Nee joh, ik verzamel wat mooie plaatjes elke dag evenquote:Op zaterdag 25 april 2026 06:14 schreef kree het volgende:
zelf gemaakt die foto's?
fucking haar scherp wel, mooi
ah op die manier, naja alsnog blijven het mooie plaatjes welquote:Op zaterdag 25 april 2026 06:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee joh, ik verzamel wat mooie plaatjes elke dag even
Ja die eend zou nog wel moeten kunnen, maar voor veel van die plaates heb ik wel eens gevolgd hoe ze die verkregen en dat zijn echt hele expedities in de jungle van bijv Ecuador en dat gaat me wat verquote:Op zaterdag 25 april 2026 06:19 schreef kree het volgende:
[..]
ah op die manier, naja alsnog blijven het mooie plaatjes wel
niet zelf maken dan? bedoel als je toch die al uitzoekt?
ik ben ook geen camera wonder heel af ertoe zit er iets leuks bij wat ik maak met telefoon dan ofzo.
ja. moet zeggen wel mooie plaatjes. ik zou ze ophangen ofzo.quote:Op zaterdag 25 april 2026 06:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die eend zou nog wel moeten kunnen, maar voor veel van die plaates heb ik wel eens gevolgd hoe ze die verkregen en dat zijn echt hele expedities in de jungle van bijv Ecuador en dat gaat me wat ver
Die had ik al gepost jaquote:
Lul je nou ook al Italiaans?quote:
Meervoudig persoonlijkheidscomplex heet datquote:Op zaterdag 25 april 2026 11:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul je nou ook al Italiaans?
Er is zelfs een naam voor.quote:Op zaterdag 25 april 2026 12:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Meervoudig persoonlijkheidscomplex heet dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |