abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220642110
Is shoppen voor de inrichting ook klushulp? Zou zou je het wel kunnen zien ja, Sonja gelijk bij weer bij andere stellen snitchen :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 23 april 2026 @ 21:32:31 #52
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220642117
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:21 schreef pmponer het volgende:

[..]
Doe ik ook altijd en dan geef ik mijn vrouw de schuld
En dan moet ik binnen 5 minuten mijn excuses aan gaan bieden omdat ze wederom gelijk had en ik niet.
En krijgt ze dan een beloning?Nee terecht
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220642121
'De prik is aardig van de cola' volgens Menno (in seks uiteraard).
  donderdag 23 april 2026 @ 21:33:50 #54
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220642125
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
En krijgt ze dan een beloning?
Wij zijn al zo lang getrouwd dat de beloning is dat we elkaar met rust laten :+
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 23 april 2026 @ 21:34:19 #55
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220642127
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:26 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, Menno ook moeite met de legpuzzel van Warp.
Menno heeft duidelijk een probleem met slangen volgens Sonja. Logisch want na de mislukte borrel was bij hem de prik er ook wel vanaf.. 8)7
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 23 april 2026 @ 21:34:56 #56
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220642129
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:33 schreef Firuze60 het volgende:
'De prik is aardig van de cola' volgens Menno (in seks uiteraard).
Ik denk altijd dat ik testosteron te weinig heb bij dit soort types in de buurt.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 23 april 2026 @ 21:35:04 #57
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220642131
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:33 schreef pmponer het volgende:

[..]
Wij zijn al zo lang getrouwd dat de beloning is dat we elkaar met rust laten :+
Ja, sorry, ik pas me ook maar aan aan het niveau van de show... :X
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 23 april 2026 @ 21:37:20 #58
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220642144
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:34 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik denk altijd dat ik testosteron te weinig heb bij dit soort types in de buurt.
Foute grappen mag best wmb, maar zeg eens iets écht creatiefs... En het is allemaal nogal vrouwonvriendelijk...

Ik vraag mij af wat Jacky daadwerkelijk van dit soort grappen (lees: van Menno) vindt.... ze lacht vaak maar een beetje half...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220642147
Steffie vind ik een raar hoofd hebben, alsof het een wassen beeld is. Nooit iets van emotie in die bakkes, geen vreugde geen boosheid of vermoeidheid. Volgens mij geen botox maar zo is ze gewoon.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 23 april 2026 @ 21:38:48 #60
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220642155
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
Is shoppen voor de inrichting ook klushulp? Zou zou je het wel kunnen zien ja, Sonja gelijk bij weer bij andere stellen snitchen :')
Daar heeft ze ineens wel energie voor..... en maar doen alsof je je zorgen maakt om Hendrick en zijn lage gewicht... 8)7
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 23 april 2026 @ 21:39:16 #61
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220642158
Ja de grappen zijn te makkelijk, nu ken ik wel een vrij streng geloving echtpaar met daarbij ook de wat ouderwetse ideen. In dat geval vindt Jacky helemaal niks en ligt ze op afroep klaar.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220642161
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:37 schreef Soury het volgende:
Steffie vind ik een raar hoofd hebben, alsof het een wassen beeld is. Nooit iets van emotie in die bakkes, geen vreugde geen boosheid of vermoeidheid. Volgens mij geen botox maar zo is ze gewoon.
Helemaal platgeslagen door haar kleurrijke schoonmoeder.
  donderdag 23 april 2026 @ 21:40:14 #63
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220642167
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:37 schreef Soury het volgende:
Steffie vind ik een raar hoofd hebben, alsof het een wassen beeld is. Nooit iets van emotie in die bakkes, geen vreugde geen boosheid of vermoeidheid. Volgens mij geen botox maar zo is ze gewoon.
Nee, zo is ze gewoon idd.... een hele zure rotkop.... hetzelfde geldt trouwens ook voor die Gregoor.
Het zijn 2 schijnheilige types.... doen alsof ze de bouwregels niet kenden... :P :(
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220642177
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nee, zo is ze gewoon idd.... een hele zure rotkop.... hetzelfde geldt trouwens ook voor die Gregoor.
Het zijn 2 schijnheilige types.... doen alsof ze de bouwregels niet kenden... :P :(
Hangt er pas 3 weken, totaal onbelangrijk als je met zo'n programma meedoet. :{w
Verdenk hun ook dat ze hebben lopen zagen na 24:00 uur.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 23 april 2026 @ 21:42:59 #65
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220642180
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:39 schreef pmponer het volgende:
Ja de grappen zijn te makkelijk, nu ken ik wel een vrij streng geloving echtpaar met daarbij ook de wat ouderwetse ideen. In dat geval vindt Jacky helemaal niks en ligt ze op afroep klaar.
Nou, maar serieus, heb ik het idee dat dat voor haar ook geldt... nee, echt, ze is zo volgzaam zonder tegengas, accepteert alles en neemt alle meningen van die Menno over....
Ik ken dat soort reli-types niet zo goed, maar kennelijk werkt dat dus zo...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220642186
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Hangt er pas 3 weken, totaal onbelangrijk als je met zo'n programma meedoet. :{w
Verdenk hun ook dat ze hebben lopen zagen na 24:00 uur.
Ja, er klopt totaal niks aan dit stel met schijnheilig smoelwerk.
  donderdag 23 april 2026 @ 21:45:14 #67
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220642194
Je zal toch naast zo'n blok wonen en die lui gaan tot diep in de nacht door om een oplevering te halen.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 23 april 2026 @ 21:46:51 #68
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220642204
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Hangt er pas 3 weken, totaal onbelangrijk als je met zo'n programma meedoet. :{w
Verdenk hun ook dat ze hebben lopen zagen na 24:00 uur.
Het verbaast mij dat deze regels van na 2200 uur er zijn, want ik heb toch al 2a3 weken steeds gezien dat er tot ver in de nacht werd doorgewerkt, door iedereen, zeker vlak voor de oplevering. En ze waren echt niet alleen aan het
verven....

Dus dan had Het Blok ook gelijk vanaf het begin beter moeten handhaven. Maar kennelijk moet er nu drama in de show komen en gaat Het Blok nu ineens hun eigen regels handhaven... :P
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220642208
Het Blok 2026 – Week 5: Containerconflicten en de onverschillige overtreders

Na twee weken zwoegen en zweten was het tijd om de badkamers op te leveren. Het ‘knappe’ aan de montage van dit programma is dat je telkens in de waan wordt gelaten dat het merendeel van de kluskoppels de deadline niet haalt, om dan ineens compleet afgewerkte ruimtes te zien. Het is daarnaast te merken dat de programmamakers dit seizoen bleven tweaken aan het format: mochten de kluskoppels de viewing door juryduo Heiko en Daan in hun appartement bij de vorige oplevering om onduidelijke redenen niet meevolgen, was dat nu wél het geval. Gelukkig maar, het is immers voor niemand leuk om uitspraken van Daan als “We zijn aan het mierenneuken, maar er moet geneukt worden” te moeten missen :D

Tante Til en Onkel X winnen de strijd om de badkamer en gaan voortvarend aan de slag met de genderneutrale kinderkamer. Tenminste, als er tijdens die rit geen kolderieke chaos ontstaat: zo vraagt Onkel X aan Tante Til om blauwe wandcontactdozen te halen, waarop zij op de fiets stapt voor grijze. Ook zorgt Onkel X voor korte consternatie als hij een emmer water laat omdonderen en dit resulteert in een verdiepingenlange lekkage, waarbij Ray en zijn Mini-figure bijna doof worden geschreeuwd door Tante Til als ze tot de orde worden geroepen. Ook wil zij in al haar naïviteit een vrijdagmiddagborrel organiseren voor de gezelligheid, hetgeen ver te zoeken is binnen Het Blok. Wat ook geldt voor de deelnemers aan die vrijdagmiddagborrel, dus zit het kluskoppel uiteindelijk alleen aan tafel met een biertje en blokje kaas.

De Trage Tukkers leveren een badkamer op die bestaat uit een betonvloer en een stapel gipsplaten, en ook hebben ze hun slaapkamer nog altijd niet in orde, waarop ze weer nonchalant hun schouders ophalen. Het Blok is immers een amateur-klusprogramma, dus vinden ze het niet kunnen om overal klushulp voor in te huren – gesteld dat ze die kúnnen inhuren, want dat was ook al een probleem. Maar voor de genderneutrale kinderkamer hebben ze goede hoop, aldus Marloes: “Alles wat we tot nu toe hebben gedaan hebben we met onze eigen handen gemaakt. Dus deze kamer moet ook lukken, denk ik.” Ahum. De makers van het programma zien de bui al hangen en het stel krijgt prompt een reprimande van ‘Dennis’ (lees: productie) om een plan van aanpak te maken voor de rest van het appartement. Dit lijkt te werken, want het koppel gaat ineens als de brandweer met de kinderkamer: de wanden staan er in no-time, er hangt een plafond en zelfs de ondervloer en vloerverwarming is geen probleem voor de Tukkers. Weliswaar met de hulp van ingehuurde klussers, maar toch. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Bij Flower en Power(less) is het intussen hopen op een wonder. Zij hebben hun slaapkamer ook in de herkansing niet op orde. Hoe is dit mogelijk?! Ze hadden kluscuratele voor de badkamer, niet voor de slaapkamer, dus hadden ze daar genoeg extra tijd voor. Het blijft verder doorploegen voor dit klunskluskoppel en aannemer Ray kan, zo Rotterdams als hij is, zijn twijfels bij dit kleurrijke stel niet langer voor zich houden en is genadeloos eerlijk dat hij niet verwacht dat het ze het nu wel gaat halen. Niet zo gek ook, want Power(less) zwoegt door ondanks een beknelde zenuw in zijn rug waarvoor hij onder een scan moet, terwijl Flower rustig met een kopje koffie in d’r hoekje zit te keuvelen of zoekt naar antieke meuk voor in de genderneutrale kinderkamer. Voor Flower is klussen duidelijk een gevalletje van op haar smartphone scrollen of de pinpas trekken voor ouwe meuk, want ik heb haar nog niet met een hamer, schroevendraaier of meetlint gezien de afgelopen weken. Ja, of het restaureren van haar gezicht met de make-upkoffer op schoot moet voor klussen doorgaan. Maar hey, “positive vibes only”…

Moppenflopper en Mono-toon winnen de hernieuwde strijd om de slaapkamer, maar lang kunnen ze niet genieten van hun 2500 euro als de genderneutrale kinderkamer als volgende op de planning staat. Als über-Christen heeft Moppenflopper daar namelijk zijn eigen visie over, te weten: “Ja, ik krijg er altijd een beetje jeuk van. Ik hou ook niet van regenboogzebrapaden. Dat vind ik… nee. Ik heb altijd het idee dat ik gas moet geven, ja.” Juist. Niks van genderneutraliteit voor hem, bah! :r
Ook is Moppenflopper niet van de naastenliefde, want aan uitlenen doet meneer niet. En als hij heel misschien teveel metalstuds naar zijn eigen appartement heeft gesjouwd boeit hem dat ook vrij weinig. Wat hem wel drijft? De vurige verwachting dat vrouwlief Mono-toon hem horizontaal beloont voor zijn o zo harde werk, want dat is deze week zowat het enige waar hij over kan bazelen. Jaja, dat bedoelen ze met “Gods water over Gods akkers laten stromen” :X

Schone Sonja ondergaat deze week een ware transformatie tot Sergeant Schoonmaak, als de troep in de puincontainer de spuigaten uitloopt. De Sergeant gaat zelfs zo ver dat ze eigenhandig een bouwstop afroept, hoewel ze daar helemaal geen bevoegdheid toe heeft en eigenlijk niemand het echt serieus neemt. Zelfs haar Brave Hendrik sputtert openlijk tegen als ze iedereen bij elkaar roept om de les te spellen en orders uit te delen. Brave Hendrik doet zijn bijnaam ook eer aan met de ontboezeming dat hij ‘vieze woorden’ als ‘kut’ niet in de mond neemt en de term vulva gebruikt. Je zou denken dat het een grapje was, maar ik vrees er voor. Ondertussen zitten de pensionado’s aan het eind van hun Latijn, zowel fysiek, mentaal als financieel. En zeker dat laatste wordt steeds nijpender aangezien ze geen kennis van zaken hebben alsook familieleden die kunnen meehelpen, en dus geheel afhankelijk zijn van ingehuurde klushulpen…

Wie dat niet zijn, zijn Steffie en Gregor. Sterker nog: zij laten hun familieleden ver na de opgelegde tijd om helpende handjes te bieden nog meehelpen met klussen en inkopen doen. Of zoals Steffie dolblij kirt na een shopdagje met schoonmoeder: “Ik ben nog nooit zo lang weggeweest, acht uur met mijn schoonmoeder! Dat vind ik een hele prestatie!” En dat terwijl het circuskoppel al eerder op het niet naleven van de bouwregels is betrapt. De slinkse spreekstalmeesteres besluit de situatie om te keren en de bouwregels in haar hoofd te prenten om mee te kunnen zwaaien als een ander koppel dezelfde regels in de toekomst ook niet naleeft. Geniepige Gregor boeit het ook allemaal vrij weinig en drijft er zelfs de spot mee. Dat doen ze overigens ook met de door hun te organiseren gezamenlijke lunches, die als doel hebben om de verbroedering tussen de kluskoppels te verbeteren. Helaas is dat een hard gelag, door laatkomers, afhakers, oplopende discussies en een pan opgewarmde tomatensoep van de Lidl.

En ook deze week levert het duo Beige en Boring weer wat hun bijnamen eer aan doet: ze gaan zonder al teveel issues door met de aanleg van hun genderneutrale kinderkamer, waar al de nodige beige-gekleurde knuffels voor zijn ingeslagen. Het enige probleem wat zij deze week hebben is dat ze hun bank voor de woonkamer al geleverd hebben gekregen en die niet kunnen stallen in het fietsenhok. Een kluskoppel dat geen sores heeft? De wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 23 april 2026 @ 21:48:33 #70
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220642210
quote:
15s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:45 schreef pmponer het volgende:
Je zal toch naast zo'n blok wonen en die lui gaan tot diep in de nacht door om een oplevering te halen.
Nog los van de bende op de stoep en in de straat, het verkeer naar en van het pand, het afval dumpen. Nou is men wel wat gewend in Crooswijk en is het daar toch ieder voor zich, dus men klaagt niet zo snel, maar toch....


Edit: Peter K. is in the house! *O*
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220642218
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Het verbaast mij dat deze regels van na 2200 uur er zijn, want ik heb toch al 2a3 weken steeds gezien dat er tot ver in de nacht werd doorgewerkt, door iedereen, zeker vlak voor de oplevering. En ze waren echt niet alleen aan het
verven....

Dus dan had Het Blok ook gelijk vanaf het begin beter moeten handhaven. Maar kennelijk moet er nu drama in de show komen en gaat Het Blok nu ineens hun eigen regels handhaven... :P
Ik denk dat het vooral stil moet zijn, en betaalde klushulp mag dus wel tot 23:00. Maar verder niet zo op gelet. Ik neem aan dat tegels plakken ook geen lawaai maakt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 23 april 2026 @ 21:55:58 #72
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220642249
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk dat het vooral stil moet zijn, en betaalde klushulp mag dus wel tot 23:00. Maar verder niet zo op gelet. Ik neem aan dat tegels plakken ook geen lawaai maakt.
Heb je wel eens geklusd? En bijvoorbeeld een zakje lijm aangemaakt?
Is niet aanvallend bedoeld, en in de avond/nacht kan elk geluid harder worden ervaren.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220642250
quote:
Niet zo gek ook, want Power(less) zwoegt door ondanks een beknelde zenuw in zijn rug waarvoor hij onder een scan moet, terwijl Flower rustig met een kopje koffie in d’r hoekje zit te keuvelen of zoekt naar antieke meuk voor in de genderneutrale kinderkamer. Voor Flower is klussen duidelijk een gevalletje van op haar smartphone scrollen of de pinpas trekken voor ouwe meuk, want ik heb haar nog niet met een hamer, schroevendraaier of meetlint gezien de afgelopen weken. Ja, of het restaureren van haar gezicht met de make-upkoffer op schoot moet voor klussen doorgaan. Maar hey, “positive vibes only”…
_O-
pi_220642271
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:55 schreef pmponer het volgende:

[..]
Heb je wel eens geklusd? En bijvoorbeeld een zakje lijm aangemaakt?
Is niet aanvallend bedoeld, en in de avond/nacht kan elk geluid harder worden ervaren.
Nee ik heb wel jaren bij een sloopbedrijf gewerkt, dus ik weet hoe een jekker klinkt ;(
Maar iedereen gaat nachten door, dat kan niet geruisloos. Ook schilderen niet je loopt, laat wat vallen weet ik wat.
Dus zo heel duidelijk is het niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220642290
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee ik heb wel jaren bij een sloopbedrijf gewerkt, dus ik weet hoe een jekker klinkt ;(
Als ze die gebruikt hebben na acht uur dan is dat niet volgens de bouwregels. Punt is dat niemand dat kan bewijzen inmiddels. De sfeer is aardig verziekt onderling, maar goed, de programmaleiders smullen van dit soort ongein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')