Ik moest onbedoeld hard lachen bij dat moment in de aflevering van vanavondquote:Op woensdag 29 april 2026 08:22 schreef pmponer het volgende:
Tja het blijft ook een kwestie van gunnen, en ze weten in wiens appartement ze lopen dus een half puntje hier of een half puntje daar is dan zo gegeven.
Ik kijk vooruit, arme Lotti.
Speelde dat niet vooral in de weken van de slaapkameroplevering? Volgens mij werd toen al aangegeven dat dat niet veel later verholpen zou worden.quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Eens, maar wat ik begrepen had dat er onder een paar puntdakjes ruimtes nogal ernstige lekkages waren, door slechte dakdekking of weetikwat voor oorzaak, dat blijft allemaal buiten beeld. Het kan best zijn dat daardoor oa Sonja en Menno zo uit hun dak gingen. Besef heus wel als kijker dat wij ook gepiepeld worden.
Sowieso met die stylisten, altijd gedoe net als met architecten.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:23 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ja en bij een woning die niet eens voor jezelf is maar voor de verkoop is het toch meer dan logisch het neutraal te houden.
Ik vind ergens de opdracht ook wel stom, laat ze zelf kiezen wat voor ruimte het wordt voor zo'n hoog mogelijke waarde voor verkoop.
Maar goed dit programma heeft ook jury voor interieur waarbij ze smaak ook behoorlijk doorvoeren terwijl dat juist niet neutraal is.
Daan wil veel kleur en gekkigheid zien omdat het zijn smaak is, maar niet perse (breed) verkoopbaar.
Ja en dat zie ik ook bij andere programma's. Het gaat altijd om hun eigen smaak. Terwijl je toch juist dat moet loslaten en kijken naar de markt, wat is nog aanpasbaar voor de kopers?quote:Op woensdag 29 april 2026 09:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sowieso met die stylisten, altijd gedoe net als met architecten.
Vorig jaar vond de ene stylist iets een schot in de roos, terwijl Daan dan zei haal het aub weg en doe een rondje brandende salie.
Ik heb er gewoond en toen waren het geschakelde woningen maar weet niet of de andere huizen bewoond zijn. Als je het adres niet kunt vinden moet je misschien zoeken op het abotair dat daar vroeger zat. Is nu allemaal veranderd en na ons vertrek zijn die huizen al eens helemaal gerenoveerd. Praat ik over 45 jaar terug ofzo. Dus nu wel weer aan renovatie toe.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:57 schreef pmponer het volgende:
Ik ken de wijk niet en kan het adres niet vinden, maar ik meen me te herinneren dat het allemaal geschakeld is.
Zei Steffie dat niet? Die ook zo'n hoekje heeft waar je in moet kruipen? Snapte al niet waarom dat holletje anders was dan die van hun.quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:00 schreef V. het volgende:
"En dan wint er een kamer met een hoekje waar je in moet kruipen als een holletje"
Ja kut, DAT IS DE RUIMTE!
Wat hadden ze moeten doen, een serre eraan bouwen met openslaande deuren?
Misschien een inloopkast maken daar alhoewel je dat niet echt nodig hebt bij een kinderkamer.quote:Op dinsdag 28 april 2026 18:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook en dat theatrale gedoe om nog een streepje verf bij te werken plat op de grond sloeg ook nergens op, was al geklodder en werd alleen maar nog meer geklodder. Het mens kan niet eens fatsoenlijk verven.
En die smalle opkamertjes bij meerdere appartementen sloegen ook nergens op, wat waren dat nu weer voor rare hokjes? Wat moet je daar nu mee? Er heeft weer een of andere kluns van een (binnenhuis)architect aan dit project zitten klooien.
Zo, dat moet opluchten.quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:14 schreef V. het volgende:
"We hebben besloten om gewoon lekker positief te doen".
Nadat je als een kansloze kutpuber stoer hebt lopen doen met je 'teksten waar ik spijt van ga krijgen'.
Gast, mijn zwaar demente oma was coherenter EN stoerder dan jij.
En christelijker.
Ongelooflijk kansloze, schijnheilige puthufter. Principeloze pofadder, deerniswekkende schijtemmer, grootste fout die je mokkel ooit heeft begaan.
Ga lekker homo's in elkaar slaan en met een bivakmuts asielzoekerscentra in de fik steken.
Zeldzaam amorele neanderthaler, knokkelslepende openmondademer.
Er zijn lege A4-tjes met meer inhoud, ondiepe regenplassen met meer diepgang en nog onontdekte stammen in het Amazonegebied die trouwer in de bijbelse leer zijn dan jij.
Niveauloos poepwater, onderontwikkeld specimen, pafferige prutpuist.
En dan houd ik mij nog in.
Ja maar dat geldt voor Silvio en Bloeminhaar ookquote:Op woensdag 29 april 2026 11:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
Volgens mij is de aanmelding van Sonja en Hendrik op een verkeerde stapel terecht gekomen. Denk dat ze zich eigenlijk hadden op gegeven voor ‘We Zijn Er Bijna.’
Bedoel je dit abbatoir?quote:Op woensdag 29 april 2026 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond en toen waren het geschakelde woningen maar weet niet of de andere huizen bewoond zijn. Als je het adres niet kunt vinden moet je misschien zoeken op het abotair dat daar vroeger zat. Is nu allemaal veranderd en na ons vertrek zijn die huizen al eens helemaal gerenoveerd. Praat ik over 45 jaar terug ofzo. Dus nu wel weer aan renovatie toe.
Wat is dat? En in welk durp zeggen ze dat?quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:23 schreef pmponer het volgende:
[..]
En volkomen terecht
Voor mij is het een (sorry hiervoor) typisch kokse zoals ze dat hier zeggen.
Gereformeerd/art 31 in het Drenthe en Groningerlandquote:Op woensdag 29 april 2026 13:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat is dat? En in welk durp zeggen ze dat?
En ik maar denken dat ze druk aan het verbouwen was met de kluskakkers in Portugal/Spanjequote:Op woensdag 29 april 2026 13:11 schreef PeterKelder het volgende:
In other news: die Botoxtokkie van vorig seizoen doet mee aan een nieuw survivalreality-ding op NET5![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heeft zij fans dan???quote:Op woensdag 29 april 2026 13:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verbaast me niks, ze zit inmiddels ook op OnlyFans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |