South of Midnight had een community manager die ooit had getweet dat 'white male gamers' fout zijnquote:Op maandag 4 mei 2026 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan wordt South of Midnight hier een woke game genoemd, omdat het zich afspeelt in de Deep South met de lokale folklore, die DUS zwart isEn het is een verhaal zonder geneuzel, ook nog eens!
Het gaat over arm en rijk, en het is een gemengd gezin maar slechts 1x in het hele spel wordt dat benoemd dat dat "lastig was in het Zuiden in die tijd". Geen LGBTQIA+, geen links vs rechts, he-le-maal niets van dat alles. Alleen zwart. Ja, duh.
En dan is het WOKE!
Dat is exact wat ik bedoel met "die term heeft echt alle geloofwaardigheid verloren want wordt ZO overgebruikt".
Opzich voor mij een reden om het niet te kopen.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:13 schreef Divje het volgende:
[..]
South of Midnight had een community manager die ooit had getweet dat 'white male gamers' fout zijnen ze ze haat.
Mjah boeiend verderniet mijn type game
Hij is ook wel vaak nodig geweestquote:Op maandag 4 mei 2026 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan wordt South of Midnight hier een woke game genoemd, omdat het zich afspeelt in de Deep South met de lokale folklore, die DUS zwart isEn het is een verhaal zonder geneuzel, ook nog eens!
Het gaat over arm en rijk, en het is een gemengd gezin maar slechts 1x in het hele spel wordt dat benoemd dat dat "lastig was in het Zuiden in die tijd". Geen LGBTQIA+, geen links vs rechts, he-le-maal niets van dat alles. Alleen zwart. Ja, duh.
En dan is het WOKE!
Dat is exact wat ik bedoel met "die term heeft echt alle geloofwaardigheid verloren want wordt ZO overgebruikt".
Mafia 3 was volgens mij in hetzelfde gebied toch?quote:Op maandag 4 mei 2026 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan wordt South of Midnight hier een woke game genoemd, omdat het zich afspeelt in de Deep South met de lokale folklore, die DUS zwart isEn het is een verhaal zonder geneuzel, ook nog eens!
Het gaat over arm en rijk, en het is een gemengd gezin maar slechts 1x in het hele spel wordt dat benoemd dat dat "lastig was in het Zuiden in die tijd". Geen LGBTQIA+, geen links vs rechts, he-le-maal niets van dat alles. Alleen zwart. Ja, duh.
En dan is het WOKE!
Dat is exact wat ik bedoel met "die term heeft echt alle geloofwaardigheid verloren want wordt ZO overgebruikt".
HBO harry pooterquote:Op maandag 4 mei 2026 17:57 schreef Ludachrist het volgende:
In het jaar des heeres 2026 nog over woke praten
Zuiden van de VS, volgens rond New Orleans.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mafia 3 was volgens mij in hetzelfde gebied toch?
Ik had die ook uitgespeeld. De setting was vet alleen de gameplay was helaas allemaal herhaling van 2 missiesquote:Op maandag 4 mei 2026 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zuiden van de VS, volgens rond New Orleans.
Die game was niet woke, die try bestond toen nog niet eens.
De slechte reviews kwamen vooral door het erg repetitieve karakter van de game, waar je, als ik het me goed herinner, perse doorheen moest om verder te komen.
Al die rackets van alledrie (volgens mij waren het er drie) de companions.
Gameplay, graphics en verhaal zelf waren wel tof.
Heb in de loop der tijd 2 pogingen gedaan, maar nooit uit kunnen spelen om die reden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helpt ook niet dat ik er nooit over gehoord heb.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Don't Nod, ontwikkelaar van Life is Strange en Vampyr, heeft een dikke flop achter de rug. Aphelion.
Het spel had hun redding moeten worden, maar het lijkt erop alsof het de ondergang is.
https://gameliner.nl/revi(...)pe-dalen/7233-1-1-18
Ik had 'm wel in m;n lijst staan.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Don't Nod, ontwikkelaar van Life is Strange en Vampyr, heeft een dikke flop achter de rug. Aphelion.
Het spel had hun redding moeten worden, maar het lijkt erop alsof het de ondergang is.
https://gameliner.nl/revi(...)pe-dalen/7233-1-1-18
gewoon een kutspel dus..quote:Op maandag 4 mei 2026 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, inmiddels ben ik het ook beu (en duidelijk niet om dezelfde redenen als jullie) dus lets agree to disagree. Maar als iemand er iets van zegt, ja dat heb ik mjijn bek open
Kortom: AC Shadows volgens MMarsu niet woke, wel stom!
Ik ga het beleven. Vanavond weer verder.
Ik denk elke keer dat dit mijn laatste AC gaat zijn, want copy/paste en saaie side quests, maar dan weten de omgevingen en main quest me toch weer genoeg te boeien of zo.
Vermakelijk genoeg, ondanks dat ik de flaws zie.quote:
Je bent gewoon oud, opa.quote:Op woensdag 6 mei 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vermakelijk genoeg, ondanks dat ik de flaws zie.
Heb wel het idee dat AC Shadows iets moeilijker weer is dan zijn voorgangersOf ik word ouder, want ik ga iig vaker dood
Nee, had er ook tot deze week noet van gehoord.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Helpt ook niet dat ik er nooit over gehoord heb.
Edit: het is geen full priced game en het ziet er mooi uit op het eerste gezicht. Als de game 15 euro ofzo is zou ik het halen
Can it, Boomer!quote:
Ach de welbekende antiwoke drammertjes maken graag overal geneuzel over. Zolang deze maar aandacht krijgen en veel herhaalt worden door de niet erg nadenkende meelopende massa.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:27 schreef Friday12 het volgende:
Wat mensen willen is gewoon iets waar je in het verhaal kan duiken zonder geneuzel
Mixtape komt morgen uitquote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had 'm wel in m;n lijst staan.
Speel vaak LIS en vond Vampyr wel oke, vandaar.
Ik heb geen pass.quote:Op woensdag 6 mei 2026 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mixtape komt morgen uit
En is gratis op gamepass mocht je een pc/xbox hebben
maar 2 tientjesquote:Op woensdag 6 mei 2026 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen pass.
Maar dit is wel een soort spel wat ik nooit op release date koop eigenlijk.
Sowieso doe ik dat zelden.
Dagelijks aan het kijken, wekelijks aan het ergeren, jaarlijks aan het posten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |