abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220640908






quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
In Het Blok 2026 doen dit keer 7 koppels mee, 1 koppel meer dan tijdens het vorige seizoen. De deelnemers van het nieuwe seizoen van Het Blok zijn inmiddels bekend. We stellen ze hieronder aan je voor:

Bianca en Silvio
Bianca en Silvio kennen elkaar al 57 jaar. Ooit waren ze buren en toen ze elkaar later weer tegenkwamen, sprong de vonk over. Ze geven elkaar ruimte, maar weten altijd wat ze aan elkaar hebben. Ze vormen een hecht team en geloven dat het door hun sterke band tussen hen gewoon goed blijft gaan.

Frank en Lotty
Frank is monteur bij totaalinstallateur De Vreeden en gespecialiseerd in regeltechnische bekabeling. Lotty is het creatieve brein achter Wolfs Woonstudio in Hengelo. Ze ontwerpt persoonlijke interieurs voor particulieren en bedrijven. Met haar ervaring en frisse blik weet ze in het programma ongetwijfeld verrassende oplossingen te bedenken.

Gregor en Steffie
Steffie is eigenaar van circus Bolalou. Ze begon het circus samen met haar vorige partner, maar runt het nu samen met Gregor. Samen reizen ze met hun gezin en het circus door het land.Ze bedenken steeds creatieve manieren om het circus draaiend te houden, zoals nieuwe acts, optredens in verzorgingstehuizen en tentverhuur.

Hendrik en Sonja
Hendrik en Sonja hebben in oktober 2023 een camper gekocht om te genieten van hun pensioen. Ze trekken er graag op uit, ontdekken nieuwe plekken en fietsen ook regelmatig. Samen genieten ze van het avontuur en van hun vrije tijd.

Jacky en Menno
Jacky en Menno zijn beiden sterk betrokken bij hun omgeving. Jacky heeft recent in Indonesië een halve marathon gelopen om kinderen en gezinnen te helpen aan een betere toekomst. Tijdens de reis bezocht ze ook verschillende projecten, zoals een waterput in Timor en initiatieven om gezinnen te ondersteunen. Menno vindt zijn plek binnen de christelijke gemeenschap, waar hij als spreker en actief lid met aandacht en warmte bijdraagt aan het kerkelijke werk.

Jim en Kimberley
Jim is travel content creator en blogt over unieke treinreizen en verre bestemmingen. Kimberly is online marketeer en deelt met Homefreak.nl haar passie voor interieur en styling. Samen wonen ze in Drunen met hun kinderen Jake en Jackie en zijn ze volop bezig om van hun huis een droompaleis te maken.

Marloes en Patrick
Marloes en Patrick zijn de https://www.nlziet.nl/nl/(...)-Het-Blok-2026-1.jpg eigenaren van restaurant Katz in Ruurlo. Patrick staat als chef in de open keuken, terwijl Marloes als gastvrouw de gasten verwelkomt en zorgt dat iedereen zich thuis voelt. Samen zetten ze zich elke dag in om een warm, gastvrij en duurzaam restaurant te creëren, met mooie regionale en biologische producten die terugkomen in de wisselende menukaart, afgestemd op de seizoenen.
  donderdag 23 april 2026 @ 19:09:31 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220640920
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zeker!
Alleen ik weet niet zeker of ik ga Fokken ondertussen of haken of een combi van beide
Waarom niet alledrie? :+
pi_220640923
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Waarom niet alledrie? :+
Kijken sowieso, alleen de combinatie is niet zeker ;)
pi_220641055
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kijken sowieso, alleen de combinatie is niet zeker ;)
Heb uiteraard al vooruit gekeken, te nieuwsgierig, maar zet de uitzending wel even aan om rechtstreeks commentaar te geven en voor de gezelligheid.. :D
pi_220641071
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Heb uiteraard al vooruit gekeken, te nieuwsgierig, maar zet de uitzending wel even aan om rechtstreeks commentaar te geven en voor de gezelligheid.. :D
Same same
pi_220641689
Als je elke keer nachten doorwerkt heb je toch geen energie en concentratie meer. Ze doen overdag helemaal geen zak zo.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220641706
Je ziet die Silvio per uitzending depressiever worden.
  donderdag 23 april 2026 @ 20:37:40 #8
136 V.
Like tears in rain...
pi_220641715
"Ik kan niks"

Dat is een bijzonder moment van zelfinzicht.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220641737
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:37 schreef V. het volgende:
"Ik kan niks"

Dat is een bijzonder moment van zelfinzicht.
Meegesleurd door zijn mediageil wijf.
pi_220641740
Waarom horen we niks meer over het huiswerk -O-

Ben benieuwd hoeveel er goed gaan opleveren :Y

En dat stel dat uit principe geen kinderkamer maakt: man wat is die vent over seksueel. Altijd dergelijke opmerkingen :N not done
pi_220641762
Na zoveel series Het Blok kijken zou ik bijna zelf een Warp vloerverwarming kunnen aanleggen.. _O-
pi_220641789
Menno: "Het gaat mij om het principe." :X
pi_220641792
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:44 schreef Firuze60 het volgende:
Na zoveel series Het Blok kijken zou ik bijna zelf een Warp vloerverwarming kunnen aanleggen.. _O-
Jep! Misschien kan ik het zelfs met mijn verstoorde motoriek
pi_220641795
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:47 schreef Firuze60 het volgende:
Menno: "Het gaat mij om het principe." :X
Die man bestaat uit principes
  donderdag 23 april 2026 @ 20:50:39 #15
136 V.
Like tears in rain...
pi_220641807
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:47 schreef Firuze60 het volgende:
Menno: "Het gaat mij om het principe." :X
Ook Menno:
Mijn vrouwtje kookt lekker voor mij zoals het hoort. Elke dag een stuk vlees...

Serieus, wat een holbewoner.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 23 april 2026 @ 20:52:16 #16
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220641818
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:44 schreef Firuze60 het volgende:
Na zoveel series Het Blok kijken zou ik bijna zelf een Warp vloerverwarming kunnen aanleggen.. _O-
Is dat een beetje een goed systeem? Ik zou daar best wat meer informatie over willen hebben... :P
Not }:|
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220641824
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Is dat een beetje een goed systeem? Ik zou daar best wat meer informatie over willen hebben... :P
Not }:|
Iig wel goeie reclame zo. Elke kluns denkt dat ie dat zelf kan.. :D
pi_220641833
Dat is natuurlijk ook wel kut als je om 12 uur afspreekt en de helft is er niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220641837
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jep! Misschien kan ik het zelfs met mijn verstoorde motoriek
Dat is juist de bedoeling dat je dat denkt.
  donderdag 23 april 2026 @ 20:55:12 #20
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220641842
Kennelijk heeft Sonja toch wel een of andere officiele functie, want er werd gezegd dat zij de financien van de bouwcontainer voor de hele groep bijhoudt... Ik weet niet eens meer of ik zelf goed begrijp wat ik niet begrijp... :X
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 23 april 2026 @ 20:55:59 #21
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220641850
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:54 schreef Soury het volgende:
Dat is natuurlijk ook wel kut vulva als je om 12 uur afspreekt en de helft is er niet.
Dit kan toch niet! :N

Op dit ene punt geef ik menno gelijk....
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220641865
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dit kan toch niet! :N
Denk er niet aan. Jesus het is één keer per week zet een alarm op je foon, iedereen wil verder werken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220641868
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kennelijk heeft Sonja toch wel een of andere officiele functie, want er werd gezegd dat zij de financien van de bouwcontainer voor de hele groep bijhoudt... Ik weet niet eens meer of ik zelf goed begrijp wat ik niet begrijp... :X
Officieus dan, het is gewoon een bemoeizuchtig mens.
pi_220641889
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Officieus dan, het is gewoon een bemoeizuchtig mens.
Nee sommige hebben een rol toegewezen gekregen. Dat is in deze editie niet echt op tv geweest, maar ze is daar verantwoordelijk voor.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220641899
Och arme Silvio. Was hem even ontgaan dat er 800 meter bij hem was gedumpt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')