Gebruik ze regelmatig, met name om interessante locaties te markeren, of een gebied met dieren voor huiden en botten.quote:
Maar waarom heb je elke keer zoveel herten nodig?quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gebruik ze regelmatig, met name om interessante locaties te markeren, of een gebied met dieren voor huiden en botten.
Zjuist nog een ware slachting aangericht onder de lokale hertenpopulatie
Small Bones voor mijn ring en oorbel, om die te upgraden 🤗quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar waarom heb je elke keer zoveel herten nodig?
[ afbeelding ]
Oh die krijg ik wel af en toe van Bleed Bandits, ik vermoord liever Bleed Bandits dan hertjes.quote:Op vrijdag 24 april 2026 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Small Bones voor mijn ring en oorbel, om die te upgraden 🤗
Marianne Thieme en Esther Ouwehands zijn niet blij met mij momenteelquote:Op vrijdag 24 april 2026 23:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh die krijg ik wel af en toe van Bleed Bandits, ik vermoord liever Bleed Bandits dan hertjes.
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gebruik ze regelmatig, met name om interessante locaties te markeren, of een gebied met dieren voor huiden en botten.
Trouwens wel nuttig voor jou, ik zag dat je ondertussen de grote van de tekst kon aanpassen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 10:40 schreef vosss het volgende:
Heeft deze keyboard en mouse support op de series x?
Tier 1 abyss gears gaan bij mij direct de shredder inquote:Op zaterdag 25 april 2026 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
Crows Pursuit en Stamina Syphon op je wapen, in combinatie met Lightning element tijdens Turning Slash (met de Staglord helm voor 35% extra damage met Turning Slash) is echt![]()
Gisteren bij de heks ook nog een Tier 1 Abyss Gear gecraft (je offert 2 Abyss Gears op en dan komt er een random Gear uit).
Ik kreeg Shatter 1.
Nog niet uitgeprobeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 25 april 2026 15:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Tier 1 abyss gears gaan bij mij direct de shredder in![]()
Gebruik ook nog steeds Crow's Pursuit, en sinds gisteravond Crow's Storm erbijJa maar jij bent ook veeeeeel verder natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die Shatter 1 een goede Abyss Gear?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Uhmm, is heel specifiek op een soort armour gericht toch? Heb ze nooit echt gebruikt, net als die gears die x% meer damage doen tegen humanoids/earthen beings en dergelijke. Heb je niet zoveel aan als je dan tegen andere enemies vechtquote:Op zaterdag 25 april 2026 15:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook veeeeeel verder natuurlijk.
Is die Shatter 1 een goede Abyss Gear?
Moest hier gisteren nog om lachen en dacht "whyyyyy"quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met sommige dingen die je krijgt of vind, moet ik het bewaren, weggeven, geld voor krijgen? Als het maar enigzins belangrijk lijkt stop ik het nu in mijn chest op het kamp.quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:24 schreef Divje het volgende:
Oja, er zijn dus bepaalde wapens nodig voor specifieke challenges. Heb ik dat zwaard gedoneerd aan Carl 180 uur geleden en kan 'm niet meer terug krijgen (tenzij er een boss is met dat zwaard die ik nog niet ben tegengekomen)
Dag dag Platinum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |