Die was voornamelijk bezig met de afvalcontainerquote:Op dinsdag 28 april 2026 21:01 schreef Firuze60 het volgende:
Oh, stik allemaal, Sonja heeft zo hard gewerkt
Eerst jas aan en nu jas dichtquote:Op dinsdag 28 april 2026 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kijk zo meteen maar even, dat is leuker
Mevrouw Campinghoofd in aktiequote:Op dinsdag 28 april 2026 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die was voornamelijk bezig met de afvalcontainer
En lekker mensen met het Down syndroom beledigenquote:Op dinsdag 28 april 2026 21:01 schreef Soury het volgende:
Menno gaat lekker te keer zeg. "Eikel, klootzak en nog iets"![]()
Het is god's wil Menno
Ja maar toen viel het kwartje nietquote:
quote:Menno als je nou een echte vent bent dan zeg je toch ook gewoon vóór de camera wat je er van vindt.
Ik bedoel, je houdt toch zo van eerlijke, directe mensen?
Jammer de Bammer!!!quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:24 schreef Firuze60 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Past ook wel bij Lotty en Frank
Harm de voiceover zet hem ook lekker neerquote:Op dinsdag 28 april 2026 21:19 schreef pmponer het volgende:
Ja Menno laat zich wel weer goed kennen, wat een domme rukker.
Frank heeft weer een hoge grap dichtheid wat mij betreft.
Ik denk dat ik eens naar de winkel van Lotti ga gewoon om wat bij ze te kopen.
Harm is een pluspunt, zonder zijn vileine commentaar had ik het programma minder leuk gevonden.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Harm de voiceover zet hem ook lekker neer![]()
Mooi dat die gast even verhaal kwam halen bij Menno en die wilde niet voor de camera praten, wel hem helemaal verrot schelden voor het laptopje
Ja die kan héél netjes snerenquote:Op dinsdag 28 april 2026 21:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Harm is een pluspunt, zonder zijn vileine commentaar had ik het programma minder leuk gevonden.
En goed van Heiko dat hij dan niet zei "we kunnen het ook wel buiten de camera bespreken"quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi dat die gast even verhaal kwam halen bij Menno en die wilde niet voor de camera praten, wel hem helemaal verrot schelden voor het laptopje
Ik krijg er echt de hik van!quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:41 schreef pmponer het volgende:
Sowieso ben je volwassen, en dan ga je een beetje lopen schelden om zoiets
En slijmen omkopen om die keukenboer te claimen, gelukkig trappen ze er niet in.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:41 schreef pmponer het volgende:
Sowieso ben je volwassen, en dan ga je een beetje lopen schelden om zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |