Ik heb er al wel even op gevlogen maar nog niet unlocked als mountquote:Op dinsdag 28 april 2026 19:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net persoonlijke draak om op te vliegen unlocked
Ze moeten echt keybind changes toelaten in alle gamesquote:Op dinsdag 28 april 2026 21:22 schreef Donderkonijn het volgende:
Begonnen met Pragmata. Erg vermakelijke game, behalve dat de dodge button onder r1 zit. Mijn muscle memory zegt dat dodge onder rondje hoort te zitten.
Ik snap hier de keus echter wel. Als ik rondje onder iets anders zou kunnen zetten kan je niet meer naar rechts selecteren in dat hacken. Alleen is R1 dodge en R2 schieten echt wennen, R1 is bij mij normaal schieten en rondje is in zoweat elk ander spel de dodge button..quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze moeten echt keybind changes toelaten in alle games
Jij bent de eerste die met woorden gaat gooien, dus hou aub op met mensen vertellen HOE ze moeten discussieren.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:47 schreef MMaRsu het volgende:
arguing in bad faith noemen ze dat volgens mij in het engels. Niet de intentie hebben om aan de discussie mee te doen, maar om anderen te irriteren.
Springen is X, en dodgen is O, dat weet toch iedereen!quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:22 schreef Donderkonijn het volgende:
Begonnen met Pragmata. Erg vermakelijke game, behalve dat de dodge button onder r1 zit. Mijn muscle memory zegt dat dodge onder rondje hoort te zitten.
Niks mis met comfy gamesquote:Op woensdag 29 april 2026 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste laar dagen weer wat Stardew gespeeld. Lekker comfy.
Dat betekend niet dat ik het niet inhoudelijk erover wilde hebben.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die met woorden gaat gooien, dus hou aub op met mensen vertellen HOE ze moeten discussieren.
Je was echt al af na 3 posts.
Dat snap ik prima.quote:Op woensdag 29 april 2026 10:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat ik het niet inhoudelijk erover wilde hebben.
Je zegt het goed, woorden. Een keer een woordje ertussen maakt het allemaal nog geen onzin.
En je snapt volgens mij verder ook niet wat ik bedoel met arguing in bad faith
Ik heb het idee dat m'n oudste controller een beetje een losse L2 trigger heeft en erg rap reageert daardoor. Ineens BAM een ability die ik niet wilde gebruikn (want ik hou de ontroller altijd vats met m;n vingers losjes op de L2 en R2)quote:Op woensdag 29 april 2026 10:26 schreef Donderkonijn het volgende:
Stick drift in mn controller na gisteren :S.... en ik weet gewoon dat als ik het zelf ga repareren ik iets sloop.
STALKER is zo lang geleden dat ik me de characters niet eens herinner.....toffe game dat wel, op de bugs na.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zit vol in STALKER 2. Eerste oude character tegen gekomen uit eerdere games.
STALKER heeft geen bugs. Dat zijn anomalies.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:41 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
STALKER is zo lang geleden dat ik me de characters niet eens herinner.....toffe game dat wel, op de bugs na.
Nee, dan Wuchang die volledig gecensureerd werd na releasequote:
quote:Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).
Maar wat nuuuuu?
• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
quote:Op donderdag 23 april 2026 14:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time.
Hogwarts Legacy.quote:Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).
Maar wat nuuuuu?
• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Ghost of Yoteiquote:Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).
Maar wat nuuuuu?
• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |