Wat is de toegevoegde waarde om dat te doen voor Sony om het zo te doen?quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zolang die verbonden is met psn zal dat niet uitmaken. Zit je na die 30 dagen dat die uitstond, net in een server outage, of heb je thuis internetproblemen, of wat dan ook waardoor je niet online kan, zullen je NIEUW gekochte games (alles na deze change) niet meer kunnen spelen.
Alles wat je voor deze change hebt gekocht kan je nog wel spelen, het heeft retroactief geen invloed op je oudere gekochte games
Wat nergens op slaat is jezelf als een drammende kleuter enorm emotioneel te gedragen over wat drm dingetjes die vast wel weer terug veranderd worden.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon legitieme onwetendheid en dan ook nog eens anderen betichten van fophefmakers en fanboys te zijn, ondanks dat ze gewoon consumenten zijn die het product waar ze voor hebben betaald willen gebruiken op de console waar ze voor hebben betaald.
Het slaat nergens op omdat zo zo goed te gaan lopen praten. Nogmaals prima als het hem niet boeit maar doe niet slsof het niet belangrijk is/kan zijn.
quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat nergens op slaat is jezelf als een drammende kleuter enorm emotioneel te gedragen over wat drm dingetjes die vast wel weer terug veranderd worden.
Beweren dat het drm gebeuren Xbox de das om heeft gedaan. Dat heeft volgens normale analysten veel meer met weinig exclusieve titels te maken het pushen van de Game Pass en hun focus op voornamelijk het Amerikaanse continent te maken.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je bent er echt niet bijgeweest met de Xbox One en het gehele DRM fiasco waardoor Sony Xbox helemaal kapot heeft kunnen maken he
Onwetend knulletje
Haha absoluut niet.quote:Op dinsdag 28 april 2026 11:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Beweren dat het drm gebeuren Xbox de das om heeft gedaan. Dat heeft volgens normale analysten veel meer met weinig exclusieve titels te maken het pushen van de Game Pass en hun focus op voornamelijk het Amerikaanse continent te maken.
Maar het het alwetende genie mmarsu zal het toch weer het weer beter weten...
En uit een ander artikel:quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:The proposed Digital Rights Management (DRM) policies for the Xbox One in 2013, which included mandatory daily internet check-ins, restricted used game sales, and a required Kinect, crippled the Xbox brand's momentum and reputation at a critical transition point, allowing Sony's PlayStation 4 to gain a massive lead.
Dat heb ik ook niet gezegd. Je kan het spel alleen ook niet spelen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar dit is niet 'je bent je spel kwijt'
quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd. Je kan het spel alleen ook niet spelen.
quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast hoe fucking dom ben je nou?
[ x ]
Dat het JOU niet boeit, ALA. Maar als er ook maar gebeurd waardoor je niet meer bij Sony de checkin kan doen ben je gewoon al je spellen kwijt.
Als de servers er permanent uit liggen ben je natuurlijk wel je spellen kwijt.quote:
"Untill connection is restored"quote:
Fijn dat jij dat vind, maar een hoop mensen denken daar anders over. Ik kan alle gamecube/ps2/ps1 spellen spelen die ik heb. En alle games/consoles behalve alles vanaf dit ps5 moment.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Untill connection is restored"
Ofwel: is je console van t internet af, dan KAN het zijn dat het spel t ff niet doen (may refuse, dus ook niet zeker) omdat t iets moet updaten. Pleur je hem weer aan t internet dan wordt t hersteld.
En dat spellen het na 30 jaar niet meer doen omdat de server van destijds er misschien niet meer is.... ja, dat vind ik erg overkomelijk![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus als je over 20/30 jaar je "retro" ps5 games wilt spelen als 40 jarige
Nou, reviewexemplaar is binnen, 5 dagen na releasedatumquote:Op woensdag 22 april 2026 15:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vond 4 redelijk, een 7tje. Goed genoeg om te kopen omdat er erg weinig van dit genre is op de PS.
Heb goede hoop dat SS5 nog een stuk beter zal zijn. Ben alleen wel pissig dat er geen fysieke verkoop is.
Ja joh je zou maar eens iets uit je jeugd willen spelenquote:
Boeken is fysieke media in je fysieke bezit, dus werkt net wat anders.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat vind, maar een hoop mensen denken daar anders over. Ik kan alle gamecube/ps2/ps1 spellen spelen die ik heb. En alle games/consoles behalve alles vanaf dit ps5 moment.
Alle games uit mijn jeugd zou ik kunnen spelen mits gekocht.
Dat is toch gewoon wenselijk? Net zoals alle boeken etc.
Ik zie geen enkel voordeel om dit niet te veroordelen voor wat het is. Onnodig en extra ongemak voor de consument.
Waarom niet als je het naar je pc hebt gedownload?quote:Wat ik niet kan verwachten is dat ik een album koop op iTunes of Spotify, dat dat dan 40 jaar later nog afgespeeld kan worden ALS de server of de provider niet meer bestaat.
Dat is primaquote:Op dinsdag 28 april 2026 13:52 schreef Ludachrist het volgende:
Mijn analyse is dat ik er weinig last van heb en me er dus ook niet druk over ga maken.
quote:Op dinsdag 28 april 2026 14:00 schreef Basp1 het volgende:
Wat is het nadeel? Niets behalve wat emotionele vergezochte argumenten.
Digitale games koop je rechten om te spelen voor en als je dat niet wilt moet je gewoon alles op disc kopen..
Voor oude de games met lightguns te spelen heb je ook nog oude beeldbuis televisies nodig. Is iedereen hier nu ook heel boos op de tv leveranciers dat je die niet meer kunt kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |