quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Jij bent degene die iets beweert, dan mag jij het ook bewijzen.
Ik heb overigens gelezen dat Sony dit recht wel heeft. Je mag zelf uitzoeken waar dat staat.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb overigens gelezen dat Sony dit recht wel heeft. Je mag zelf uitzoeken waar dat staat.
Meneer zit gewoon te stangen. Heel irritant. Als je niet aan de discussie wil deelnemen maar alleen usertje wil pesten flikker dan gewoon op.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:40 schreef 2dope het volgende:
Graag zonder persoonlijke aanvallen jongens
Nee maar een rant van jou gaat eindeloos op repeatquote:Op dinsdag 28 april 2026 16:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Och jee er wordt weer teveel gepost in het topic!!!
Het gaat meer om dat jij een andere pov nooit accepteert of waardeert.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Meneer zit gewoon te stangen. Heel irritant. Als je niet aan de discussie wil deelnemen maar alleen usertje wil pesten flikker dan gewoon op.
Ik snap wel dat dit forum doodbloedt. Er valt geen inhoudelijke discussie te voeren.
Het is gewoon tegendraads zijn om tegendraads te zijn. Alleen kleine kinderen doen dat.
Het is geen rant, ik antwoord toch gewoon op mensen die dan iets stellen (waar ik het dan wel of niet mee eens ben), en dan is het een discussie.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee maar een rant van jou gaat eindeloos op repeat
Sorry dat ik het zeg, want ik ga nu tegen mezelf in een beetje, maar dat is niet helemaal waarquote:Op dinsdag 28 april 2026 16:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het gaat meer om dat jij een andere pov nooit accepteert of waardeert.
En jij hapt, je kent je mede-users toch ook wel langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Meneer zit gewoon te stangen. Heel irritant. Als je niet aan de discussie wil deelnemen maar alleen usertje wil pesten flikker dan gewoon op.
Ik snap wel dat dit forum doodbloedt. Er valt geen inhoudelijke discussie te voeren.
Het is gewoon tegendraads zijn om tegendraads te zijn. Alleen kleine kinderen doen dat.
Dit is fake news, er mag hier gewoon gepost worden over Crimson Desert, zonder 'limiet'quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:45 schreef MMaRsu het volgende:
Zelfs StateofMind mag niet teveel over Crimson Desert posten hier want dan wordt er weer op hem gezeken dat het ergens anders moet
Ik heb letterlijk nog consumenten rechten dingen op zitten zoeken en nog is het voor meneer Ludachrist niet goed.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
En jij hapt, je kent je mede-users toch ook wel langer dan vandaag.
[..]
Dit is fake news, er mag hier gewoon gepost worden over Crimson Desert, zonder 'limiet'
Te stangen? Jij beweert dingen maar kan ze niet hard maken en scheld mensen daarna voor van alles en nog wat uit als ze om inhoudelijk invulling over je bewering qua consumentenrechten op digitale producten vragen...quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is meer hoe je de discussie ingaat dan de discussie zelf. En state mag lekker alles posten wat hij wilquote:Op dinsdag 28 april 2026 16:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is geen rant, ik antwoord toch gewoon op mensen die dan iets stellen (waar ik het dan wel of niet mee eens ben), en dan is het een discussie.
Kijk dat ik soms fel ben in een discussie, dat neem ik voor waar aan. Dat ik soms niet altijd even aardig kan overkomen, sure, dat is ook wel correct.
Maar deze topics zijn toch zo dood als een pier, als er dan een keer een middagje in wordt gepost dan is er een pagina voorbij en tja alla zo gaan die zaken.
[..]
Sorry dat ik het zeg, want ik ga nu tegen mezelf in een beetje, maar dat is niet helemaal waar.
Toen Ludachrist zei, ja ik maak me er niet druk om want het boeit mij allemaal niet zo.
Toen zei ik toch ook gewoon "Dat is prima"
Al ben ik wel benieuwd wat de rechten zijnquote:Op dinsdag 28 april 2026 16:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nog consumenten rechten dingen op zitten zoeken en nog is het voor meneer Ludachrist niet goed.
Ja dat is wel vervelend ja. Ik 'hap' omdat ik hoop dat hij ook gewoon een x normaal doet zeg maar.
Ik vraag gewoon om een onderbouwing van je bewering, iets wat in een discussie heel normaal is. Dat jij die niet hebt is jouw probleem, niet dat van mij.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mijn punt toch allang duidelijk gemaakt, dat het op geen enkele console een issue is.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon om een onderbouwing van je bewering, iets wat in een discussie heel normaal is. Dat jij die niet hebt is jouw probleem, niet dat van mij.
Ik beweer helemaal geen dingen die ik niet waar kan maken. Maargoed.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Te stangen? Jij beweert dingen maar kan ze niet hard maken en scheld mensen daarna voor van alles en nog wat uit als ze om inhoudelijk invulling over je bewering qua consumentenrechten op digitale producten vragen...
Kijk eens in de spiegel met je opmerking over kinderlijk tegendraads gedrag...
Is onderweg.quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:04 schreef MMaRsu het volgende:
Maargoed, dan maar weer over de games. Wie gaat er Saros halen
Dat klopt, maar je zegt ook dat het een recht is. Dat onderbouw je nog steeds niet.quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mijn punt toch allang duidelijk gemaakt, dat het op geen enkele console een issue is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |