abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220636979
Ik heb een tabprobleem. Ik draai Firefox op mijn laptop en momenteel heb ik 472 tabs open. Ik vind het moeilijk tabs te sluiten uit angst om iets te missen of vergeten. Ik gebruik mijn tabs als een soort reminder.

Eens in de zoveel tijd sluit ik mijn tabs. Ik zet alles dan in mapjes op de bladwijzerbalk of sla ze op andere wijze af. Gek genoeg kijk ik daar dan vrijwel nooit meer naar.

Ik moet Firefox regelmatig herstarten omdat hij niet meer lekker draait. Dat doe ik dan met ctrl+alt+del (dus stoppen in de task manager), zodat ik bij het herstarten een bericht krijg om de vorige sessie te herstellen en ik dus geen tabs kwijtraak.

Ik vraag me af of meer mensen dit herkennen. Hoeveel tabs heb jij nu of normaliter open?

[ Bericht 10% gewijzigd door TAmaru op 23-04-2026 07:21:16 ]
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220636998
Op mn telefoon zo veel--> : D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220637014
Mobiel 273 tabbladen en op mijn laptop een stuk of 20. Het is vreselijk. B-)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_220637019
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 07:16 schreef Sumppi het volgende:
Mobiel 273 tabbladen en op mijn laptop een stuk of 20. Het is vreselijk. B-)
Hoe zie ik dat mobiel? Bij mij staat er :D.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220637036
1
pi_220637042
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2026 07:18 schreef vosss het volgende:

[..]
Hoe zie ik dat mobiel? Bij mij staat er :D.
Ah, even gekeken. Ik heb er nu 41 open. Vanaf 100 tabbladen verschijnt volgens mij die smiley. Daarnaast heb ik er 273 inactief. Dat zag ik door naar boven te scrollen, nadat ik op de 41 had geklikt.

Nu heb ik zojuist per ongeluk de inactieve tabbladen geactiveerd, waardoor ik nu ook alleen nog een smiley te zien krijg.

:?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 23 april 2026 @ 07:30:20 #7
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 23 april 2026 @ 07:37:42 #8
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220637062
7
pi_220637070
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2026 07:30 schreef MadMaster het volgende:
Geen.
Er bestaat zoiets als bookmarks…
Je liegt.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220637107
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 07:27 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ah, even gekeken. Ik heb er nu 41 open. Vanaf 100 tabbladen verschijnt volgens mij die smiley. Daarnaast heb ik er 273 inactief. Dat zag ik door naar boven te scrollen, nadat ik op de 41 had geklikt.

Nu heb ik zojuist per ongeluk de inactieve tabbladen geactiveerd, waardoor ik nu ook alleen nog een smiley te zien krijg.

:?
Misschien heb ik dat ook ooit gedaan dan. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220637120
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2026 07:18 schreef vosss het volgende:

[..]
Hoe zie ik dat mobiel? Bij mij staat er :D.
Druk op de ":D"
Druk rechtsboven op de "⋮" "Tabbladen selecteren"
Nog een keer de "⋮"
"Selecteer alles"

Bovenin krijg ik de hoeveelheid te zien.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 23 april 2026 @ 08:01:22 #12
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220637130
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 07:58 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Druk op de ":D"
Druk rechtsboven op de "⋮" "Tabbladen selecteren"
Nog een keer de "⋮"
"Selecteer alles"

Bovenin krijg ik de hoeveelheid te zien.
248. :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220637145
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2026 08:01 schreef MadMaster het volgende:

[..]
OK, ik heb er nu 1 open staan vanwege dit hier…
Precies mijn punt ja ;-)
Je lijkt mijn ouders wel
Die sluiten ook elke tab voordat ze een nieuwe openen
Of zelfs de hele browser
Ze snappen gewoon niet dat je die tabs ook open kunt houden
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  donderdag 23 april 2026 @ 08:22:21 #15
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220637195
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 08:12 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Precies mijn punt ja ;-)
Je lijkt mijn ouders wel
Die sluiten ook elke tab voordat ze een nieuwe openen
Of zelfs de hele browser
Ze snappen gewoon niet dat je die tabs ook open kunt houden
Sorry, maar ik hou van overzicht en zie de noodzaak van tabs open laten staan niet.
Zeker niet uit angst, zoals jij dat kennelijk hebt. Daar kan ík me niets bij voorstellen.
Alsof je tussen 200+ open tabs nog kan vinden wat je direct nodig hebt.
Als je het al nodig hebt…
pi_220637284
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2026 07:11 schreef vosss het volgende:
Op mn telefoon zo veel--> : D
Dit ja. Maar om de zoveel tijd worden ze automatisch in een soort archief gezet waardoor er ineens nog maar minder dan 100 open staan.
pi_220637290
9
pi_220637554
Wow ik zie hier aantallen waarvan ik me afvraag waarom zoveel. Zie de zin er niet van in, en ja inderdaad daar zijn bookmarks voor imo.

Heb er soms een paar open over 1 onderwerp, maar als het klaar is dan is het 1.
I'm not online, it's just your imagination
  donderdag 23 april 2026 @ 09:21:27 #19
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220637614
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 08:54 schreef rival het volgende:
9
Broeder!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 23 april 2026 @ 09:26:07 #20
284411 crew  heywoodu
pi_220637636
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2026 08:02 schreef vosss het volgende:

[..]
248. :9
466

Ik heb er veel op mijn laptop en desktop, maar zeker geen 466 zoals dus op mijn arme oude mobiel :D
  donderdag 23 april 2026 @ 09:51:52 #21
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220637885
38 mobiel
77 brave personal
75 brave werk 1
3 brave werk 2
5 brave werk 3



de verschillende windows van werk zijn wel legitiem, daar ben ik met wat bezig waarin ik verschillende dingen moet checken
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220637940
Mobiel: 1
Privécomputer: 3 gepinde tabs (Gmail, WhatsApp Web en Slack). Daarnaast meestal YouTube voor op het tweede scherm en 1 tab waarin ik bezig ben dus dat maakt 5.
Werk: Meestal 2, het webbased boekhoudprogramma en de bank. Ik heb op werk wel veel bookmarks voor dingen die ik maar soms nodig heb in plaats van dagelijks.

Daarnaast heb ik wel veel tabs open als ik iets aan het opzoeken ben (van werkgerelateerde dingen tot kleding tot vakanties), maar dat werk ik vaak wel direct af en dan sluit ik het allemaal weer. Ik raak veel te snel het overzicht kwijt anders.
pi_220638677
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 07:01 schreef TAmaru het volgende:
Ik heb een tabprobleem. Ik draai Firefox op mijn laptop en momenteel heb ik 472 tabs open. Ik vind het moeilijk tabs te sluiten uit angst om iets te missen of vergeten. Ik gebruik mijn tabs als een soort reminder.

Eens in de zoveel tijd sluit ik mijn tabs. Ik zet alles dan in mapjes op de bladwijzerbalk of sla ze op andere wijze af. Gek genoeg kijk ik daar dan vrijwel nooit meer naar.

Ik moet Firefox regelmatig herstarten omdat hij niet meer lekker draait. Dat doe ik dan met ctrl+alt+del (dus stoppen in de task manager), zodat ik bij het herstarten een bericht krijg om de vorige sessie te herstellen en ik dus geen tabs kwijtraak.

Ik vraag me af of meer mensen dit herkennen. Hoeveel tabs heb jij nu of normaliter open?
Op werk heb ik daar ook moeite mee, het sluiten van tabs. Ik neem me vaak voor dat een tab open blijft tot de to-do afgerond is. Maar dat gebeurt dus niet altijd onmiddelijk, waardoor ik vaak 30-50 tabs open heb staan. Vaak sluit ik dan op vrijdag alles af (doordeweeks gaat m'n werklaptop altijd op slaapstand, maar op vrijdag dus helemaal uit).

Dus ja, er zit een idee achter maar dat idee wordt niet uitgevoerd. :9

Privé sluit ik m'n tabs meestal wel. Hooguit 10 open.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_220639007
Heb net alle tabs gesloten. Ben er wel twee uur mee bezig geweest.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  donderdag 23 april 2026 @ 12:39:04 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220639075
Hoe krijg ik ze weg? Safari hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')