002118
https://questlog.gg/crimson-desert/en/db/item/1001251

En ik ontdek ook net deze website
Ahh ja ik dacht al, waarom is die van jou zo THICC :P Die kan alleen Oongka gebruiken toch?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')