Ikzelf zit nog in de race.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:45 schreef miss_sly het volgende:
Good for them! Als je geen vrouw wil, moet je ze vooral links laten liggen.
Good luck
Totdat het keukenkastje van de muur donderd natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:45 schreef miss_sly het volgende:
Good for them! Als je geen vrouw wil, moet je ze vooral links laten liggen.
Good luck
Hebben mannen een vrouw nodig als het keukenkastje van de muur dondert?quote:Op donderdag 23 april 2026 13:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Totdat het keukenkastje van de muur donderd natuurlijk.
Als trans niet allemaal geldhongerige hoeren waren, dan was het wellicht de ideale combi.quote:Op woensdag 22 april 2026 23:05 schreef Momo het volgende:
Mannen willen dus vooral mannen nu?
[ afbeelding ]
Dat was een oprechte good luck, geen: hahaha jullie kunnen niet zonder onsquote:Op donderdag 23 april 2026 13:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Totdat het keukenkastje van de muur donderd natuurlijk.
Dead bedroom syndroom en geweld in de relatie komt statistisch het vaakst voor bij.. lesbische stellen.quote:Op donderdag 23 april 2026 13:38 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik ga me pas zorgen maken als lesbiennes geen vrouw en homo’s geen man meer willen.
En vrouwen willen wel een man, maar we willen geen extra zorgtaak. Dus je moet even goed filteren soms.quote:Op zondag 26 april 2026 10:17 schreef Marsenal het volgende:
Mannen willen wel een vrouw, maar we willen geen zeikwijven. Dus je moet even goed filteren soms.
Autonome man zoekt dito vrouw, rest kan doodvallenquote:Op zondag 26 april 2026 10:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En vrouwen willen wel een man, maar we willen geen extra zorgtaak. Dus je moet even goed filteren soms.
Neuh danku..quote:Op zondag 26 april 2026 10:43 schreef Questular het volgende:
Als vrouw zijnde in Nederland kun je beter een buitenlandse man zoeken, Russisch of Thais. Mannen die de traditionele rolverdeling nog hoog in het vaandel hebben staan. De man werkt minimaal 40 uur per week zodat de vrouw aan de lopende band kinderen kan baren en haar rol als vrouw kan bekleden zonder zich druk te hoeven maken over werk, het gras maaien of onderhoud aan de auto of het huis. De westerse man is zwak en laat zijn vrouw gewoon een carrière hebben of andere ambities.
Ik vind de generalisaties niet zo handig. En bepaald onterecht. Er zijn genoeg westerse mannen die ik zeker niet aantrekkelijk vind, maar dat geldt ook voor noordelijke, oosterse en zuidelijke mannen. Het feit dat een man westers is, maakt hem op zichzelf niet aantrekkelijk. Iemand, man of vrouw, is voor een relatie aantrekkelijk vanwege de persoon die hij of zij is en hoe dat past bij wie je zelf bent. Qua uiterlijk maakt het al helemaal niet uit uit welke windstreek hij of zij komt.quote:Op zondag 26 april 2026 10:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Neuh danku..
Ik vind de westerse man allesbehalve zwak. Ik hou van de westerse man
Russische vrouwen werken doorgaans en zijn ook hoogopgeleid.quote:Op zondag 26 april 2026 10:43 schreef Questular het volgende:
Als vrouw zijnde in Nederland kun je beter een buitenlandse man zoeken, Russisch of Thais. Mannen die de traditionele rolverdeling nog hoog in het vaandel hebben staan. De man werkt minimaal 40 uur per week zodat de vrouw aan de lopende band kinderen kan baren en haar rol als vrouw kan bekleden zonder zich druk te hoeven maken over werk, het gras maaien of onderhoud aan de auto of het huis. De westerse man is zwak en laat zijn vrouw gewoon een carrière hebben of andere ambities.
Precies. En wat is "zwak"? Uit onzekerheid je vrouw aan de ketting willen en haar geen carrière en ambities "laten" hebben vind ik persoonlijk een kenmerk van zwakte. Doe mij maar een emotioneel beschikbare man die in overleg een leven opbouwt zodat beiden aan hun trekken komen.quote:Op zondag 26 april 2026 10:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Neuh danku..
Ik vind de westerse man allesbehalve zwak. Ik hou van de westerse man
Ff aangepastquote:Op zaterdag 25 april 2026 02:23 schreef TAmaru het volgende:
Je kunt maar beter wel een relatie hebben, maar je moet wel zorgen dat je een goede vrouw man vindt. Ze Hij hoeft niet knap te zijn, maar ze hij moet wel humor hebben, emotioneel volwassen zijn en zorgzaam zijn.
Wat vooral opvallend is, is dat het topic over vrouwen die liever alleen willen zijn is uitgedraaid op een 'mannen zijn zielig' en het topic over mannen die liever alleen willen zijn is uitgedraaid op een 'mannen zijn zielig'.quote:
Dat wordt geschreven door een vrouw he.quote:Op zondag 26 april 2026 15:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat slachtoffergejank is niet mannelijk.
Wij zijn allemaal 'hennen' nu!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:21 schreef Edding345 het volgende:
Mannen willen wel een vrouw maar de vrouwen zijn geen vrouwen meer.
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:21 schreef Edding345 het volgende:
Mannen willen wel een vrouw maar de vrouwen zijn geen vrouwen meer.
Ja, en dan die mannen die een zorgzame vrouw zoeken. Hou je toch wat meer tijd over om te gamen als een vrouw de huishoudelijke taken doet. Maar blijkt in de praktijk verdomd lastig om zo een vrouw te vinden want die hebben geen zin in een extra zorgtaak zoals jij zegt. In het buitenland zijn deze vrouwen makkelijker te vinden hoor ik hier altijd.........die zijn dan nog wel 'vrouwelijk', en de vrouwen hier zijn halve mannen, die zomaar een carriere hebben en de zorgtaken willen delen, van die manwijfen zeg maar.........kort pittig kapsel.......zo even ongenuanceerd meedoenquote:Op zondag 26 april 2026 10:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En vrouwen willen wel een man, maar we willen geen extra zorgtaak. Dus je moet even goed filteren soms.
Wijven is codetaal voor: heel vaak afgewezen en nu boos op alle vrouwen.quote:Op maandag 8 juni 2026 14:18 schreef DenzelW het volgende:
Nederlandse wijven willen gewoon te veel en als ze dan alles hebben dan is het 'saai' , 'sleur' en is het leven 'niet dynamisch genoeg' of de man 'biedt te weinig uitdaging' en dat terwijl ze al uitgezakt en over datum zijn
Het is tegenwoordig gewoon lastig om een relatie te hebben met al die keuzes. Via de smartphone is het even swipen en op naar de volgende
De vrouw is voor de klusjes?quote:Op zondag 26 april 2026 10:43 schreef Questular het volgende:
Een zorgzame vrouw is in mijn beleving niet hetzelfde als een thuisslaaf. Dus als iemand zegt een zorgzame vrouw te zoeken wil dat voor mij niet zeggen dat die gewoon lekker op zijn jaren 50 wil leven.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:28 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja, en dan die mannen die een zorgzame vrouw zoeken. Hou je toch wat meer tijd over om te gamen als een vrouw de huishoudelijke taken doet. Maar blijkt in de praktijk verdomd lastig om zo een vrouw te vinden want die hebben geen zin in een extra zorgtaak zoals jij zegt. In het buitenland zijn deze vrouwen makkelijker te vinden hoor ik hier altijd.........die zijn dan nog wel 'vrouwelijk', en de vrouwen hier zijn halve mannen, die zomaar een carriere hebben en de zorgtaken willen delen, van die manwijfen zeg maar.........kort pittig kapsel.......zo even ongenuanceerd meedoen
Nou, erg respectvol hoor.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een zorgzame vrouw is in mijn beleving niet hetzelfde als een thuisslaaf. Dus als iemand zegt een zorgzame vrouw te zoeken wil dat voor mij niet zeggen dat die gewoon lekker op zijn jaren 50 wil leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |