Gebruik ze regelmatig, met name om interessante locaties te markeren, of een gebied met dieren voor huiden en botten.quote:
Maar waarom heb je elke keer zoveel herten nodig?quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gebruik ze regelmatig, met name om interessante locaties te markeren, of een gebied met dieren voor huiden en botten.
Zjuist nog een ware slachting aangericht onder de lokale hertenpopulatie
Small Bones voor mijn ring en oorbel, om die te upgraden 🤗quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar waarom heb je elke keer zoveel herten nodig?
[ afbeelding ]
Oh die krijg ik wel af en toe van Bleed Bandits, ik vermoord liever Bleed Bandits dan hertjes.quote:Op vrijdag 24 april 2026 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Small Bones voor mijn ring en oorbel, om die te upgraden 🤗
Marianne Thieme en Esther Ouwehands zijn niet blij met mij momenteelquote:Op vrijdag 24 april 2026 23:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh die krijg ik wel af en toe van Bleed Bandits, ik vermoord liever Bleed Bandits dan hertjes.
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gebruik ze regelmatig, met name om interessante locaties te markeren, of een gebied met dieren voor huiden en botten.
Trouwens wel nuttig voor jou, ik zag dat je ondertussen de grote van de tekst kon aanpassen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 10:40 schreef vosss het volgende:
Heeft deze keyboard en mouse support op de series x?
Tier 1 abyss gears gaan bij mij direct de shredder inquote:Op zaterdag 25 april 2026 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
Crows Pursuit en Stamina Syphon op je wapen, in combinatie met Lightning element tijdens Turning Slash (met de Staglord helm voor 35% extra damage met Turning Slash) is echt![]()
Gisteren bij de heks ook nog een Tier 1 Abyss Gear gecraft (je offert 2 Abyss Gears op en dan komt er een random Gear uit).
Ik kreeg Shatter 1.
Nog niet uitgeprobeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 25 april 2026 15:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Tier 1 abyss gears gaan bij mij direct de shredder in![]()
Gebruik ook nog steeds Crow's Pursuit, en sinds gisteravond Crow's Storm erbijJa maar jij bent ook veeeeeel verder natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die Shatter 1 een goede Abyss Gear?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Uhmm, is heel specifiek op een soort armour gericht toch? Heb ze nooit echt gebruikt, net als die gears die x% meer damage doen tegen humanoids/earthen beings en dergelijke. Heb je niet zoveel aan als je dan tegen andere enemies vechtquote:Op zaterdag 25 april 2026 15:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook veeeeeel verder natuurlijk.
Is die Shatter 1 een goede Abyss Gear?
Moest hier gisteren nog om lachen en dacht "whyyyyy"quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met sommige dingen die je krijgt of vind, moet ik het bewaren, weggeven, geld voor krijgen? Als het maar enigzins belangrijk lijkt stop ik het nu in mijn chest op het kamp.quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:24 schreef Divje het volgende:
Oja, er zijn dus bepaalde wapens nodig voor specifieke challenges. Heb ik dat zwaard gedoneerd aan Carl 180 uur geleden en kan 'm niet meer terug krijgen (tenzij er een boss is met dat zwaard die ik nog niet ben tegengekomen)
Dag dag Platinum
Dat is idd wel jammer ja, mijn RTX 5080 trekt dat ook nauwelijks op 4k. Ik moet 3 x MultiFramegen inschakelen om de FPS boven de 100 te houden, maar dan zit je wel met behoorlijke input lag. Maar het spel ziet er wel onvoorstelbaar mooi uit, maar dat mag je ook wel verwachten van een 3k PC.quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:05 schreef RaXz het volgende:
Ik baal ervan dat lighting automatisch op max gaat wanneer je ray reconstruction aanzet, mijn GPU trekt dat echt niet. En dat terwijl ik Cyberpunk kan spelen in 2K met path tracing en ray reconstruction aan.
Enfin, ik ben maar weer opnieuw begonnen met de game en ga het nu nog veel rustiger aanpakken qua main quest. Veel meer focussen op exploren en side content. Ook meer bezig gaan met het kamp enzo.
Yep, daarom deed ik het ookquote:Op zaterdag 25 april 2026 16:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Moest hier gisteren nog om lachen en dacht "whyyyyy"
Had net 30 short haired skins nodig voor upgrades...
Als ik het geduld had om kalveren tot koeien te laten groeien op m'n ranch had ik ze gewoon geslacht voor de huid/botten/vlees maar ik had dat geduld op dat moment niet.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, daarom deed ik het ook
In het echt zou ik overigens nooit een dier kwaad kunnen doen.
Cyberpunk path tracing moet ik wel met framegen 2x en DLSS draaien hoor, en ik merk eigenlijk helemaal niets van input lag. Zo maar weer even verder pielen met de settings in Crimson Desert, eens kijken hoe de performance is met lighting op max en geen ray reconstruction, desnoods met framegen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:51 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat is idd wel jammer ja, mijn RTX 5080 trekt dat ook nauwelijks op 4k. Ik moet 3 x MultiFramegen inschakelen om de FPS boven de 100 te houden, maar dan zit je wel met behoorlijke input lag. Maar het spel ziet er wel onvoorstelbaar mooi uit, maar dat mag je ook wel verwachten van een 3k PC.
Volgende GPU generatie zal zich voornamelijk richten om Path Tracing speelbaarder te maken, zodat je niet meteen 50% van je FPS verliest als je lighting op max zet.
2x framegen valt meestal nog mee, dat merk je vaak niet inderdaad als je base FPS hoog genoeg is. Bij 3x framegen ga je het vaak wel merken dat er input lag is. Dat komt ook omdat mijn base FPS slechts 55fps is, ik kan het wel op Performance draaien comfortabel, maar Balanced ziet er vele malen beter uit met Ray Reconstruction enabled, dus kies ik toch voor Balanced. Spijtig dat zelfs de 5080 dit niet aankan.quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:02 schreef RaXz het volgende:
[..]
Cyberpunk path tracing moet ik wel met framegen 2x en DLSS draaien hoor, en ik merk eigenlijk helemaal niets van input lag. Zo maar weer even verder pielen met de settings in Crimson Desert, eens kijken hoe de performance is met lighting op max en geen ray reconstruction, desnoods met framegen.
Dat was me niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:39 schreef RaXz het volgende:
Ik heb het best goed draaiend kunnen krijgen met ray reconstruction op 1080p met 2x framegen en DLSS op balanced. Het spel ziet er erg strak uit afgezien het wat minder scherp is, ik kan er wel mee leven. Nu is het maar afwachten hoe het loopt met grote battles.
Best leuk om weer te spelen, ik heb even een pauze genomen van een paar weken en met het laatste update werd het wel weer tijd. Erg handig dat je nu in winkels kan zien hoeveel je van een item hebt, dat scheelt een hoop gedoe.
Het viel mij gisteren pas op, na 114 uur oid, dat er een houten brug is van je kamp naar je huisjequote:Op zaterdag 25 april 2026 20:11 schreef Momo het volgende:
Ik ben mijn kamp aan het uitbreiden, ben benieuwd. Neem aan dat er wel meer huisjes bij kunnen.
Ik zou graag een huisje in de stad willen hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:11 schreef Momo het volgende:
Ik ben mijn kamp aan het uitbreiden, ben benieuwd. Neem aan dat er wel meer huisjes bij kunnen.
Dat hoort schijnbaar bij de update. Ik dacht dat het ook was omdat ik de opdracht kreeg om naar het huisje te gaan en decoreren. Maar dus nee. Normaal krijg je die schijnbaar na 4 upgrades.quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het viel mij gisteren pas op, na 114 uur oid, dat er een houten brug is van je kamp naar je huisje
Been there done that.quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:36 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik zou graag een huisje in de stad willen hebben.
Crimson Shoarmaquote:Op zaterdag 25 april 2026 21:44 schreef Divje het volgende:
Nou, een schaap slachten geeft dus 12x short haired hide +extra's. Alle varkens weggedaan en vervangen door schapen en geiten
Vragen is nooit slecht.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:09 schreef Droopie het volgende:
Tv is binnen, nog wel wat randjes aan de beleving.
Maar nu ga ik maar eens beginnen met het mechanisme van de quests enzo te begrijpen.
Ik zal niet eens vragen gaan stellen, dat spel is zo groot, niet te filmen haha..
Nou 1 vraag dan, in chapter 2 .. hoor je dan al alles aan te kunnen (of is die bioshock baas in het begin eigenlijk nog te sterk) geen spoilers pleasequote:Op zaterdag 25 april 2026 22:18 schreef StateOfMind het volgende:
En oh ja @:Droopie 1 tip: focus je in het begin vooral op de main quest tot en met Chapter 4.
Dan heb je namelijk de voornaamste en belangrijkste skills unlocked die je eigenlijk voor het gros van de dingen nodig hebt.
Beste is om je wapen en gear zo snel mogelijk te refinen naar Level 4, en altijd minimaal 30 of 40 stuks gegrild vlees op zak te hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:16 schreef RaXz het volgende:
Hornsplitter verslagen, ik had nog helemaal niets gerefined dus de battle duurde wel even. Ik wil zo snel mogelijk weer mijn kamp, daarna maar wat bounties doen zodat ik wat geld heb om armor te kopen.
Dualsense controller aan de praat gekregen maar ik vind het een beetje tegenvallen, ook mis ik gyro aiming, ik kan Tears of the Kingdom niet zonder spelen. Hopelijk komt dat nog, ik zou er niet gek van op kijken gezien hoeveel ze al niet doen.
Daar moest ik ook gelijk aan denken, Bioshock.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou 1 vraag dan, in chapter 2 .. hoor je dan al alles aan te kunnen (of is die bioshock baas in het begin eigenlijk nog te sterk) geen spoilers please
Dat was ik inderdaad al zeker van plan, vooral met dat zwaard die je krijgt nadat je Hornsplitter verslagen hebt.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beste is om je wapen en gear zo snel mogelijk te refinen naar Level 4, en altijd minimaal 30 of 40 stuks gegrild vlees op zak te hebben.
Dan is het gros van de bosses (iig Hernand) prima te doen.
Ik word helemaal lijp van dat kuuuuuuhhhhng-aahhhhh van hunquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:14 schreef StateOfMind het volgende:
Soms kom je in kampen en zo wat vastgebonden gevangenen tegen, die je een voor een los moet maken met een knop.
Kom er net achter dat als je tegen ze aanloopt ook vrij komen.
Scheelt weer een hoop tijd.
Kukukuuuuu de Koreaanse developers hebben denk ik niet goed nagedacht hoe die geluiden overkomen op niet Koreanen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik word helemaal lijp van dat kuuuuuuhhhhng-aahhhhh van hun
Die godvergeten Forgotten General heeft me net 8 refined palmars gekost, maar ze is doodhoer
[ afbeelding ]
Huidige statsswitch soms m'n gehele outfit voor een miner/foraging build met meerdere +30% ore/forage gears of een chest met 90% extra xp gains. Heb ook een unarmed melee pakje liggen als ik er zin in heb
Die zijn leuk, paar keer van een berg gesprongen op zo'n beestjequote:Op zondag 26 april 2026 00:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was trouwens net aan het verkennen, komt er iemand op een grote rode kip voorbij![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door RaXz op 27-04-2026 01:08:21 ]
quote:Op zondag 26 april 2026 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb qua Greymane quests oa 2 quests open staan in de herberg, een waarbij je de skills van een gokker moet waarnemen, waarbij je zo'n kaartspel moet spelen en winnen (Duo heet dat meen ik), en nog een.
Zijn die quests perse noodzakelijk om je kamp uit te breiden of kun je die overslaan?
En hoe/wanneer kan ik gaan farmen in het kamp?
Heb zojuist de Vertilizer verkregen.
Heb alle Greymane quests gedaan, geen idee of die duo nodig is voor het triggeren van camp upgrade quests maar zou gewoon alles doen wat ze vragenquote:Op zondag 26 april 2026 22:26 schreef StateOfMind het volgende:
En nog een vraag: vrij vroeg (relatief gezien, wat is vroeg in deze game) krijg je zo'n quest voor die postkoetsen pipo.
Echter heb ik daar iemand voor nodig die de Engineering skill heeft.
Momenteel heb ik 9 pipos in mijn kamp, en alleen Otto heeft Engineering als 3e skill.
Maar die skill is nog greyed out.
Hoe kom ik aan iemand die die skill wel al heeft?
Gewoon all in gaan. Stoppen ze vask en zien ze ook als winst.quote:Op zondag 26 april 2026 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb qua Greymane quests oa 2 quests open staan in de herberg, een waarbij je de skills van een gokker moet waarnemen, waarbij je zo'n kaartspel moet spelen en winnen (Duo heet dat meen ik), en nog een.
Zijn die quests perse noodzakelijk om je kamp uit te breiden of kun je die overslaan?
Ik heb die duo opdracht al 2 weken terug gedaan, zou gewoon alles doen, heb wel het idee dat al die kamp quests er gewoon bij horen ook al heb je niet perse zin in die opdrachten.quote:Op zondag 26 april 2026 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
Okee.quote:Op maandag 27 april 2026 12:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb die duo opdracht al 2 weken terug gedaan, zou gewoon alles doen, heb wel het idee dat al die kamp quests er gewoon bij horen ook al heb je niet perse zin in die opdrachten.
Net weer greymanes gevonden, 20 in totaal nu. Eindelijk stomme paardenopdracht voltooid zodat ik door kan met de mainquests.
Ik heb die ook nog steeds open staan, na 123 uur.quote:Op maandag 27 april 2026 19:22 schreef RaXz het volgende:
Ik moet straks 3 potjes duo winnen voor een quest en daar heb ik nu al geen zin in, dat soort dingen doe ik liever tussendoor voor de lol. In RDR2 vond ik de kaartspellen best tof, alleen waren de gambling challenges niet echt leuk.
Nu maar weer verder
Ik ook ja, ik snap sowieso die spelregels niet echt, geen zin om mij er helemaal in te verdiepen, maar het lijkt op poker of zo toch? Daar weet ik vrijwel ook niets van, irritant dat je het gedwongen moet spelen.quote:Op maandag 27 april 2026 19:22 schreef RaXz het volgende:
Ik moet straks 3 potjes duo winnen voor een quest en daar heb ik nu al geen zin in, dat soort dingen doe ik liever tussendoor voor de lol. In RDR2 vond ik de kaartspellen best tof, alleen waren de gambling challenges niet echt leuk.
Nu maar weer verder
Ja Gwent heb ik nog online gespeeld, was wel lollig.quote:Op maandag 27 april 2026 19:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ook ja, ik snap sowieso die spelregels niet echt, geen zin om mij er helemaal in te verdiepen, maar het lijkt op poker of zo toch? Daar weet ik vrijwel ook niets van, irritant dat je het gedwongen moet spelen.
Witcher 3 had het leukste kaartspelletje, dat werd een verslaving in een verslaving, Gwent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 april 2026 22:48 schreef Momo het volgende:
Je komt soms ineens dingen tegen die je nooit had verwacht, ik heb het maar in een spoiler gestopt voor de mensen die de glittergleuf nog niet hadden gezien.Nog niet gezien, toch gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik heb het geprobeerd maar Gwent kon mij nooit zo boeien, ik vond het ook niet echt in het spel passen. Dice poker in Witcher 2 speelde ik wel een stuk meer, dat is meer zoals Farkle in Kingdom Come Deliverance. Het haalt mij nogal uit het spel wanneer je een Geralt Gwent card hebt, of een ander karakter, het is net iets te gamey voor mij.quote:Op maandag 27 april 2026 19:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ook ja, ik snap sowieso die spelregels niet echt, geen zin om mij er helemaal in te verdiepen, maar het lijkt op poker of zo toch? Daar weet ik vrijwel ook niets van, irritant dat je het gedwongen moet spelen.
Witcher 3 had het leukste kaartspelletje, dat werd een verslaving in een verslaving, Gwent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ontdekt
En nog genoeg lege plekken in Hernand
En van de totale map heb ik denk ik pas 1/4 unfogged
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Echt hequote:Op dinsdag 28 april 2026 00:02 schreef RaXz het volgende:
Ik ben in het begin al een aantal dingen tegengekomen die ik compleet had gemist toen ik de game voor het eerst speelde.
Maar hoe kom je aan de benodigdheden voor die spear bv? Kun je die kopen of is het vooral looten?quote:Op dinsdag 28 april 2026 09:56 schreef 2dope het volgende:
Weinig gespeeld afgelopen tijd maar afgel. zaterdag nog wat meters gemaakt, vooral met Kuku items. Ik heb nu volledig geüpgraded:
- Kuku Flame Spear
- Kuku Bizmuth Spear
- Kuku Lightning Spear
Probeer een vergelijk te maken maar ze zijn alle 3 eigenlijk heel goed. Als ik m'n volledig geüpgraded Ancient Woodpole ernaast leg (met Destruct III x3, Swift III x3) merk ik in de praktijk maar weinig verschil... Helaas is er nog geen damage numbers mod beschikbaar.
Kuku Breeze Step boots zijn ook erg fijn, eindelijk een double jump die de moeite waard is.
Welke speer? Ik benoem 4 speren in het bericht dat je quotequote:Op dinsdag 28 april 2026 10:40 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan de benodigdheden voor die spear bv? Kun je die kopen of is het vooral looten?
Delysiaquote:Op dinsdag 28 april 2026 11:06 schreef StateOfMind het volgende:
En waar vind je die batteries en electrical components?
Ah, daar ben ik nog laaaaaang nietquote:Op dinsdag 28 april 2026 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Delysia
Cogwheels en batteries zijn ook te looten in bandit camps overal maar die zie je niet terug in je inventory.
Waar komen die dan wel?quote:Op dinsdag 28 april 2026 11:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik nog laaaaaang niet
Die cogwheels kom ik wel een tegen en pak ik altijd wel op, want dat is zo specifiek dat het ongetwijfeld ergens goed voor is.
En nu je het zegt, die zie ik idd niet in de inventory staan 😱
Batterijen nog nul gezien.
Batteries, lubricant en cogwheels vallen om onverklaarbare reden weer onder een apart inventarissysteem. Je kunt de aantallen in je bezit bekijken door het Kuku Pot crafting menu te openen bij Grimnir of door in je Kuku Pot (of equivalent) te kijken (zie aantallen rechtsboven):quote:
Wat @2dope zegtquote:Op dinsdag 28 april 2026 11:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Dat weet onze Crimson Desert webcare ongetwijfeld @:Divje
Zelfs met 130 uur amper nog Hernand uitgeweestquote:Op dinsdag 28 april 2026 23:37 schreef Scrummie het volgende:
82 uur hier hehe. Iets met het scratchen van de surface.
Ik merk dat ik wel pauze heb genomen. Maar weet niet zo goed waar dat an ligt. Ik denk dat de game zo complex is, dat ik het liefst gewoon nog eens opnieuw zou beginnen, maar ik heb dan ook weer totaal geen zin in dat saaie begin. En veel quests voelen ook wel als 'werk' waar ik ook geen zin in heb. Dus ik zit een beetje in niemandsland.quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zelfs met 130 uur amper nog Hernand uitgeweest
En nog steeds nieuwe dingen en locaties vinden![]()
En het heeft nog geen moment verveeld, waar ik normaliter grote games rond de 60 uur even pauzeer voor iets anders tussendoor.
Dat zegt genoeg.
Welke tutorial?quote:Op woensdag 29 april 2026 08:57 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik merk dat ik wel pauze heb genomen. Maar weet niet zo goed waar dat an ligt. Ik denk dat de game zo complex is, dat ik het liefst gewoon nog eens opnieuw zou beginnen, maar ik heb dan ook weer totaal geen zin in dat saaie begin. En veel quests voelen ook wel als 'werk' waar ik ook geen zin in heb. Dus ik zit een beetje in niemandsland.
Misschien kan ik een save file downloaden waar iemand de tutorial heeft gedaan.
Die eerste chapter.quote:
Yep die is er - https://www.nexusmods.com/crimsondesert/mods/35quote:Op woensdag 29 april 2026 08:57 schreef Hetekip het volgende:
Misschien kan ik een save file downloaden waar iemand de tutorial heeft gedaan.
Super dankjewel maat, misschien begin ik wel overnieuw. Eens over nadenken. Ik weet nu wat beter hoe en wat.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yep die is er - https://www.nexusmods.com/crimsondesert/mods/35
toffe helmquote:Op woensdag 29 april 2026 09:21 schreef 2dope het volgende:
Black & Gold genot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel mensen kampen met dezelfde issue, lees dat ook op andere fora. Er is te veel te doen maar tegelijkertijd is een groot deel daarvan tyfussaai. Ik heb ook echt geen zin om al die faction quests, c.q. afvinklijstjes te doen.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:47 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Super dankjewel maat, misschien begin ik wel overnieuw. Eens over nadenken. Ik weet nu wat beter hoe en wat.
Yeh officieel geen helm maar een cloak (Dark Marksman Cloak)quote:
Oh dan neem ik het terug!quote:Op woensdag 29 april 2026 09:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yeh officieel geen helm maar een cloak (Dark Marksman Cloak)
Idd, het blijft leuk. Tot frustratie van de vrouw lol.quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zelfs met 130 uur amper nog Hernand uitgeweest
En nog steeds nieuwe dingen en locaties vinden![]()
En het heeft nog geen moment verveeld, waar ik normaliter grote games rond de 60 uur even pauzeer voor iets anders tussendoor.
Dat zegt genoeg.
Ja dat is het probleem, het is niet van yes, ik ga opnieuw beginnen. Het is meer van oh ja..quote:Op woensdag 29 april 2026 09:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Veel mensen kampen met dezelfde issue, lees dat ook op andere fora. Er is te veel te doen maar tegelijkertijd is een groot deel daarvan tyfussaai. Ik heb ook echt geen zin om al die faction quests, c.q. afvinklijstjes te doen.
Ik probeer zelf een beetje m'n eigen "opdrachten" te vormen, toch een soort roleplayDat houdt het voor mij wel leuk
Ik kwam in chapter 8 nog quests tegen die voelden als tutorialquote:
Jaaa die's lekker hè. Ik heb gister nog ff zitten testen welke nou sterker is, Bizmuth of Flame, maar ze doen beide dezelfde 'lingering damage' lijkt het. Flame Spear zet lui in de hens waarna ze nog ff nabranden, Bizmuth doet een soort poison.quote:Op woensdag 29 april 2026 10:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Bismuth knots is wel mijn nieuwe favoriete wapen
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 29 april 2026 10:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Bismuth knots is wel mijn nieuwe favoriete wapen
Ketting inkortenquote:Op woensdag 29 april 2026 09:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, het blijft leuk. Tot frustratie van de vrouw lol.
Spire of Insight missie, niet ver van de zuidkust van Hernand, dichtbij Demeniss, dan heb je een recept om het te kunnen laten maken bij een Smit volgens mij.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2026 18:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Spire of Insight missie, niet ver van de zuidkust van Hernand, dichtbij Demeniss, dan heb je een recept om het te kunnen laten maken bij een Smit volgens mij.
Het is een Cannon, geen Spearquote:Op woensdag 29 april 2026 18:19 schreef 2dope het volgende:
Bizmuth Spears kun je ook via een Camp Mission verkrijgen als beloning (Well of Enlightenment). Hoeven maar 2 lui voor op missie, duurt slechts 4 uur en kost nauwelijks resources. Maar, dat is de 'gewone' Bizmuth Spear.
Ik weet niet of @:Momo al de Kuku-variant heeft want de gewone Bizmuth Spear heeft helaas een beperkte durability (na x-klappen uitdelen is 'ie stuk). Kuku Bizmuth Spear recept kun je krijgen door de Witch-missies te doen (specifieker, Bari, Witch of Kindness). Die is onbreekbaar.
Ahh ja ik dacht al, waarom is die van jou zo THICCquote:Op woensdag 29 april 2026 18:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is een Cannon, geen Spear
https://questlog.gg/crimson-desert/en/db/item/1002118
https://questlog.gg/crimson-desert/en/db/item/1001251
En ik ontdek ook net deze website
Kliff kan hem ook gebruiken en mee schietenquote:Op woensdag 29 april 2026 18:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ahh ja ik dacht al, waarom is die van jou zo THICCDie kan alleen Oongka gebruiken toch?
Ohh nice. Ik moet ook wat meer doen met ranged weapons... Gebruik die echt nooitquote:Op woensdag 29 april 2026 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Kliff kan hem ook gebruiken en mee schieten
Dat is met elke construction opdracht zoquote:Op woensdag 29 april 2026 19:47 schreef StateOfMind het volgende:
Ben nu met mijn boerderij bezig, en toen ik zojuist in mijn kamp (maar goed dat ik geen Duitser ben 😱) zag ik dat ze idd ook echt bezig zijn met opbouwen![]()
Oehquote:Op woensdag 29 april 2026 20:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is met elke construction opdracht zo![]()
en als je je Greymanes naar een locatie stuurt om te vechten en daar vervolgens zelf ook bent kan je dikke battles zien (en zelf meevechten)
Oké ik ben benieuwd, dinsdag nu.quote:Op woensdag 29 april 2026 20:09 schreef Divje het volgende:
Ga ook eens op een ingame zondag naar een kerk
quote:Op woensdag 29 april 2026 20:34 schreef summer2bird het volgende:
Er zijn weekdagen in de game?
Speel al meer dan 100 uur en wist dat niet eens
Boven de minimapquote:Op woensdag 29 april 2026 20:34 schreef summer2bird het volgende:
Er zijn weekdagen in de game?
Speel al meer dan 100 uur en wist dat niet eens
Getest, hele bossfight past nu in een gifjequote:Op woensdag 29 april 2026 10:34 schreef 2dope het volgende:
Ik ben er wel achter wat momenteel mijn sterkste aanval is, namelijk 'Elemental Turning Slash (fire)' met Flame Spear op humanoids. Dan heb je de fire elemental damage van Imbue Element + de explosie van een Flame Spear chargeGetest op "White Bear", 25% van z'n health bar weg. Moet nu eigenlijk ook nog die Volcanic Eruption op m'n gloves zetten, al weet ik niet of die naast AoE ook extra impact damage geeft
Ik gebruik ook voornamelijk Turning Slash, met die Gear voor 35% extra damage, imbued met Lightning (de enige die ik heb tot nu toe), R2 met Dark ringer met Ators Orb en Crow Pursuit (beide op R2) en Stamina Syphon voor stamina regen.quote:Op woensdag 29 april 2026 21:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Getest, hele bossfight past nu in een gifje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoooly shit lmao. Het enige waar ik naar keek was de tijdquote:Op woensdag 29 april 2026 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Boven de minimap
De zoveelste ingame dag, welke dag, de tijd en daarnaast het weer
quote:Op woensdag 29 april 2026 21:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hoooly shit lmao. Het enige waar ik naar keek was de tijd
Dat doe ik sowieso altijd als ik een nieuw wapen vind die ik niet ga gebruiken.quote:Op donderdag 30 april 2026 16:23 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb alle overpowered abyss gems van mijn wapens en gear gehaald die ik niet of nauwelijks gebruik en ze overgezet naar mijn main setup. Nu heb ik echt absurd veel special attacks. Met dual swords slacht ik alles af, beide zwaarden hebben nu 6 on use abyss effects.
Al die special effects lol, blauw, groen, geel, wit, rood licht, alles door elkaar als ik attacks uitvoer, 1 grote lichtshow.
Nu ingame zondag 10 uur 's ochtends in de kerk (dat ik dat ooit zou zeggenquote:Op woensdag 29 april 2026 20:09 schreef Divje het volgende:
Ga ook eens op een ingame zondag naar een kerk
Right? Én goed met een bezemquote:
Haar Clear Soup is ongeëvenaardquote:
Oh datquote:Op vrijdag 1 mei 2026 07:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh bij mij zat het halve dorp in de kerk
Wel in Demeniss
Nee, maar vond de zondagse kerkgangers al speciaalquote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oh dat
Hier ook, liep ook vol.
Ik dacht dat er iets aparts zou gebeuren
Zal er eens op letten.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, maar vond de zondagse kerkgangers al speciaal
Er schijnt in de kathedraal in Demeniss soms een heel koor te zingen
Cleansen doe je door dat ding te activeren door een of meerdere dingen met Axiom Force te pakken.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:20 schreef Momo het volgende:
Ik begin met mijn boerderij op het kamp![]()
Langzaam de Sanctum aan uitmoorden van die freaks. Weet alleen niet hoe ik moet cleansen.
Ook maar dit weekend weer verder met main quest. Bijna aan het einde van hoofdstuk 5. Ik doe nu denk ik 1 hoofdstuk per 2 weken even los van de proloog en eerste 2 hoofdstukken wat echt een intro is. Er is zoveel nog naast te doen.
Om te cleansen is er altijd 1 kubus voor de electriciteit en een stukje van zo'n pilaar te vinden in de sanctum, worden aangegeven op de mapquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:20 schreef Momo het volgende:
Langzaam de Sanctum aan uitmoorden van die freaks. Weet alleen niet hoe ik moet cleansen.
Ook maar dit weekend weer verder met main quest. Bijna aan het einde van hoofdstuk 5. Ik doe nu denk ik 1 hoofdstuk per 2 weken even los van de proloog en eerste 2 hoofdstukken wat echt een intro is. Er is zoveel nog naast te doen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Cleansen doe je door dat ding te activeren door een of meerdere dingen met Axiom Force te pakken.
En vergeet niet na het cleansen de 'klok' puzzel te dien met blinding flash.
Ik heb die losse stukken in het sanctum gewoon gepakt met axiom en gesealed, hopelijk geen fout ?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Om te cleansen is er altijd 1 kubus voor de electriciteit en een stukje van zo'n pilaar te vinden in de sanctum, worden aangegeven op de mapsoms even puzzelen om ze te vinden
Die sanctums clearen is wel belangrijk, krijg je mooie beloningen voor. 9/10 keer moet je wat onderdelen uit de nabije omgeving (zichtbaar op minimap) ophalen en vastmaken/inpluggenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:20 schreef Momo het volgende:
Kan je gewoon 'discarden' uit je koekoeks-pot en dan drop je ze, daarna kan je ze met die axiom force en force palm pulse heel makkelijk plaatsenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:26 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb die losse stukken in het sanctum gewoon gepakt met axiom en gesealed, hopelijk geen fout ?Neem aan dat ik op een bepaalde manier er wel weer uit krijg...
Hoe heb je je kamp in Pailune in chapter 8?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:13 schreef -Deluzion- het volgende:
Eindelijk weekend. Tijd om mijn kamp in Pailune uit te breiden, ik heb nog ruim 200k aan camp funds nodig. Daarna ga ik op jacht naar side bosses en wil ik nog wat Witches quests afronden. Chapter 8 heb ik inmiddels voltooid, dat was een leuke afwisseling met al dat sneaken in paleizen en dure woningen. Het ziet er ook echt schitterend uit met max lighting en ray reconstruction.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe heb je je kamp in Pailune in chapter 8?Nou ja , ik ben het nog aan het opbouwen bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
greetings and salutations
Ahzo jaquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nou ja , ik ben het nog aan het opbouwen bedoel ik.
[ link | afbeelding ]
Je hebt de glittergleuf ook gevondenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:08 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat is echt een sprookjesachtige omgeving, schitterendquote:
Loopt gewoon een quest naar toe hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is echt een sprookjesachtige omgeving, schitterend![]()
En in principe gewoon volledig te missen.
Deze game
Ongeacht hóe goed je ook explored, je vindt sowieso niet allesquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Loopt gewoon een quest naar toe hoor![]()
Maarja, je kan in principe de helft van de game missen
Dat is voor de tweede playthroughquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ongeacht hóe goed je ook explored, je vindt sowieso niet alles
2e playthroughquote:
quote:Greymanes, Patch Version 1.05.00 is rolling out.
This patch introduces the Rematch and Re-blockade features, which we will continue to refine over future patches, alongside new legendary creatures that can be kept as Pets. We've also fixed the issue preventing the summoning of legendary mounts and where comrade trust reset under certain conditions.
Sommige puzzels vraag je je echt over af wat de bedenkers bezield heeftquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:27 schreef Momo het volgende:
Hmmm al die puzzels aan het eind van hoofstuk 5 zijn wel irritant hoor, in die toren is het allemaal wel logisch nog, maar eenmaal in de abyss, er zijn zoveel zaken waarmee je interactie kan hebben.
Tip: Die nature's swirl snare of hoe dat ook heetquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sommige puzzels vraag je je echt over af wat de bedenkers bezield heeft
Het gros van de puzzels is gelukkig goed te doen met wat nadenken.
Had er gisteren eentje waarbij ik op een gegeven moment YouTube heb moeten raadplegen, en zelfs toen was het nog een heel geklooi.
Gisteravond laat ook de Frost Element unlocked, en meteen daarna volgt als het goed is ook Fire, maar het was erg laat (2 uur 's nachts of zo), dus een save gemaakt.
Voor ik naar de Abyss kon voor die 2 Elements, moest er eerst een boss verslagen worden.
En dat was tot toe veruit de moeilijkste boss.
Uiteindelijk even op Easy gezet (), maar zelfs op easy had ik er veel moeite mee.
40 Grilled Meat gegeten, zooi Clear Soups, en 3 Refined Palmar Pills.
Pricstus the Ancient oid.
Irritante laffe wegvliegersquote:
Snare heb ik, Release nog niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Tip: Die nature's swirl snare of hoe dat ook heeten de release skill, pak je al z'n projectielen en kan je ze terug vuren
Die skill is ook leuk als je een zooi prullaria op de grond gooit, kan je alles in de rondte slingerenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Snare heb ik, Release nog niet.
Dat is denk ik level 3.
Ik heb die nu nog op level 2.
Die heb ik zo lang mogelijk uitgesteld tot het een beetje veilig wasquote:Op zondag 3 mei 2026 16:12 schreef Momo het volgende:
Waarom wil Yann met een logge bak door Demeniss gaan rijden
Dit is het verschil tussen een PS5 pro en mijn PCquote:Op zondag 3 mei 2026 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de performance op de PS5 Pro.
Tijdens die enorme gevechten met honderden vijanden en gebeurtenissen en effecten vrijwel geen merkbare framedrops whatsoever
En dat in Balanced mode op 120Hz.
Apparaat is 900 euro, een knappe videokaart ben je hetzelfde bedrag aan kwijt.
En de Pro heeft raytracing op high, in elke mode.
Natuurlijk is het op een dikke pc mooier en beter, maar voor dat geld indrukwekkend.
Ja, dat vind ik ook. Vooral binnenshuis ziet het er echt schitterend uit. De belichting voelt veel natuurlijker en is ook prettig voor de ogen, pure eyecandy. Castle Demeniss ziet er met ray reconstruction echt fantastisch uit.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:31 schreef RaXz het volgende:
Ik ben ook blij dat ik er even voor gezeten heb en de settings heb getweaked, nu speel ik met ray reconstruction aan op 2K, uiteraard met DLSS en 2x Framegen. Erg tof om opnieuw te zijn begonnen met de game maar ditmaal met nog betere graphics, ray reconstruction is echt wel de performance hit waard.
Ik heb dat ook, dat ik hoe tof ik een game ook vind, ik meestal rond de 50 tot 60 uur de game even moet pauzeren voor een andere game.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:38 schreef Morri2 het volgende:
60 uur gespeeld nu. Normaal haak ik bij een spel na zo'n 50 uur wel af, want dan wil ik iets anders zien. Als een spel de 50 uur al haalt.
Ik ben er nog lang niet op uitgekeken.
Die Crowcaller heeft wel een hele goede Abyss Gear op het zwaard wat je krijgt nadat je hem verslagen hebt.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:12 schreef RaXz het volgende:
Ik ben weer in de buurt van Crowcaller maar ik laat de main quest zoveel mogelijk links liggen, eigenlijk meer aan het spelen zoals ik Skyrim speelde, daar deed ik zowat alleen maar exploren en side content.
Vanavond maar weer wat sanctums doen en verdiepen in kuku spears e.d.
Daar had ik een heel irritante vliegende eindbaas mee verslagen.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die Crowcaller heeft wel een hele goede Abyss Gear op het zwaard wat je krijgt nadat je hem verslagen hebt.
Die heel erg nuttig is in combat.
Goeiequote:Op maandag 4 mei 2026 21:14 schreef RaXz het volgende:
Ze hebben veel bij RDR2 gekeken voor veel dingen, maar geen stats pagina. Ik zou wel willen weten hoeveel kills ik wel niet heb en hoeveel km ik heb afgelegd te voet en te paard.
Voor de helft van het geld kan je sommige dood inleveren jaquote:Op maandag 4 mei 2026 21:10 schreef StateOfMind het volgende:
Die Outlaws, mogen die ook dood worden ingeleverd?
Ik wordt echt gestoord van dat gejank van die mietjes.
En je kunt geen fast travel gebruiken (tenzij dat gepatched is).
Het is dat je ze telkens moet doen voordat je een nieuwe questline unlocked in die regio.
Mooiquote:Op maandag 4 mei 2026 21:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor de helft van het geld kan je sommige dood inleveren ja
Per ongeluk achter gekomen toen een shortcut eindigde in een ravijn
Dat is dan veranderd, want ik ben daar een aantal keren geweest, en als ik geluk had dan vond ik 1 persoon per uur.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:36 schreef -Deluzion- het volgende:
10 goudstaven gefarmed in een uurtje, in Wildlifepark. Het is heel makkelijk, met je lantarn op de visitors richten om te zien wat voor item ze bezitten, en vervolgens pickpocket om de goudstaven te stelen.
Meteen omgewisseld bij een bank voor 5000 piek.
Die goudmijn heb ik gisteren of eergisteren gevonden.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:41 schreef Momo het volgende:
En ik maar om de 7 gamedagen de goudmijn op grens Hernand-Demeniss in zodat ik na 2 keer gaan een goudstaaf heb. Maar eens opzoek naar die gouden egels.
Heksengrot vlak onder Pailune.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die goudmijn heb ik gisteren of eergisteren gevonden.
Heb alleen nog geen recept voor goud gevonden, waar vind ik die?
Ik heb hem uit de Spire of Insight in Hernand.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die goudmijn heb ik gisteren of eergisteren gevonden.
Heb alleen nog geen recept voor goud gevonden, waar vind ik die?
Wel gevonden, nog niet gedaan.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb hem uit de Spire of Insight in Hernand.
Grot nog niet gevonden, eerst outlaw inleveren, daarna checken.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Heksengrot vlak onder Pailune.
Gouden appels farmen vlakbij fishing docks op de grens van Hernand/Demeniss is echt wel lucratiever. Heb je zo 40-45 in een uurtje, elke gouden appel + 3 golden ores is een goudstaafje
En als je dan je drill upgraded hebt en wat +10/20/30% meer chance voor ores gears op je armour hebt hoef je ook niet vaak naar die gold mines
Ik vond Praline in het begin ook mwoah, maar later toen ik noordelijker kwam, en het bosrijker werd, toch meer gaan waarderen.quote:Op maandag 4 mei 2026 23:10 schreef -Deluzion- het volgende:
Pailune vond ik persoonlijk een wat minder leuk gebied, beetje copy/paste van Hernand maar dan slechter, een beetje repetitive, en hele nare bounty hunting quests, de boss fights waren wel ok.
Demeniss maakt het vervolgens weer helemaal goed.
quote:Op maandag 4 mei 2026 23:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond Praline in het begin ook mwoah, maar later toen ik noordelijker kwam, en het bosrijker werd, toch meer gaan waarderen.
Demeniss maar een heel klein stukje geweest tijdens Chapter 5 uit het hoofd, en dat vond ik maar saai ogen.
Maar zoals gezegd maar een klein stukje geweest dus dat zegt niks.
Hernand en later ook Praline hebben laten zien dat iig die regio's afwisselend zijn.
De Mercury pool ook gevonden?quote:Op maandag 4 mei 2026 22:45 schreef StateOfMind het volgende:
Ik blijf me na 160+ uur nog steeds verbazen over de enorme grootte en de schaal van de game wereld
Ben nu in de Silver Wolf Mountains, wat een enorm gebied is.
Maar slechts een klein deel van Pailune, dat an sich kleiner minder groot is dan Hernand.
En ook hier weer zoveel te ontdekken, en te missen.
Wat een ontzettend heerlijke game
Maar maar maar, zo kan je je dye's niet gebruikenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:54 schreef Momo het volgende:
Ben in Tariv geweest stadje in Demeniss waar je wel gewoon heen kan met tovenaars. Gouden appels gevonden. In de directe omgeving daar wordt je wel direct aangevallen door magische wezens. Beighen is ook een stadje op grens Pailune en Demeniss waar je heen kan. Ben richting het einde van hoofdstuk 6, kan denk ik straks voor de missies naar buiten Hernand. Kamp geupgraded naar level 3, huisje aan het inrichten. Ik heb een dye verzameling in regenboogkleuren, een keuken en cauldron ondertussen in het huisje.
[ afbeelding ]
Al deze dyes heb ik ook gebruikt en heb ik dus dubbelquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar maar maar, zo kan je je dye's niet gebruiken
Ik wist niet dat er dubbelen zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Al deze dyes heb ik ook gebruikt en heb ik dus dubbel
In het wild had een paar dubbelen en je kan ook dyes maken met de Cauldron.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er dubbelen zijn
Beighen trouwensmooi plaatsje
Ojaaa... Ik zal me eens met dat hele alchemy-gebeuren bezig houdenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:04 schreef Momo het volgende:
[..]
In het wild had een paar dubbelen en je kan ook dyes maken met de Cauldron.
Had je goud inmiddels al? Ik heb true white dye, true black dye en true gold dye. Die gouden was een hels karwei om bij elkaar te sprokkelen als ik me goed herinner (iets met vliegende herten, bladsprietkevers en boktorren). Puur wit en puur zwart waren volgens mij relatief eenvoudig (paar 'verplichte' quests)quote:Op zondag 3 mei 2026 11:45 schreef Momo het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk recepten voor die gouden en zilveren dyes?
Ik heb wel light, dark en bright yellow. Eens zien hoe ik aan wit, zwart en goud kom.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Had je goud inmiddels al? Ik heb true white dye, true black dye en true gold dye. Die gouden was een hels karwei om bij elkaar te sprokkelen als ik me goed herinner (iets met vliegende herten, bladsprietkevers en boktorren). Puur wit en puur zwart waren volgens mij relatief eenvoudig (paar 'verplichte' quests)
Goud heet niet officieel 'gold dye' trouwens, het is een variant van orange dye (bright/rich). Voordat je je een breuk zoektquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb wel light, dark en bright yellow. Eens zien hoe ik aan wit, zwart en goud kom.
Die had ik zelf al gevonden, bij toeval.quote:
Nee.quote:Op woensdag 6 mei 2026 00:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit ding nog niet tegen gekomen? Dacht hem op een van de kastjes te kunnen zetten.
Die heb ik ook geloof ik, als je deze bedoelt.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
Na 177 uur eindelijk een 2e mount
Zo'n grote witte springbok met enorme hoorns.
Yepquote:Op woensdag 6 mei 2026 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die heb ik ook geloof ik, als je deze bedoelt.
[ link | afbeelding ]
Ben je in een verfblik gevallen?quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die heb ik ook geloof ik, als je deze bedoelt.
[ link | afbeelding ]
Het is jammer dat die icons niet transparant worden wanneer ze op een andere etage liggen. Vaak zoek ik mij rot en dan blijkt het boven of onder mij te liggen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:00 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren de quests in/rond Longleaf/Longbranch afgerond, erg toffe omgeving
Maar nu zag ik daar op de minimap een paarse key staan, in het moeras.
Maar eenmaal op de juiste locatie aangekomen stond ik op de map op de juiste locatie, maar geen sleutel of chest te zien.
Dus waarschijnlijk onder de grond?
Kon echter in de wijde omgeving niks vinden
Ik vond die quests echt verschrikkelijk. Je zag amper iets door die mist en het was echt een drama om die krengen in die basket te krijgen. Degene die die quests heeft bedacht mag rechtstreeks de hel in. Ik smeet bijna m’n keyboard kapot van frustratie.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:00 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren de quests in/rond Longleaf/Longbranch afgerond, erg toffe omgeving
Maar nu zag ik daar op de minimap een paarse key staan, in het moeras.
Maar eenmaal op de juiste locatie aangekomen stond ik op de map op de juiste locatie, maar geen sleutel of chest te zien.
Dus waarschijnlijk onder de grond?
Kon echter in de wijde omgeving niks vinden
Weet je nog hoe je die key uiteindelijk gepakt hebt?quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:51 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik vond die quests echt verschrikkelijk. Je zag amper iets door die mist en het was echt een drama om die krengen in die basket te krijgen. Degene die die quests heeft bedacht mag rechtstreeks de hel in. Ik smeet bijna m’n keyboard kapot van frustratie.
Die paarse key had ik ook gevonden, maar geen idee wat je ermee moet doen. Was alweer compleet vergeten dat ik dat ding überhaupt had geloot.
Weet ik echt niet meer, ik kan mij niet herinneren dat ik er moeite mee had, volgens mij lag hij er gewoon voor het oprapen. Ik heb hem iig in mijn inventory.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Weet je nog hoe je die key uiteindelijk gepakt hebt?
Zal straks eens kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:35 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Weet ik echt niet meer, ik kan mij niet herinneren dat ik er moeite mee had, volgens mij lag hij er gewoon voor het oprapen. Ik heb hem iig in mijn inventory.
[ link | afbeelding ]
Interessant wel, volgens weet niemand waar die key precies voor is, kan geen enkele guide vinden.quote:
Klopt, gisteren op YouTube gezocht maar niks kunnen vindenquote:Op donderdag 7 mei 2026 19:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Interessant wel, volgens weet niemand waar die key precies voor is, kan geen enkele guide vinden.
Wat is snel? Kanquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:59 schreef Momo het volgende:
Ik weet dat de optie snel komt, maar verhuizen jullie naar Pailune of blijven jullie in Hernand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar denk dat ik wel verhuis voor de grotere farm.oh ah toma toma vem vem vem vem
Wat is snel in deze gamequote:Op donderdag 7 mei 2026 20:59 schreef Momo het volgende:
Ik weet dat de optie snel komt, maar verhuizen jullie naar Pailune of blijven jullie in Hernand?
quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat is snel? KanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar denk dat ik wel verhuis voor de grotere farm.Ok dan stuurt het nog wel even dusquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is snel in deze game
Ik ga wel naar de volgende regio als het zover is.
Maar heb niks meer aan het kamp gedaan sinds ik de boerderij en ranch heb.
Gewoon elke keer wanneer het kan 12 uur slapen. Dat helpt een hoopquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:08 schreef -Deluzion- het volgende:
Pailune kamp opbouwen gaat ook wel een tijdje duren, je hebt zoveel heel veel Kamp Geld nodig.
Yup en het heeft sowieso geen haast.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon elke keer wanneer het kan 12 uur slapen. Dat helpt een hoop
Haast en Crimson Desert in 1 zinquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:43 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Yup en het heeft sowieso geen haast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |