abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2026 @ 19:20:51 #201
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220673337
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Net persoonlijke draak om op te vliegen unlocked _O_
Ik heb er al wel even op gevlogen maar nog niet unlocked als mount ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 28 april 2026 @ 19:22:37 #202
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220673345
Ondertussen ook wel steeds meer benieuwd naar The Blood of Dawnwalker , zag dat ie vanaf nu te pre-orderen is. 3 September 2026 release.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220674267
Begonnen met Pragmata. Erg vermakelijke game, behalve dat de dodge button onder r1 zit. Mijn muscle memory zegt dat dodge onder rondje hoort te zitten :P.
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:01:04 #204
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220674714
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:22 schreef Donderkonijn het volgende:
Begonnen met Pragmata. Erg vermakelijke game, behalve dat de dodge button onder r1 zit. Mijn muscle memory zegt dat dodge onder rondje hoort te zitten :P.
Ze moeten echt keybind changes toelaten in alle games
pi_220675925
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ze moeten echt keybind changes toelaten in alle games
Ik snap hier de keus echter wel. Als ik rondje onder iets anders zou kunnen zetten kan je niet meer naar rechts selecteren in dat hacken. Alleen is R1 dodge en R2 schieten echt wennen, R1 is bij mij normaal schieten en rondje is in zoweat elk ander spel de dodge button..
  woensdag 29 april 2026 @ 09:08:31 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220676209
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:47 schreef MMaRsu het volgende:
arguing in bad faith noemen ze dat volgens mij in het engels. Niet de intentie hebben om aan de discussie mee te doen, maar om anderen te irriteren.
Jij bent de eerste die met woorden gaat gooien, dus hou aub op met mensen vertellen HOE ze moeten discussieren.
Je was echt al af na 3 posts.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 29 april 2026 @ 09:10:34 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220676220
Gisteren met Sword of the Sea begonnen.

Tja. Leuk, voelt vloeiend, ziet er mooi uit. Maar het is wel echt letterlijk een kind van Journey meets Abzu. En met kind bedoel ik zelfs kopie. Het glijden over het zand met het geluidje wat je kan maken om dingen wakker te maken (Journey), en daarna vis voor vis bevrijden met oceanen (Abzu). Is exact een samenvoeging van de twee voorgangers, mt de speed van The Path er nog in.

Dus ergens vind ik t een wat makkelijk scoren.
Maar.... het speelt prima.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 29 april 2026 @ 09:13:55 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220676243
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:22 schreef Donderkonijn het volgende:
Begonnen met Pragmata. Erg vermakelijke game, behalve dat de dodge button onder r1 zit. Mijn muscle memory zegt dat dodge onder rondje hoort te zitten :P.
Springen is X, en dodgen is O, dat weet toch iedereen! :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 29 april 2026 @ 09:23:24 #209
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220676285
Laatste laar dagen weer wat Stardew gespeeld. Lekker comfy.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220676342
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste laar dagen weer wat Stardew gespeeld. Lekker comfy.
Niks mis met comfy games
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 april 2026 @ 09:35:52 #211
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220676354
Ik zit vol in STALKER 2. Eerste oude character tegen gekomen uit eerdere games.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 29 april 2026 @ 10:09:09 #212
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220676524
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Jij bent de eerste die met woorden gaat gooien, dus hou aub op met mensen vertellen HOE ze moeten discussieren.
Je was echt al af na 3 posts.
Dat betekend niet dat ik het niet inhoudelijk erover wilde hebben.

Je zegt het goed, woorden. Een keer een woordje ertussen maakt het allemaal nog geen onzin.

En je snapt volgens mij verder ook niet wat ik bedoel met arguing in bad faith
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220676608
Stick drift in mn controller na gisteren :S.... en ik weet gewoon dat als ik het zelf ga repareren ik iets sloop.
  woensdag 29 april 2026 @ 11:36:17 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220676959
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat betekend niet dat ik het niet inhoudelijk erover wilde hebben.

Je zegt het goed, woorden. Een keer een woordje ertussen maakt het allemaal nog geen onzin.

En je snapt volgens mij verder ook niet wat ik bedoel met arguing in bad faith
Dat snap ik prima.
En het is iets wat jij in me opwekt. Dat geef ik toe ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 29 april 2026 @ 11:37:51 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220676971
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:26 schreef Donderkonijn het volgende:
Stick drift in mn controller na gisteren :S.... en ik weet gewoon dat als ik het zelf ga repareren ik iets sloop.
Ik heb het idee dat m'n oudste controller een beetje een losse L2 trigger heeft en erg rap reageert daardoor. Ineens BAM een ability die ik niet wilde gebruikn (want ik hou de ontroller altijd vats met m;n vingers losjes op de L2 en R2) :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220676994
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zit vol in STALKER 2. Eerste oude character tegen gekomen uit eerdere games.
STALKER is zo lang geleden dat ik me de characters niet eens herinner.....toffe game dat wel, op de bugs na.
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 april 2026 @ 11:57:01 #217
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220677091
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:41 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
STALKER is zo lang geleden dat ik me de characters niet eens herinner.....toffe game dat wel, op de bugs na.
STALKER heeft geen bugs. Dat zijn anomalies.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220679187
twitter
  woensdag 29 april 2026 @ 18:40:59 #219
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220679468
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 17:50 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Fifa :')
  woensdag 29 april 2026 @ 19:22:18 #220
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220679710
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Fifa :')
Nee, dan Wuchang die volledig gecensureerd werd na release _O-

Was voor die patch nog best een leuk spelletje eigenlijk.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 30 april 2026 @ 10:16:52 #221
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220682395
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).

Maar wat nuuuuu? :o

• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220683169
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).

Maar wat nuuuuu? :o

• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2026 14:48 schreef Drankster het volgende:

[..]
Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time.
  donderdag 30 april 2026 @ 14:09:01 #223
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220683271
Nou mmarsu kan weer slapen :D
  donderdag 30 april 2026 @ 14:09:22 #224
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220683273
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).

Maar wat nuuuuu? :o

• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Hogwarts Legacy.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220683351
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).

Maar wat nuuuuu? :o

• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Ghost of Yotei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')