Vond het best aardig, maar niet meer dan dat.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al uitgespeeld voor de echte hetze van start ging.
Ik vond het wel oke.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het best aardig, maar niet meer dan dat.
Snap die enorme verkoopcijfers ook niet zo. Nostalgie misschien.
De open world is echt dodelijk saai.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het wel oke.
Beetje erg veel Revellio.
Yupquote:Op maandag 4 mei 2026 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest wel ff wennen aan het nieuwe start swcherm van de AC games. Zie ik ineens alle oude content er tussenstaan, maar dat zijn puur samenvattinkjes en links naar de store om de vorige spellen te lopen..... moest ik gaan zoeken waar nu eigenlijk het spel zelf was
Alsof ik in een winkel start ipv in het spel
Het gaf meteen aan waar Ubisoft z'n geld mee hoop te verdienen (al die unlockbare extra's en zo.... maar goed, je kan alles skippen)
Ben zelf gisteren weer aan Far Cry 6 begonnen, het is vermakelijk maar mist de ziel van eerdere games. Het is het gewoon net niet. Ubisoft is het echt kwijt. Komt ook niet meer terug denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yup
In plaats van een coole main screen met muziek etc, krijg je dat gare menu voor je. Alsof het een soort launcher is voor alle AC games. En dat is het ook, maar wtf heb je daaraan?
Echt Ubisoft. Wat een kutbedrijf is het ook.
Wel Star Wars Outlaws gekocht voor 17,50 in de Ubistore, gold edition.
Vermaak me er opzich wel mee. Maar ook daar kom je dingen tegen dat je denkt.. waarom.
En bij AC Shadows.. Die Yasuke of whatever, die gast is zo niet boeiend. En ja natuurlijk wilden ze brownie points hebben voor oh we doen er een afrikaanse dude in. No fucking shit. Dat ziet iedereen met een hersenpan.
Eivor in AC Valhalla. Eivor is een vrouwelijke naam. Maar natuurlijk durfden ze ook niet alleen een vrouw de hoofdrol te laten spelen. En je kan niet eens rapen en pillagen in een viking game
Yup dat krijg je als alleen je investeerders belangrijk zijn. Het domme is dat ze zien hoe goed een game kan gaan als je er een ziel in stopt. Bedenk je dan een ziel en hun geld dan kunnen ze echt 10/20 games printen.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben zelf gisteren weer aan Far Cry 6 begonnen, het is vermakelijk maar mist de ziel van eerdere games. Het is het gewoon net niet. Ubisoft is het echt kwijt. Komt ook niet meer terug denk ik.
En dat is ZEKER iets wat we VEEL hebben gezien in games de afgelopen 5/6 jaar. Imo kan je dat niet eens ontkennen. Of je het vervelend vind is een 2e.quote:As a Pejorative (Criticism): Many critics use "woke" to describe what they perceive as forced, inorganic inclusion of marginalized groups (such as LGBTQ+ individuals or racial minorities) purely to score diversity, equity, and inclusion (DEI) points. It is often used to claim that developers are prioritizing political messaging over gameplay, writing quality, or traditional gaming tropes.
Far Cry 6 is beschamend.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben zelf gisteren weer aan Far Cry 6 begonnen, het is vermakelijk maar mist de ziel van eerdere games. Het is het gewoon net niet. Ubisoft is het echt kwijt. Komt ook niet meer terug denk ik.
Veilguard was gewoon een erg matige game, niets met woke te maken.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:23 schreef MMaRsu het volgende:
En nog even over 'woke' in gaming, en waarom mensen het vervelend vinden:
[..]
En dat is ZEKER iets wat we VEEL hebben gezien in games de afgelopen 5/6 jaar. Imo kan je dat niet eens ontkennen. Of je het vervelend vind is een 2e.
Jij vondt DA Veilguard niet zo slecht. Maar ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die niet zitten te wachten op een lesje pronouns in een fantasy RPG, waarna iemand zich wel even 10x op gaat drukken want ik heb iemand gedeadnamed.
Dat heeft niks met fantasy te maken, maar wel met een slecht geschreven, hedendaags geinspireerd teen vibe met woke elementen.
En dat terwijl 5 zo enorm goed is. Beter dan 3 en 4 vind ik zelf.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Far Cry 6 is beschamend.
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk dat beide elkaar niet uitsluiten. Ik zeg niet dat het een matige game want woke.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Veilguard was gewoon een erg matige game, niets met woke te maken.
Maar het is in alle media ook tv en films. Zo vermoeiendquote:Op maandag 4 mei 2026 16:23 schreef MMaRsu het volgende:
En nog even over 'woke' in gaming, en waarom mensen het vervelend vinden:
[..]
En dat is ZEKER iets wat we VEEL hebben gezien in games de afgelopen 5/6 jaar. Imo kan je dat niet eens ontkennen. Of je het vervelend vind is een 2e.
Jij vondt DA Veilguard niet zo slecht. Maar ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die niet zitten te wachten op een lesje pronouns in een fantasy RPG, waarna iemand zich wel even 10x op gaat drukken want ik heb iemand gedeadnamed.
Dat heeft niks met fantasy te maken, maar wel met een slecht geschreven, hedendaags geinspireerd teen vibe met woke elementen.
Nah Black Snape is een legend, wat boeit het nou dat die gast in de boeken beschreven wordt als lijk wit?quote:Op maandag 4 mei 2026 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar het is in alle media ook tv en films. Zo vermoeiend
Dat irriteert mij zo erg. Net zoals snow white.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nah Black Snape is een legend, wat boeit het nou dat die gast in de boeken beschreven wordt als lijk wit?
Oh ja no fucking way dat dat ooit gebeurd.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat irriteert mij zo erg. Net zoals snow white.
Probeer het eens andersom dan is de wereld te klein
Hypocrieten zitten gewoon tegen mijn irritatie aan. En dan ben ik er eigenlijk al klaar mee. En mischien is hij bijvoorbeeld wel een vet goede Snape wie weet maarjaquote:Op maandag 4 mei 2026 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh ja no fucking way dat dat ooit gebeurd.
[ afbeelding ]
Ja ik ga het wss niet kijken want heb de films al gezien?quote:Op maandag 4 mei 2026 16:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hypocrieten zitten gewoon tegen mijn irritatie aan. En dan ben ik er eigenlijk al klaar mee. En mischien is hij bijvoorbeeld wel een vet goede Snape wie weet maarja
Het neemt gelukkig af. Maar het bestaat en is gewoon nog iets waar je best vaak mee geconfronteerd wordt als je ook maar iets van games films en series kijkt. Of het je stoort, nogmaals is een 2equote:Op maandag 4 mei 2026 16:35 schreef over_hedge het volgende:
2021 belde en wilt zijn woke discussie terug
En dan wordt South of Midnight hier een woke game genoemd, omdat het zich afspeelt in de Deep South met de lokale folklore, die DUS zwart isquote:Op maandag 4 mei 2026 16:27 schreef Friday12 het volgende:
Wat mensen willen is gewoon iets waar je in het verhaal kan duiken zonder geneuzel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |