abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220628785
Hebben jullie een 'swap' die jullie gebruiken voor een product dat niet heel voedzaam is?

Bijvoorbeeld je patat met kwark eten i.p.v. mayo. Maakt je patatje minder vettig en meteen wat voller in eiwit. :9
Of in plaats van chips, dunne plakjes courgette uit de airfryer voor je vezels.
Of je hamburgerbroodje vervangen door een grote portobello paddenstoel.
Pannenkoeken met havermout i.p.v. bloem.
Nacho's in je loaded nacho's vervangen met paprikaschijfjes.

Jullie ideeën? Ik probeer zelf swaps te doen om meer vezels en/of eiwit binnen te krijgen. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  dinsdag 21 april 2026 @ 20:25:56 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220628796
big mac ipv big king xxl
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220628889
Patat met kwark? _O-
Zorgen dat je niet jezelf vol propt met suiker waardoor insulinespikes ontstaan die zorgen voor vreetbuien.
blablablabla
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 20:42:18 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_220628926
Patat met kwark :') Sorry dat lijkt me supervies.
Neem dan desnoods yoghurt mayo of ketchup.

Verder geen tips, misschien iets met rijst of.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_220628941
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:36 schreef Elan het volgende:
Zorgen dat je niet jezelf vol propt met suiker waardoor insulinespikes ontstaan die zorgen voor vreetbuien.
Dit is de key. Zorg dat je stabiel blijft, kun je vooral doen door genoeg eiwitten, en voorkom suikerpieken. Want dan ga je snel snoepen en is het hek van de dam. Ik eet wel eens een droge boterham als ik zin heb in chips, of een bakje kwark. Werkt verrassend goed. Of die drinkflessen met 35 gram eiwit van milsaine (high protein drink)
pi_220628954
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:36 schreef Elan het volgende:
Patat met kwark? _O-
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:42 schreef Karina het volgende:
Patat met kwark :') Sorry dat lijkt me supervies.
Neem dan desnoods yoghurt mayo of ketchup.

Verder geen tips, misschien iets met rijst of.
Is best lekker hoor. Een gepofte aardappel met kwark is wel ineens normaal, maar bij friet niet... desnoods een beetje knoflookpoeder door de kwark. (Was een tip van het voedingscentrum op youtube, met knoflookpoeder niet zelf geprobeerd)
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220628963
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:36 schreef Elan het volgende:
Zorgen dat je niet jezelf vol propt met suiker waardoor insulinespikes ontstaan die zorgen voor vreetbuien.
Ik heb nooit vreetbuien, maar ik voel me achteraf wel beter (minder vol) als ik een patatje met kwark op heb dan een frietje mayo.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220628989
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:43 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Dit is de key. Zorg dat je stabiel blijft, kun je vooral doen door genoeg eiwitten, en voorkom suikerpieken. Want dan ga je snel snoepen en is het hek van de dam. Ik eet wel eens een droge boterham als ik zin heb in chips, of een bakje kwark. Werkt verrassend goed. Of die drinkflessen met 35 gram eiwit van milsaine (high protein drink)
Snoepen doe ik wel wanneer ik er zin in heb en dat vind ik prima.

Gaat vooral om het gevoel achteraf. Na een bak kwark voel je je beter dan na een pizza.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 april 2026 @ 20:50:40 #9
284411 crew  heywoodu
pi_220628992
Ja, 90% van de boterhammen die ik met hagelslag at, eet ik nu met filet americain of beenhamsalade of kip-kerrie ofzo. Het is iets.
pi_220629064
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:50 schreef heywoodu het volgende:
Ja, 90% van de boterhammen die ik met hagelslag at, eet ik nu met filet americain of beenhamsalade of kip-kerrie ofzo. Het is iets.
Filet americain is wel goed altijd. Kipkerrie vind ik wel zwaar vallen. Een boterham met kipkerriesalade vervangen door een boterham met gebakken kipfilet valt altijd wel goed bij mij. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:03:30 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220629097
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:24 schreef Mikeytt het volgende:
Bijvoorbeeld je patat met kwark eten i.p.v. mayo
:N
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:16:27 #12
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220629195
Ah food swaps, heb je weer iets op tiktok gezien jochie?
pi_220629249
Beter haal je suikers en koolhydraten ver naar beneden. Die mayonaise is gezonder dan je friet.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:33:40 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220629719
Ik doe meestal mijn patat frituren in kokend water ipv vet, en dan serveren met magere kwark. Scheelt enorm in de calorieën en het is toch lekker een patatje met O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:56:08 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220629813
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:24 schreef Mikeytt het volgende:
Hebben jullie een 'swap' die jullie gebruiken voor een product dat niet heel voedzaam is?

Bijvoorbeeld je patat met kwark eten i.p.v. mayo. Maakt je patatje minder vettig en meteen wat voller in eiwit. :9
Of in plaats van chips, dunne plakjes courgette uit de airfryer voor je vezels.
Of je hamburgerbroodje vervangen door een grote portobello paddenstoel.
Pannenkoeken met havermout i.p.v. bloem.
Nacho's in je loaded nacho's vervangen met paprikaschijfjes.

Jullie ideeën? Ik probeer zelf swaps te doen om meer vezels en/of eiwit binnen te krijgen. :9
Wat vond chatGTP van je OP?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220629908
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:56 schreef golfer het volgende:

[..]
Wat vond chatGTP van je OP?
Is dat met AI gemaakt ja?
blablablabla
  woensdag 22 april 2026 @ 12:53:51 #17
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220632655
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 23:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Is dat met AI gemaakt ja?
AI-generated 0%
Human-written 100%

Nee.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220632892
quote:
15s.gif Op woensdag 22 april 2026 12:53 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
AI-generated 0%
Human-written 100%

Nee.
Hoe zie je dat dan zo snel? Of heeft TS daar een geschiedenis mee?
blablablabla
  woensdag 22 april 2026 @ 13:39:53 #19
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220632911
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 13:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoe zie je dat dan zo snel? Of heeft TS daar een geschiedenis mee?
https://gptzero.me/
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220632925
blablablabla
  woensdag 22 april 2026 @ 13:44:55 #21
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220632946
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 13:42 schreef Elan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
ok
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220632959
quote:
15s.gif Op woensdag 22 april 2026 13:44 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
ok
Handige tool wel _O_
blablablabla
pi_220633551
Alles kan met maggi :)
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:09:18 #24
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220850190
Het beste kun je zelf snacks maken die je lekker vindt en toch nog een beetje gezond zijn tov junkfood.

Ik heb gisteren zelf 2 liter yoghurt gemaakt en als ik bijvoorbeeld een soort "zoete" trek heb neem ik daar een flink schaaltje van en doe ik er walnoten in met een klein beetje honing voor de smaak.

Die yoghurt is dit keer supergoed gelukt omdat ik de melk eerst 10 minuten op 85 graden heb verwarmd. 20 minuten schijnt nog beter te zijn. Maar het effect is dus dat je hele dikke yoghurt krijgt die op turkse of griekse yoghurt lijkt; niet echt schenkbaar meer dus. Maar daar moet je dan wel van houden (wat ik doe dus).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')