Ik heb dat ook, dat ik hoe tof ik een game ook vind, ik meestal rond de 50 tot 60 uur de game even moet pauzeren voor een andere game.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:38 schreef Morri2 het volgende:
60 uur gespeeld nu. Normaal haak ik bij een spel na zo'n 50 uur wel af, want dan wil ik iets anders zien. Als een spel de 50 uur al haalt.
Ik ben er nog lang niet op uitgekeken.
Die Crowcaller heeft wel een hele goede Abyss Gear op het zwaard wat je krijgt nadat je hem verslagen hebt.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:12 schreef RaXz het volgende:
Ik ben weer in de buurt van Crowcaller maar ik laat de main quest zoveel mogelijk links liggen, eigenlijk meer aan het spelen zoals ik Skyrim speelde, daar deed ik zowat alleen maar exploren en side content.
Vanavond maar weer wat sanctums doen en verdiepen in kuku spears e.d.
Daar had ik een heel irritante vliegende eindbaas mee verslagen.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die Crowcaller heeft wel een hele goede Abyss Gear op het zwaard wat je krijgt nadat je hem verslagen hebt.
Die heel erg nuttig is in combat.
Goeiequote:Op maandag 4 mei 2026 21:14 schreef RaXz het volgende:
Ze hebben veel bij RDR2 gekeken voor veel dingen, maar geen stats pagina. Ik zou wel willen weten hoeveel kills ik wel niet heb en hoeveel km ik heb afgelegd te voet en te paard.
Voor de helft van het geld kan je sommige dood inleveren jaquote:Op maandag 4 mei 2026 21:10 schreef StateOfMind het volgende:
Die Outlaws, mogen die ook dood worden ingeleverd?
Ik wordt echt gestoord van dat gejank van die mietjes.
En je kunt geen fast travel gebruiken (tenzij dat gepatched is).
Het is dat je ze telkens moet doen voordat je een nieuwe questline unlocked in die regio.
Mooiquote:Op maandag 4 mei 2026 21:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor de helft van het geld kan je sommige dood inleveren ja
Per ongeluk achter gekomen toen een shortcut eindigde in een ravijn
Dat is dan veranderd, want ik ben daar een aantal keren geweest, en als ik geluk had dan vond ik 1 persoon per uur.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:36 schreef -Deluzion- het volgende:
10 goudstaven gefarmed in een uurtje, in Wildlifepark. Het is heel makkelijk, met je lantarn op de visitors richten om te zien wat voor item ze bezitten, en vervolgens pickpocket om de goudstaven te stelen.
Meteen omgewisseld bij een bank voor 5000 piek.
Die goudmijn heb ik gisteren of eergisteren gevonden.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:41 schreef Momo het volgende:
En ik maar om de 7 gamedagen de goudmijn op grens Hernand-Demeniss in zodat ik na 2 keer gaan een goudstaaf heb. Maar eens opzoek naar die gouden egels.
Heksengrot vlak onder Pailune.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die goudmijn heb ik gisteren of eergisteren gevonden.
Heb alleen nog geen recept voor goud gevonden, waar vind ik die?
Ik heb hem uit de Spire of Insight in Hernand.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die goudmijn heb ik gisteren of eergisteren gevonden.
Heb alleen nog geen recept voor goud gevonden, waar vind ik die?
Wel gevonden, nog niet gedaan.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb hem uit de Spire of Insight in Hernand.
Grot nog niet gevonden, eerst outlaw inleveren, daarna checken.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Heksengrot vlak onder Pailune.
Gouden appels farmen vlakbij fishing docks op de grens van Hernand/Demeniss is echt wel lucratiever. Heb je zo 40-45 in een uurtje, elke gouden appel + 3 golden ores is een goudstaafje
En als je dan je drill upgraded hebt en wat +10/20/30% meer chance voor ores gears op je armour hebt hoef je ook niet vaak naar die gold mines
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |