Ja. Maximaal één persoon tegelijk op de deur.quote:Op donderdag 23 april 2026 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er moet maar eens iets aan het deurbeleid worden gedaan.
ahhh Neijmanquote:Op donderdag 23 april 2026 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
zn liedjes. maar was sws niet zo van Nederlandstalig
Domni kerelquote:Op donderdag 23 april 2026 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
Het meeste was niet van Benny zelf, althans de melodieën. Hij jatte alles bij elkaar.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 23 april 2026 22:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Koen!![]()
Alles wel hier. Hoe is het daar?
quote:Op donderdag 23 april 2026 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat z'n gangetje
Bijna lang weekend
waarom niet?quote:Op donderdag 23 april 2026 23:01 schreef chufi het volgende:
Weekend mag niet meer genoemd worden hier .....
ja geen idee maar de Dees begon er over te zeikenquote:Op donderdag 23 april 2026 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
waarom niet?
datismijnmening in GC / [KSC #19836] Goed weer
dat is 'daar', niet 'hier'quote:Op donderdag 23 april 2026 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
waarom niet?
datismijnmening in GC / [KSC #19836] Goed weer
quote:Op donderdag 23 april 2026 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
En vakanties worden ook niet besproken
Meestal je geld.quote:Op donderdag 23 april 2026 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
What happens in Vegas stays in Vegas?
Gelukkig kan je gewoon online verderquote:Op donderdag 23 april 2026 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
10 jaar geleden sloot de laatste Vroom & Dreesmann zijn deuren.
huh zo kort geledenquote:Op donderdag 23 april 2026 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
10 jaar geleden sloot de laatste Vroom & Dreesmann zijn deuren.
10 jaar is best lang hoorquote:
De laatste keer dat ik door Roermond liep stond er nog 'V&D' op de gevel. Het pand was overgenomen door vleermuizen. En ja, die zijn beschermd. Zelfs als ze in de V&D zittenquote:Op donderdag 23 april 2026 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
10 jaar geleden sloot de laatste Vroom & Dreesmann zijn deuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |