En dat wordt bij elkaar gebracht door een half miljard Europeanen. 180 Euro verzekeringspremie voor vrede, een koopje dus.quote:Op vrijdag 24 april 2026 18:55 schreef YoopY het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)rgelde-soldaten.html
90 miljard gaat daar heen van ons geld. 90 MILJARD!
Zeg het maar jongens. Mijn broek zakt af van dit soort taferelen.
Jaja, per kop is het aanmerkelijk minder, maar kom op zeg.quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:21 schreef 215 het volgende:
[..]
En dat wordt bij elkaar gebracht door een half miljard Europeanen. 180 Euro verzekeringspremie voor vrede, een koopje dus.
Een LENING, dus wat is je puntquote:Op vrijdag 24 april 2026 18:55 schreef YoopY het volgende:
Die ene commandant is dan ook al ontslagen, zoals je zelf ook had kunnen lezen. In de link die je nota bene zelf in de op zet.quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:44 schreef YoopY het volgende:
[..]
Jaja, per kop is het aanmerkelijk minder, maar kom op zeg.
Soldaten niet bevoorraden met voedsel water en medicijnen. Volgens mij valt dat onder het oorlogsrecht en is gewoon keihard strafbaar.
Het punt is dat dit geld (en vorige leningen) niet wordt besteed aan essentiële zaken.quote:
Dat weet ik. Evengoed schandalig dat dit überhaupt kan gebeuren.quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:29 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die ene commandant is dan ook al ontslagen, zoals je zelf ook had kunnen lezen. In de link die je nota bene zelf in de op zet.
Ja met Griekenland was dat ook een succes toch?quote:
Maar geen reden natuurlijk om te stoppen met hulp aan Oekraïne.quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:38 schreef YoopY het volgende:
[..]
Dat weet ik. Evengoed schandalig dat dit überhaupt kan gebeuren.
Ja?quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja met Griekenland was dat ook een succes toch?
Waarbij het meeste al terug is ...quote:
Wacht even, je hebt nog een broek over? Die moet ook daar naar toe. 🤣quote:Op vrijdag 24 april 2026 18:55 schreef YoopY het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)rgelde-soldaten.html
Zeg het maar jongens. Mijn broek zakt af van dit soort taferelen.
quote:Op vrijdag 24 april 2026 23:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wacht even, je hebt nog een broek over? Die moet ook daar naar toe. 🤣
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |