Zijn haar wangen/jukbeenderen (nog meer) veranderd? Of is het AI?quote:Op woensdag 29 april 2026 13:11 schreef PeterKelder het volgende:
In other news: die Botoxtokkie van vorig seizoen doet mee aan een nieuw survivalreality-ding op NET5![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu je het zegt begint iig al aardig op de "plaaggeest" te lijken van Bassie en Adriaanquote:Op woensdag 29 april 2026 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn haar wangen/jukbeenderen (nog meer) veranderd? Of is het AI?
Bloeminhaarquote:Op woensdag 29 april 2026 12:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar dat geldt voor Silvio en Bloeminhaar ook
Ik snap ook niet dat je als semi handige klusser denk, ja een verbouwing van een geheel appartement dat doe ik wel even.
Kan je toch een traphekje ofzo voor makenquote:Op woensdag 29 april 2026 16:05 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik vind dat verhoogde hoekje voor een kinderkamer ook best link. Daar kun je niet een peuter/kleuter instoppen die kan zo de nek breken.....
En juist daarom hebben ze de kamer multifunctioneel gemaaktquote:Op woensdag 29 april 2026 16:05 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik vind dat verhoogde hoekje voor een kinderkamer ook best link. Daar kun je niet een peuter/kleuter instoppen die kan zo de nek breken.....
Klopt hoor maar vind het dan wel beetje zinloze ruimte.quote:Op woensdag 29 april 2026 18:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kan je toch een traphekje ofzo voor maken
Christus te paard... Hoe kun je je fugly duckface nog meer verknallenquote:Op woensdag 29 april 2026 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn haar wangen/jukbeenderen (nog meer) veranderd? Of is het AI?
Ik denk dat die palen er al staan hoor. Wat nieuwe panelen er tegenaan en klaar, neem aan dat ze geen dagwerk klussen in die pot stoppen.quote:Op woensdag 29 april 2026 20:37 schreef Firuze60 het volgende:
Een nieuwe schutting plaatsen is toch wel een dag werk?
Vrij oneerlijke verdeling van klussen dit.quote:Op woensdag 29 april 2026 20:37 schreef Firuze60 het volgende:
Nou, als het al hangen en wurgen is met je rug en dan deze klus erbij? Dan snap ik je boosheid wel.quote:Op woensdag 29 april 2026 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vind meneer hippie eigenlijk best een kort lontje hebben
Hij reageert in mijn beleving wel vaker pittig/onaardigquote:Op woensdag 29 april 2026 20:42 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, als het al hangen en wurgen is met je rug en dan deze klus erbij? Dan snap ik je boosheid wel.
HIer red je dat niet in een dagquote:Op woensdag 29 april 2026 20:37 schreef Firuze60 het volgende:
Da's waar.quote:Op woensdag 29 april 2026 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij reageert in mijn beleving wel vaker pittig/onaardig
Geen idee hoeveel tijd er tussen de scan zit en nu, lijkt mij wel vreemd dat ie door zou werken als het werkelijk een hernia blijkt te zijn.quote:Op woensdag 29 april 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ouwe mopperkont
Maar hoe is het met zijn rug afgelopen? Hoor je ineens niks meer van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |