abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2026 @ 17:13:26 #276
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220714413
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En dan wordt South of Midnight hier een woke game genoemd, omdat het zich afspeelt in de Deep South met de lokale folklore, die DUS zwart is :D En het is een verhaal zonder geneuzel, ook nog eens! _O- Het gaat over arm en rijk, en het is een gemengd gezin maar slechts 1x in het hele spel wordt dat benoemd dat dat "lastig was in het Zuiden in die tijd". Geen LGBTQIA+, geen links vs rechts, he-le-maal niets van dat alles. Alleen zwart. Ja, duh.

En dan is het WOKE! *O*

Dat is exact wat ik bedoel met "die term heeft echt alle geloofwaardigheid verloren want wordt ZO overgebruikt".
South of Midnight had een community manager die ooit had getweet dat 'white male gamers' fout zijn :+ en ze ze haat.

Mjah boeiend verder :D niet mijn type game
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 4 mei 2026 @ 17:13:34 #277
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220714414
Ik heb niet gezegd dat de hele game stom is, de inclusie van Yasuke wel.

Ik heb het spel niet voor niets gekocht.

Het was ook niet het originele concept van de game.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 mei 2026 @ 17:18:58 #278
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220714448
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:13 schreef Divje het volgende:

[..]
South of Midnight had een community manager die ooit had getweet dat 'white male gamers' fout zijn :+ en ze ze haat.

Mjah boeiend verder :D niet mijn type game
Opzich voor mij een reden om het niet te kopen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 4 mei 2026 @ 17:55:03 #279
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220714686
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En dan wordt South of Midnight hier een woke game genoemd, omdat het zich afspeelt in de Deep South met de lokale folklore, die DUS zwart is :D En het is een verhaal zonder geneuzel, ook nog eens! _O- Het gaat over arm en rijk, en het is een gemengd gezin maar slechts 1x in het hele spel wordt dat benoemd dat dat "lastig was in het Zuiden in die tijd". Geen LGBTQIA+, geen links vs rechts, he-le-maal niets van dat alles. Alleen zwart. Ja, duh.

En dan is het WOKE! *O*

Dat is exact wat ik bedoel met "die term heeft echt alle geloofwaardigheid verloren want wordt ZO overgebruikt".
Hij is ook wel vaak nodig geweest :P

Ik zeg niet dat south of midnight het is maar alleen toen je het erover had dacht ik dat er iets mee was
pi_220714694
In het jaar des heeres 2026 nog over woke praten :')
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 4 mei 2026 @ 17:59:16 #281
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220714707
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En dan wordt South of Midnight hier een woke game genoemd, omdat het zich afspeelt in de Deep South met de lokale folklore, die DUS zwart is :D En het is een verhaal zonder geneuzel, ook nog eens! _O- Het gaat over arm en rijk, en het is een gemengd gezin maar slechts 1x in het hele spel wordt dat benoemd dat dat "lastig was in het Zuiden in die tijd". Geen LGBTQIA+, geen links vs rechts, he-le-maal niets van dat alles. Alleen zwart. Ja, duh.

En dan is het WOKE! *O*

Dat is exact wat ik bedoel met "die term heeft echt alle geloofwaardigheid verloren want wordt ZO overgebruikt".
Mafia 3 was volgens mij in hetzelfde gebied toch?
  maandag 4 mei 2026 @ 17:59:29 #282
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220714712
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:57 schreef Ludachrist het volgende:
In het jaar des heeres 2026 nog over woke praten :')
HBO harry pooter
  maandag 4 mei 2026 @ 18:41:25 #283
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220714996
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:59 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Mafia 3 was volgens mij in hetzelfde gebied toch?
Zuiden van de VS, volgens rond New Orleans.

Die game was niet woke, die try bestond toen nog niet eens.

De slechte reviews kwamen vooral door het erg repetitieve karakter van de game, waar je, als ik het me goed herinner, perse doorheen moest om verder te komen.

Al die rackets van alledrie (volgens mij waren het er drie) de companions.

Gameplay, graphics en verhaal zelf waren wel tof.

Heb in de loop der tijd 2 pogingen gedaan, maar nooit uit kunnen spelen om die reden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 4 mei 2026 @ 19:10:27 #284
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220715210
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zuiden van de VS, volgens rond New Orleans.

Die game was niet woke, die try bestond toen nog niet eens.

De slechte reviews kwamen vooral door het erg repetitieve karakter van de game, waar je, als ik het me goed herinner, perse doorheen moest om verder te komen.

Al die rackets van alledrie (volgens mij waren het er drie) de companions.

Gameplay, graphics en verhaal zelf waren wel tof.

Heb in de loop der tijd 2 pogingen gedaan, maar nooit uit kunnen spelen om die reden.
Ik had die ook uitgespeeld. De setting was vet alleen de gameplay was helaas allemaal herhaling van 2 missies
pi_220721187
Bijna klaar met Pragmata

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:02:13 #286
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220721212
Don't Nod, ontwikkelaar van Life is Strange en Vampyr, heeft een dikke flop achter de rug. Aphelion.
Het spel had hun redding moeten worden, maar het lijkt erop alsof het de ondergang is.

https://gameliner.nl/revi(...)pe-dalen/7233-1-1-18
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:13:28 #287
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220721273
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Don't Nod, ontwikkelaar van Life is Strange en Vampyr, heeft een dikke flop achter de rug. Aphelion.
Het spel had hun redding moeten worden, maar het lijkt erop alsof het de ondergang is.

https://gameliner.nl/revi(...)pe-dalen/7233-1-1-18
Helpt ook niet dat ik er nooit over gehoord heb.

Edit: het is geen full priced game en het ziet er mooi uit op het eerste gezicht. Als de game 15 euro ofzo is zou ik het halen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:32:57 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220721417
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Don't Nod, ontwikkelaar van Life is Strange en Vampyr, heeft een dikke flop achter de rug. Aphelion.
Het spel had hun redding moeten worden, maar het lijkt erop alsof het de ondergang is.

https://gameliner.nl/revi(...)pe-dalen/7233-1-1-18
Ik had 'm wel in m;n lijst staan.
Speel vaak LIS en vond Vampyr wel oke, vandaar.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:13:58 #289
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_220723955
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, inmiddels ben ik het ook beu (en duidelijk niet om dezelfde redenen als jullie :P ) dus lets agree to disagree. Maar als iemand er iets van zegt, ja dat heb ik mjijn bek open :)

Kortom: AC Shadows volgens MMarsu niet woke, wel stom!
Ik ga het beleven. Vanavond weer verder.

Ik denk elke keer dat dit mijn laatste AC gaat zijn, want copy/paste en saaie side quests, maar dan weten de omgevingen en main quest me toch weer genoeg te boeien of zo.
gewoon een kutspel dus..
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 22:02:51 #290
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220724456
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:13 schreef Jimbo het volgende:

[..]
gewoon een kutspel dus..
Hij leeft nog :D
  woensdag 6 mei 2026 @ 09:33:52 #291
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220726405
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:13 schreef Jimbo het volgende:

[..]
gewoon een kutspel dus..
Vermakelijk genoeg, ondanks dat ik de flaws zie.
Heb wel het idee dat AC Shadows iets moeilijker weer is dan zijn voorgangers :D Of ik word ouder, want ik ga iig vaker dood :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 6 mei 2026 @ 09:41:02 #292
141482 Q.
JurassiQ
pi_220726436
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Vermakelijk genoeg, ondanks dat ik de flaws zie.
Heb wel het idee dat AC Shadows iets moeilijker weer is dan zijn voorgangers :D Of ik word ouder, want ik ga iig vaker dood :D
Je bent gewoon oud, opa. :7
For great justice!
  woensdag 6 mei 2026 @ 09:43:19 #293
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220726442
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:13 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Helpt ook niet dat ik er nooit over gehoord heb.

Edit: het is geen full priced game en het ziet er mooi uit op het eerste gezicht. Als de game 15 euro ofzo is zou ik het halen
Nee, had er ook tot deze week noet van gehoord.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 6 mei 2026 @ 10:03:14 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220726540
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2026 09:41 schreef Q. het volgende:

[..]
Je bent gewoon oud, opa. :7
Can it, Boomer! :(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220726648
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:27 schreef Friday12 het volgende:
Wat mensen willen is gewoon iets waar je in het verhaal kan duiken zonder geneuzel
Ach de welbekende antiwoke drammertjes maken graag overal geneuzel over. Zolang deze maar aandacht krijgen en veel herhaalt worden door de niet erg nadenkende meelopende massa. :')
  woensdag 6 mei 2026 @ 10:35:22 #296
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220726955
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik had 'm wel in m;n lijst staan.
Speel vaak LIS en vond Vampyr wel oke, vandaar.
Mixtape komt morgen uit :)

En is gratis op gamepass mocht je een pc/xbox hebben
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220727107
AC Shadows maar installeren. Helemaal vergeten dat ik die had :o
  woensdag 6 mei 2026 @ 11:19:35 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220727197
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 10:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Mixtape komt morgen uit :)

En is gratis op gamepass mocht je een pc/xbox hebben
Ik heb geen pass.
Maar dit is wel een soort spel wat ik nooit op release date koop eigenlijk.
Sowieso doe ik dat zelden.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 6 mei 2026 @ 17:05:08 #299
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220729307
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 11:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb geen pass.
Maar dit is wel een soort spel wat ik nooit op release date koop eigenlijk.
Sowieso doe ik dat zelden.
maar 2 tientjes
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 6 mei 2026 @ 18:26:45 #300
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_220729825
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Hij leeft nog :D
Dagelijks aan het kijken, wekelijks aan het ergeren, jaarlijks aan het posten.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')