Elden Ring bied wel heel veel flexibiliteit in hoe je het aanpakt.quote:Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).
Maar wat nuuuuu?
• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Elden ring is de makkelijkste van alle soulsgames om in te komen, maar wat is die game groot. Ik heb er 150 uur + in zitten en ben nog niet klaar.quote:Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).
Maar wat nuuuuu?
• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Crusader Kings 3? Speel het geregeld maar het is wel veel om te leren.quote:
Ik zou uit deze lijst altijd Elden Ring kiezen.quote:Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).
Maar wat nuuuuu?
• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Ja. Tijd geleden eens opgestart, maar was overweldigend. Snapte voor de combat niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Crusader Kings 3? Speel het geregeld maar het is wel veel om te leren.
De tutorial legt echt wel veel uit. Hoe je je court in de gaten houdt, hoe je oorlog voert, e.d. Je kan de tutorial blijven spelen, ook als je alles geleerd hebt zeg maar. Neem vooral de tijd en pauzeer zo vaak mogelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Tijd geleden eens opgestart, maar was overweldigend. Snapte voor de combat niet.
Altijd exploren in games. Altijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Pragmata hoeft helemaal niet zo kort te zijn wanneer je veel explored. Het resultaat is wel dat ik eigenlijk al veel te overpowered ben voor waar ik in het verhaal zit. Maar die 15 uur die sommigen beweren zit ik al lang aan en ik zit net in gebied 3.
Die mixtape game komt de 7e uitquote:Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).
Maar wat nuuuuu?
• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Wel jammer dat er schijnbaar weer zo'n woke ass cuck story in zitquote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:07 schreef Friday12 het volgende:
Returnal is wel vette game. Als Saros goedkoper is zal ik die ook wel een keertje halen.
Werd net wel echt hard gesloopt man
In het begin was SS5 vooral frustrerend. De controls zijn anders dan zo'n beetje alle PS games en hebben een hoop gewenning nodig. De helft van de gameplay word niet uitgelegd en zal je zelf moeten ontdekken.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nou, reviewexemplaar is binnen, 5 dagen na releasedatumRecensies zijn niet al te best tot nu toe dus ben benieuwd, ik voel een déjà vu aankomen
Dit is niet echt een spel wat je speelt voor het verhaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wel jammer dat er schijnbaar weer zo'n woke ass cuck story in zit
Het is AC geworden want ik had geen geduld.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die mixtape game komt de 7e uit
https://www.playstation.com/nl-nl/games/mixtape/
quote:
Dat spel van naughty dog gaat ook lastig worden. Due actrice moet ik al niet en dan moet je telkens naar die bakkus kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit is niet echt een spel wat je speelt voor het verhaal.
Sony heeft de laatste jaren van die verhaallijnen waarvan je wel wat van kan denken ja.
Moet nog Returnal spelen.
Ik heb ff zitten zoeken naar soulsgames en dat gaat (ondanks dat dit dan misschien de makkelijkste is) echt niks voor mij zijn. Beter en sterker worden door trial en error en doodgaan? Neh. Gemot9iveerd wordne door falen en frsutratie? Neh. Verhaal sporadisch aanwezig? Neh. Hele grote open wereld? Neh.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Elden ring is de makkelijkste van alle soulsgames om in te komen, maar wat is die game groot. Ik heb er 150 uur + in zitten en ben nog niet klaar.
Eh zo woke is dat allemaal nietquote:Op maandag 4 mei 2026 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is AC geworden want ik had geen geduld.
Tijdens de bezorging nog ff Infinity Nikki geinstalleerd. Nope.
Nu lekker woke met een donkere samurai en een huilerig meisje spelen
O nou is t eens een keer NIET woke?quote:Op maandag 4 mei 2026 09:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Eh zo woke is dat allemaal niet
Maar echt boeiend is het helaas ook niet
Moet t nog een x uitspelen
Ik zou even opzoeken wat het woord woke nou eigenlijk daadwerkelijk inhoudelijk betekent, en dan de conclusie trekken of het woord heden ten dage op het internet wel of niet vaak terecht of onterecht gebruikt wordt. (HEEL recent voorbeeld dat South of Midnight woke zsou zijn)quote:Op maandag 4 mei 2026 09:50 schreef MMaRsu het volgende:
Het is gewoon niet supergoed geschreven
Ac shadows is gewoon spijtig. Niemand vroeg om een afrikaanse neger in Japan.
Ik wilde gvd gewoon als een coole shinobi mf spelen.
Die black duder in AC Shadows.. het slaat gewoon nergens op. Daarom speel ik ook het spel met Naoe.
Woke is zeker geen betekenloos geroeptoeter, maar ik snap wel als je je er verder niet in wilt verdiepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |