abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2026 @ 14:59:05 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220633494
quote:
Kabinet onderzoekt of Kanye West toch geweigerd kan worden

Het kabinet onderzoekt of rapper Kanye West, ook bekend als Ye, toch geweigerd kan worden. Minister Van den Brink van Asiel en Migratie laat bekijken of er "aanknopingspunten" zijn om hem niet in Nederland toe te laten.

De Amerikaanse artiest staat geboekt voor twee optredens in juni in het Gelredome in Arnhem, maar er is veel kritiek op zijn komst, ook in de Tweede Kamer. Dat komt doordat Ye zich in 2025 geregeld antisemitisch uitliet en waardering uitsprak voor Adolf Hitler. Dit jaar zei hij dat hij daar spijt van heeft en dat zijn gedrag te wijten is aan zijn bipolaire stoornis.

Hoge drempel
Minister Van Weel van Justitie en Veiligheid zei gisteren in een Kamerdebat over antisemitisme dat zijn collega bekijkt of er redenen zijn om Ye tegen te houden, maar hij gaf daar wel "een winstwaarschuwing" bij.

"Wij hebben een vrij hoge drempel in Nederland voor we iemand de toegang kunnen ontzeggen. Er moet sprake zijn van een dreigende verstoring van de openbare orde of de veiligheid." Volgens Van Weel is het nog maar de vraag of dat zo is bij deze muzikant.

De minister herhaalde een paar keer dat hij de uitspraken van de rapper persoonlijk verwerpelijk vindt. "Hij treedt niet op op mijn 50e verjaardag dit jaar, zullen we maar zeggen."

Andere Europese landen, zoals het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Polen hebben Ye wel ongewenst verklaard, maar volgens Van Weel heeft elk land zijn eigen regels.

https://nos.nl/artikel/26(...)geweigerd-kan-worden
---------------------------

Goedzo. Dit soort haatzaaiers moeten we niet willen hebben.
  woensdag 22 april 2026 @ 15:00:26 #2
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220633511
:')

Debiel kabinet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220633515
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:00 schreef inslagenreuring het volgende:
:')

Debiel kabinet.
Een letterlijke neonazi moet je maar vrij toelaten? :')
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  woensdag 22 april 2026 @ 15:02:09 #4
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220633523
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:00 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Een letterlijke neonazi moet je maar vrij toelaten? :')
Houd er nooit zo van om mensen het land niet binnen te laten. Of het nu een haatpredikende Islamofascist is of een wereldster.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220633539
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Houd er nooit zo van om mensen het land niet binnen te laten. Of het nu een haatpredikende Islamofascist is of een wereldster.
Jij bent dus niet graag zuinig op de lichamen en geesten van vrouwen die in Nederland wonen?
pi_220633545
Dit is natuurlijk een uitstekende keus. Zo een concert zou waarschijnlijk een boel individuen uit nogal foute contreien aan beide kanten van het politieke spectrum trekken. Het is wel jammer dat men eenzelfde beleid niet had gehanteerd bij artiesten zoals Kneecap en Bob Vylan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 22 april 2026 @ 15:10:29 #7
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220633560
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:05 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij bent dus niet graag zuinig op de lichamen en geesten van vrouwen die in Nederland wonen?
Wat heeft dat hiermee te maken, lieverd.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220633564
Niet binnenlaten lijkt mij een goed plan
  woensdag 22 april 2026 @ 15:13:32 #9
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220633576
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:07 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is natuurlijk een uitstekende keus. Zo een concert zou waarschijnlijk een boel individuen uit nogal foute contreien aan beide kanten van het politieke spectrum trekken. Het is wel jammer dat men eenzelfde beleid niet had gehanteerd bij artiesten zoals Kneecap en Bob Vylan.
Dat laatste dus. Je werkt willekeur in de hand. En daar houd ik niet van.

Mag dan Lady Gaga wel optreden en in jurken van echt vlees verschijnen, of Sabrina Carpenter met haar mannenhatende zeiknummers, of heavy metal bands met de antichrist afgebeeld?

Enfin je snap het wel.

Laat staan een wereldster als Kanye West die in cokepsychose wat rare dingen heeft geroepen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 22 april 2026 @ 15:15:52 #10
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220633582
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Laat staan een wereldster als Kanye West die in cokepsychose wat rare dingen heeft geroepen.
Aan één @Keep_Walking hebben we anders meer dan genoeg…
pi_220633584
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:59 schreef Starhopper het volgende:
Minister Van den Brink van Asiel en Migratie laat bekijken of er "aanknopingspunten" zijn om hem niet in Nederland toe te laten.

Misschien kan diezelfde minister ook eens (laten be)kijken of er "aanknopingspunten" zijn om die hordes verkrachters en staatsruifvreters niet in Nederland toe te laten.

:! Zomaar een proefballonnetje. :!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220633605
Land staat in de fik, maar dit zijn echt belangrijke zaken ja.
pi_220633612
Wat een arm land.

De minister laat bekijken of er aanknopingspunten zijn om deze haatzaaier te weigeren.

De minister neemt dus geen besluit. Blijkbaar is er een hogere macht. De rechter.

Een ongekozen, ondemocratische rechter. Die is de baas.

We leven dus niet in een democratie maar in een dikastocratie, gedomineerd door D66.
  woensdag 22 april 2026 @ 15:22:55 #14
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220633632
quote:
6s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Aan één @:Keep_Walking hebben we anders meer dan genoeg…
Een FOK!-verbod voor Kanye is wat minder ingrijpend.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 22 april 2026 @ 15:28:02 #15
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220633663
Ik zie eigenlijk vooral willekeur. Wees gewoon consistent.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220633715
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:07 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is natuurlijk een uitstekende keus. Zo een concert zou waarschijnlijk een boel individuen uit nogal foute contreien aan beide kanten van het politieke spectrum trekken. Het is wel jammer dat men eenzelfde beleid niet had gehanteerd bij artiesten zoals Kneecap en Bob Vylan.
Wat dachten we van vrijheid van meningsuiting en vrijheid van artistieke uiting garanderen zoals de meeste ontwikkelde landen?

En ja dan moet je ook tegen een stootje kunnen met uitspraken die ver gaan. Die toets wat er mag ligt bij een rechter.

Altijd bijzonder hoe mensen die als hardste tekeer gaam tegen cancelcultuur doorgaans zelf bij allerlei verboden voor anderen uitkomen.
pi_220633718
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat laatste dus. Je werkt willekeur in de hand. En daar houd ik niet van.

Mag dan Lady Gaga wel optreden en in jurken van echt vlees verschijnen, of Sabrina Carpenter met haar mannenhatende zeiknummers, of heavy metal bands met de antichrist afgebeeld?

Enfin je snap het wel.

Laat staan een wereldster als Kanye West die in cokepsychose wat rare dingen heeft geroepen.
Wereldster :') :') :') :')
De man maakt geen muziek maar praat gewoon een beetje vage taal, en dan hoor je op de achtergrond: Bliep Pliep Bliep. En die kop van hem lijkt meer op een pratende kut.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220633723
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:40 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Wat dachten we van vrijheid van meningsuiting en vrijheid van artistieke uiting garanderen zoals de meeste ontwikkelde landen?

En ja dan moet je ook tegen een stootje kunnen met uitspraken die ver gaan. Die toets wat er mag ligt bij een rechter.

Altijd bijzonder hoe mensen die als hardste tekeer gaam tegen cancelcultuur doorgaans zelf bij allerlei verboden voor anderen uitkomen.
Het was geen artistieke uiting, en de vrijheid van meningsuiting bedekent dat je je mening mag geven zonder straf, dat betekent niet dat je alles maar mag uitkramen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 22 april 2026 @ 15:44:39 #19
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220633728
Ye voordat die doordraaide _O_
pi_220633740
Je Kanye toch niet voorstellen dat hij hier het land binnenkomt
Zonder wrijving geen glans
pi_220633742
huh? we laten honderden zoniet duizenden verwarde jodenhatende mannen binnen in Nederland, waarom Ye dan niet?

OT: terecht, hij gaat z'n haat maar elders spugen :{w
  woensdag 22 april 2026 @ 15:48:25 #22
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220633747
Bult landen hebben het al besloten om deze haatzaaier te weigeren, maar hier moeten ze het nog 'onderzoeken' hoor.

riiiiiiight.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220633755
Kan Ye geweigerd worden? Gemiste kans hier.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220633764
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:42 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het was geen artistieke uiting, en de vrijheid van meningsuiting bedekent dat je je mening mag geven zonder straf, dat betekent niet dat je alles maar mag uitkramen.
En dat we die grens aan de rechter laten, waar hij thuis hoort.

Bovendien haalt hij voorbeelden aan die niet strafbaar waren. Bob Vylan is gewoon vrijgesproken en Kneecap niet eens vervolgd hier. Dan ben je aan het gummen wat jou niet uitkomt en daar moeten we niet aan mee doen.

Bij Kanye zit er natuurlijk ook wel een verhaal aan met psychische problemen. Ik vind het een idioot daar verder niet van, maar iemand op 1 episode voor altijd de toegang ontzeggen daar vind ik ook wel iets van.
pi_220633771
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:00 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Een letterlijke neonazi moet je maar vrij toelaten? :')
Iemand die zo debiel is dat ie van alles roept kan je toch geen neonazi noemen. Het is geen constant kusters ofzo die zn kinderen naar goebels zn kinderen heeft vernoemd.

Dat is een echte neonazi
  woensdag 22 april 2026 @ 15:52:10 #26
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220633772
Ook alleen maar, omdat de Britten dit hebben gedaan _O- kabinet had zijn mondje gehouden en zich er niet mee bemoeid als de Britten hem binnen hadden laten gaan. Laf volk.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220633780
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:40 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Wat dachten we van vrijheid van meningsuiting en vrijheid van artistieke uiting garanderen zoals de meeste ontwikkelde landen?

En ja dan moet je ook tegen een stootje kunnen met uitspraken die ver gaan. Die toets wat er mag ligt bij een rechter.

Altijd bijzonder hoe mensen die als hardste tekeer gaam tegen cancelcultuur doorgaans zelf bij allerlei verboden voor anderen uitkomen.
Wat mij betreft moet de vrijheid van meningsuiting zo groot mogelijk zijn, maar dat wil niet zeggen dat deze onbeperkt is. Juist met artiesten moet je ook in ogenschouw nemen wat de maatschappelijk impact is.

Neem als voorbeeld het romantiseren van terreurgroeperingen zoals Kneecap bijvoorbeeld heeft gedaan of oproepen tot de dood van een leger van een Westerse bondgenoot, wat effect de dood van een hele populatie (heel toevallig allemaal Joden) zou zijn, zoals Bob Vylan heeft gedaan.

Als je zulke sentimenten gaat normaliseren, kan dat natuurlijk hele slechte effecten hebben. Desastreus voor de eigen cultuur op den duur. We helaas zitten al met een jonge generatie die dagelijks op de socials en in sommige media een stortvloed aan desinformatie en geschiedvervalsing wordt gevoerd, allemaal met een anti-Westers perspectief.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220633783
Kanye (ik mag nog Kanye zeggen) West is een god.

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220633805
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
---------------------------

Goedzo. Dit soort haatzaaiers moeten we niet willen hebben.
quote:
16s.gif Op maandag 15 september 2025 17:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Jammer!!! Nijmegen is ook best ver voor mij ;( Ik was graag gegaan.
En dit soort haat is natuurlijk wel oke
maar zo kennen wij jou ook wel lmao
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220633806
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:40 schreef tizitl2 het volgende:
Wat dachten we van vrijheid van meningsuiting en vrijheid van artistieke uiting garanderen zoals de meeste ontwikkelde landen?
In de meeste ontwikkelde landen is de vrijheid van meningsuiting anders niet onbeperkt...

Art. 10 EVRM
Alle landen van de Raad van Europa hebben zich gebonden aan het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens (EVRM). Dat zijn alle Europese landen inclusief Rusland, maar exclusief Wit-Rusland, plus een aantal landen in de Kaukasus.

Volgens art. 10 EVRM mag de vrijheid van meningsuiting worden beperkt als

• deze beperking voorzien is bij (kenbare) wet,
• deze beperking een legitiem doel dient,
• deze beperking in een democratische samenleving noodzakelijk is in het belang van:
• de nationale veiligheid,
• territoriale integriteit,
• openbare veiligheid,
• het voorkomen van wanordelijkheden en strafbare feiten,
• de bescherming van de gezondheid of de goede zeden,
• de bescherming van de goede naam of de rechten van anderen,
• om de verspreiding van vertrouwelijke mededelingen te voorkomen of
• om het gezag en de onpartijdigheid van de rechterlijke macht te waarborgen.
  woensdag 22 april 2026 @ 15:59:48 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220633820
Ik snap niet helemaal de waardering voor Adolf Hitler.
Als het aan Hitler had gelegen zat hij als eerste in een trein naar een vernietigingskamp.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220633857
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat heeft dat hiermee te maken, lieverd.
Van jou hoeft men toch niet de landsgrenzen te sluiten voor vrouwvijandige mannen?
pi_220633892
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:51 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
En dat we die grens aan de rechter laten, waar hij thuis hoort.

Bovendien haalt hij voorbeelden aan die niet strafbaar waren. Bob Vylan is gewoon vrijgesproken en Kneecap niet eens vervolgd hier. Dan ben je aan het gummen wat jou niet uitkomt en daar moeten we niet aan mee doen.

Bij Kanye zit er natuurlijk ook wel een verhaal aan met psychische problemen. Ik vind het een idioot daar verder niet van, maar iemand op 1 episode voor altijd de toegang ontzeggen daar vind ik ook wel iets van.
Ja eens hoor, ik denk dat er ook nogal een verschil is of het aandachtshoeren zijn, of dat het 1 of andere haat prediker is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 22 april 2026 @ 16:20:12 #34
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220633913
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:46 schreef Haags het volgende:
Je Kanye toch niet voorstellen dat hij hier het land binnenkomt
Ach, aan het einde van de straat Kanye West, maar je kan ook naar het oosten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220634148
Dus Bob Vylan die doelbewust antisemitische dingen roept en blijft roepen is artistieke vrijheid, maar Ye, die in een vlaag van verstandsverbijstering antisemitische dingen heeft geroepen en daarvoor zijn excuses heeft aangeboden niet?

Bijzonder.

Dan zwijg ik nog maar over wat er allemaal geroepen mag worden door Imams in de moskee waar de honden soms geen brood van lusten.
pi_220634191
Wat een fophef weer.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 22 april 2026 @ 17:15:12 #37
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220634196
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
[..]
En dit soort haat is natuurlijk wel oke
maar zo kennen wij jou ook wel lmao
Dat is totaal niet vergelijkbaar
pi_220634973
Ik hoop het niet. Ik wil Ye zien binnenkort!
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 22 april 2026 @ 19:28:28 #39
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220635012
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 16:58 schreef VEM2012 het volgende:
Dus Bob Vylan die doelbewust antisemitische dingen roept en blijft roepen is artistieke vrijheid, maar Ye, die in een vlaag van verstandsverbijstering antisemitische dingen heeft geroepen en daarvoor zijn excuses heeft aangeboden niet?
Nope, ook bij Vylan werd er vanuit het kabinet geopperd om hem de toegang te ontzeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 22 april 2026 @ 20:10:17 #40
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220635413
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 16:58 schreef VEM2012 het volgende:
Dus Bob Vylan die doelbewust antisemitische dingen roept en blijft roepen is artistieke vrijheid, maar Ye, die in een vlaag van verstandsverbijstering antisemitische dingen heeft geroepen en daarvoor zijn excuses heeft aangeboden niet?

Bijzonder.

Dan zwijg ik nog maar over wat er allemaal geroepen mag worden door Imams in de moskee waar de honden soms geen brood van lusten.
Bob Vylan heeft niets antisemitisch geroepen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220635562
Al Jolani de IS leider, sindskort geinstalleerd door het westen als de leider van Syrie (can't make this shit up!). Werd wel gewoon ontvangen en begroet met een knuffel door mister deepstate himself, Dick Schoof.
pi_220635725
Kanye West is een beetje een koekwous, en zegt het ene moment dit en het andere dat. Daarnaast trekt hij volle zalen en genereert inkomsten, geen enkele reden om hem buiten te houden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220635752
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 20:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Bob Vylan heeft niets antisemitisch geroepen.
Ehm ....eens even kijken.....death death to the IDF......from the river to the sea, inshallah Palestine shall and will be free.

Yup, stinkt naar antisemitisme.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 22 april 2026 @ 21:02:50 #44
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220635756
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:02 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ehm ....eens even kijken.....death death to the IDF......from the river to the sea Palestine shall and will be free.

Yup, stinkt naar antisemitisme.
Geen antisemitisme.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220635760
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Geen antisemitisme.
Ok struisvogel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 22 april 2026 @ 21:04:25 #46
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220635769
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:03 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ok struisvogel.
OK sneeuwvlokje.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220636095
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Nope, ook bij Vylan werd er vanuit het kabinet geopperd om hem de toegang te ontzeggen.
Nee, de BBB heeft dat geopperd. Dat is wezenlijk anders.
pi_220636106
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 20:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Bob Vylan heeft niets antisemitisch geroepen.
Vanuit het perspectief van antisemieten niet inderdaad.
pi_220636203
Alsof er nu massaal neonazi's naar Kanye z'n optredens komen om daar lekker te viben.

Er zit een schroefje bij hem los, dat zie je aan zijn gedrag en hij geeft het ook toe. Lekker laten gaan. Ik denk niet dat hij ergens schade aanricht.

Moet wel lachen om het argument wat betreft 'normaliseren'. Racisme, discriminatie en haat is al normaal in deze wereld, en mensen moeten eens ophouden daar helemaal verrast over te zijn. Ik heb de racisten liever waar ik ze kan zien.
-nee-
  woensdag 22 april 2026 @ 22:16:49 #50
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220636253
Death to the IDF lijkt me gewoon een legitieme wens op basis van hun voortdurende oorlogsmisdaden. Geen antisemitisme. Je mag toch ook gewoon 'dood aan het Russische leger' roepen.
Blaf me vol
pi_220636277
Laat hem binnen en stuur alle veilige landers en gelukszoekers maar weg.
Ik ben absoluut geen fan maar ik zou tekenen voor die deal.
pi_220636285
Had ie nou maar gewoon gezegd dat je kapot wordt geschoten als je iets zegt waar hij of iemand anders het niet mee eens is, dan was er niets aan de hand geweest.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_220636307
Verwarde rappers vind ik niet zo erg als verwarde moordenaars en verkrachters.
  woensdag 22 april 2026 @ 22:23:40 #54
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220636314
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vanuit het perspectief van antisemieten niet inderdaad.
LOL, beetje reeel blijven gaarne. Zijn de opmerkingen van 'Ye' antisemitisch? Ja
Zijn de opmerkingen van Bob Vylan antisemitisch? Nee.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220636458
Kan het kabinet zich ook bezighouden met echte problemen?

En vervolgens wel allemaal islamitische antisemieten binnenlaten :')
pi_220636648
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:16 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Death to the IDF lijkt me gewoon een legitieme wens op basis van hun voortdurende oorlogsmisdaden. Geen antisemitisme. Je mag toch ook gewoon 'dood aan het Russische leger' roepen.
Jawohl, jawohl
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220636652
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]
LOL, beetje reeel blijven gaarne. Zijn de opmerkingen van 'Ye' antisemitisch? Ja
Zijn de opmerkingen van Bob Vylan antisemitisch? Nee.
Gaan we nou een cirkeltje doen?
  donderdag 23 april 2026 @ 00:02:37 #58
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220636660
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gaan we nou een cirkeltje doen?
Waar zie jij cirkeltjes?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220637162
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:00 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Een letterlijke neonazi moet je maar vrij toelaten? :')
Alleen als ze op verzoek van Wilders komen
pi_220640834
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:16 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Death to the IDF lijkt me gewoon een legitieme wens op basis van hun voortdurende oorlogsmisdaden. Geen antisemitisme. Je mag toch ook gewoon 'dood aan het Russische leger' roepen.
Er wordt met twee maten gemeten en eenzijdig opgetreden.
pi_220641187
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:00 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Een letterlijke neonazi moet je maar vrij toelaten? :')
Ja, we laten hordes mensen binnen die een stuk erger zijn.
  vrijdag 24 april 2026 @ 12:59:40 #62
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220644534
Vermoeiend, tijdrovend en geldverspillend dat blijkbaar een hele Tweede Kamer, diverse bewindslieden én waarschijnlijk tientallen ambtenaren zich bezig houden met de vraag of 1 persoon ons land in mag voor pak 'em beet 24 uur. Ga wat nuttigs doen ofzo.
Blaf me vol
pi_220644599
Wat een gek zeg. Weet hij wel hoe Hitler tegenover zijn soort stond?
  vrijdag 24 april 2026 @ 13:21:27 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220644639
Haatpredikers kunnen we inderdaad beter buitenlaten. Of het zou Imans zijn of rappers met het IQ van een dropveter.
pi_220644664
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een gek zeg. Weet hij wel hoe Hitler tegenover zijn soort stond?
Gek gebruiken we niet meer voor psychiatrische patiënten.
pi_220644671
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een gek zeg. Weet hij wel hoe Hitler tegenover zijn soort stond?
Zijn soort? 🤔
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220644732
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:21 schreef Hexagon het volgende:
Haatpredikers kunnen we inderdaad beter buitenlaten. Of het zou Imans zijn of rappers met het IQ van een dropveter.
Juridisch is de vraag of hij een gevaar is voor de openbare orde. Bij een Vylan en een haatimam weet je dat ze opruiende teksten gaan roepen.

Ye gaat gewoon zijn muziek ten gehore brengen. En ook al zitten daar best wel eens uitingen bij die enigszins vrouwonvriendelijk zijn, of anderszins niet voor tere zieltjes, de kans dat zijn optreden de openbare orde gaat verstoren is nihil itt Vylan of een haatimam.

Het is dus gewoon geldverspilling en politici die zichzelf willen profileren op kosten van de belastingbetaler.
  zondag 26 april 2026 @ 17:49:26 #68
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220659166
Domme varkens in 't kabinet die elkaar een beetje napraten op basis van een paar koppen in de krant.

Dude heeft sorry gezegd. Paginagroot in de krant. Maar die christenhonden zijn opeens niet van de vergiffenis?

Kutnummetje gemaakt in een psychose. Waar d66 rechters er ladingen van vrij spreken. Maar oh wee, een neger zegt wat over Adolf. Kruisigen.

Ik heb kaarten hoop dat 't doorgaat. Niet om dat ene vage nazinummer, die doet ie niet eens. Maar om de lading oude hits.

Laat die bikker lekker in de bible belt inteelt plegen. Marcouch weet zo te zien wel hoe het zit. Voorlopig gaat 't door.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220659178
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 17:49 schreef matthijst het volgende:
Domme varkens in 't kabinet die elkaar een beetje napraten op basis van een paar koppen in de krant.

Dude heeft sorry gezegd. Paginagroot in de krant. Maar die christenhonden zijn opeens niet van de vergiffenis?

Kutnummetje gemaakt in een psychose. Waar d66 rechters er ladingen van vrij spreken. Maar oh wee, een neger zegt wat over Adolf. Kruisigen.

Ik heb kaarten hoop dat 't doorgaat. Niet om dat ene vage nazinummer, die doet ie niet eens. Maar om de lading oude hits.

Laat die bikker lekker in de bible belt inteelt plegen. Marcouch weet zo te zien wel hoe het zit. Voorlopig gaat 't door.
99,99% zeker dat het doorgaat.

Have fun!
  zondag 26 april 2026 @ 18:57:32 #70
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220659647
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 12:59 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Vermoeiend, tijdrovend en geldverspillend dat blijkbaar een hele Tweede Kamer, diverse bewindslieden én waarschijnlijk tientallen ambtenaren zich bezig houden met de vraag of 1 persoon ons land in mag voor pak 'em beet 24 uur. Ga wat nuttigs doen ofzo.
Het is inderdaad veel praktischer deze man gewoon binnen te laten en te observeren en als hij iets doet wat niet mag op te pakken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 26 april 2026 @ 18:57:50 #71
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220659649
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een gek zeg. Weet hij wel hoe Hitler tegenover zijn soort stond?
Gebukt?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220659855
quote:
3s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:16 schreef vosss het volgende:

[..]
Misschien kan diezelfde minister ook eens (laten be)kijken of er "aanknopingspunten" zijn om die hordes verkrachters en staatsruifvreters niet in Nederland toe te laten.

:! Zomaar een proefballonnetje. :!
Die vent laat duizenden antisemieten per maand binnenwandelen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 26 april 2026 @ 23:06:47 #73
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220661271
WALGELIJK. Allerhande idioten kunnen hier binnenlopen maar deze gek dan weer niet.
pi_220661386
Ah, nu kan het dus opeens wel.... bijzonder.
  VIVA zondag 26 april 2026 @ 23:37:23 #75
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220661395
"Kabinet onderzoekt" En toen ging het mis.....Wat een incapabel stuk vreten zit er al 20 jaar in het kabinet, werkelijkwaar nog niets nuttigs voor mekaar gekregen....
What lies behind makes no sense in my mind
  zondag 26 april 2026 @ 23:43:31 #76
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220661421
Ik ben er wel zo'n beetje klaar mee. 46 jaar en nog meegemaakt hoe het "vroegah" was. En toen waren de signalen er al.

Man man man.
pi_220662112
Het is maar waar je je druk om kan maken. Rappers staan in het algemeen toch al niet bekend om maatschappelijke cohesie bevorderende teksten.

Veel rap teksten hebben een provocatieve inslag. Nogal selectief om deze man dan te weigeren. Alsof mensen die naar zijn muziek luisteren spontaan anti-semiet worden. :’)
pi_220913400


Kabinet ziet geen aanleiding rapper Ye te weren uit Nederland

quote:
De Amerikaanse rapper Ye mag naar Nederland komen voor zijn geplande optredens begin volgende maand in Arnhem. Volgens minister Van den Brink van Asiel en Migratie is er geen gegronde reden om hem de toegang te weigeren, zoals bijvoorbeeld het Verenigd Koninkrijk heeft gedaan.

Ye, eerder bekend als Kanye West, deed in het verleden antisemitische uitspraken en bracht onder meer T-shirts met hakenkruizen op de markt. Hij bood later excuses aan voor die uitlatingen en zei dat zijn gedrag werd veroorzaakt door een psychiatrische stoornis.

Van den Brink zegt dat hij de uitlatingen van Ye "natuurlijk ten zeerste" veroordeelt. "Maar op dit moment is er geen aanwijzing dat dat een reden kan zijn om hem te weren."
DANKJE JETTEN
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:21:37 #79
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220913427
quote:
Laten we hopen dat hij z’n medicatie weer slikt dan.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:23:56 #80
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220913441
*O* *O* *O*
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220913457
Fijn dat hier natuurlijk wekenlang onderzoek naar is gedaan! Zucht. Land staat in de fik, maar dit is belangrijk hoor
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:29:26 #82
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220913483
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:52 schreef 111210 het volgende:
Het is geen constant kusters ofzo die zn kinderen naar goebels zn kinderen heeft vernoemd.
Heeft die dat echt gedaan?
Die kerel is een stripfiguur joh. Jammer dat hij zelden wordt uitgenodigd bij talkshows.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220913498
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 21:35:03 #84
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220916386
Ik zou bijna zeggen:

Oh jee.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')