Ja tis maar net hoe de wind waaitquote:Op zaterdag 25 april 2026 11:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul je nou ook al Italiaans?
quote:
Die terroristen zijn weer bezig op de A12quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2026 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die terroristen zijn weer bezig op de A12![]()
De halve stad is onbereikbaar. Asociaal werkschuw tuigquote:Op zaterdag 25 april 2026 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die terroristen zijn weer bezig op de A12![]()
Wanneer is dat?quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:49 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in koningsdag.
Ik wordt er altijd zo onrustig van
Maandag.quote:
Heb je dat altijd gehad?quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:49 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in koningsdag.
Ik wordt er altijd zo onrustig van
Eigenlijk wel ja. Sowieso grote evenementen. Veel mensenquote:
Ah ok ...quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maandag.
Ze hebben hier in het park al van alles opgebouwd.
Altijd druk. In Amsterdam nog drukker natuurlijk.
Dat heb ik ook wel. Al ben ik er waarschijnlijk wat minder gevoelig voor.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Sowieso grote evenementen. Veel mensen
Veel mensen hebben dat wel denk ik. Maar die zie je dan meestal niet met zulke dagen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Al ben ik er waarschijnlijk wat minder gevoelig voor.
Ojaquote:
En ga je er nog wat verkopen ook?quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:33 schreef Domnivoor het volgende:
Hier begint de vrijmarkt morgenavond al, en gaat dan 24 uur door.
Maandag zijn er ook kleinere vrijmarkten in de wijken. Wij gaan dan naar zo’n lokale vrijmarkt. Dat is wat rustiger.
Hier noemen ze het rommelmarkt. Smoordruk...vooral met dit weerquote:Op zaterdag 25 april 2026 17:33 schreef Domnivoor het volgende:
Hier begint de vrijmarkt morgenavond al, en gaat dan 24 uur door.
Maandag zijn er ook kleinere vrijmarkten in de wijken. Wij gaan dan naar zo’n lokale vrijmarkt. Dat is wat rustiger.
Maandag wordt matig weer zeggen ze.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier noemen ze het rommelmarkt. Smoordruk...vooral met dit weer
Nee. Maar dat heb ik jaren geleden wel eens gedaan.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ga je er nog wat verkopen ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |