abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 17:40:31 #276
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220652771
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 15:04 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Vooral dat er hier ongeveer 6 verschillende katten door de tuinen lopen die op verschillende plekken sproeien, en ik geen zin heb mijn wasrek in de gaten te moeten houden, en dat ik niet helemaal zeker weet of ik nou wat meer op pollen begin te reageren of niet, en dan neem ik liever zekere voor onzekere. Ik droog mn was dus eigenlijk nooit buiten :) . En het helpt bij het ontlasten van het stroomnet, maar ik ben de eerste om toe te geven dat dat voor mij de minst sterke motivatie is ;).

Oh ja, logisch dan. Misschien ga ik mezelf ook nog wel vervloeken als ik de boel buiten hang, omgeven door eiken en misschien bijbehorende rupsjes.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220652918
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 17:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Oh ja, logisch dan. Misschien ga ik mezelf ook nog wel vervloeken als ik de boel buiten hang, omgeven door eiken en misschien bijbehorende rupsjes.
Wasrek onder een parasol zetten :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_220652981
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 17:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Oh ja, logisch dan. Misschien ga ik mezelf ook nog wel vervloeken als ik de boel buiten hang, omgeven door eiken en misschien bijbehorende rupsjes.
Kijk daar maar voor uit idd. Een kennis van m'n ma had eikenbomen in de tuin, had niet gemerkt dat haar ondergoed vol brandharen gewaaid was, heeft weken niet normaal kunnen zitten :X
pi_220652997
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Kijk daar maar voor uit idd. Een kennis van m'n ma had eikenbomen in de tuin, had niet gemerkt dat haar ondergoed vol brandharen gewaaid was, heeft weken niet normaal kunnen zitten :X
Oeh wat verschrikkelijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_220653001
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een Jumbo die om 8:30 nog niet open is :o
Check de tijd nog eens ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 18:17:38 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220653082
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:08 schreef sigme het volgende:

[..]
Check de tijd nog eens ;)
Nou ja 8:23
Laat voor een supermarkt.

Ik heb vaker last van supermarkten die te laat open zijn dan die op zondag dicht zijn eigenlijk :@

Winkel om 7u geopend zodat je voor het werk wat dingen kunt kopen *O*
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220653108
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nou ja 8:23
Laat voor een supermarkt.

Ik heb vaker last van supermarkten die te laat open zijn dan die op zondag dicht zijn eigenlijk :@

Winkel om 7u geopend zodat je voor het werk wat dingen kunt kopen *O*
In Spanje gaan de vroege supermarkten al om 9:15u open :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 18:23:09 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220653117
Ik zag in m'n FB tijdlijn een foto van een gepiercde huig :r :{ Direct met aangegt dat ik dat echt niet wil zien, bah.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 18:25:09 #284
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220653126
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:21 schreef sigme het volgende:

[..]
In Spanje gaan de vroege supermarkten al om 9:15u open :')
Dat werkt niet mee aan m'n vooroordeel dat het luie honden zijn :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220653144
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat werkt niet mee aan m'n vooroordeel dat het luie honden zijn :P
Staat tegenover dat je er om 7u 's ochtend een biertje kan drinken, met het werkvolk, en rond 9u 's ochtend een complete warme maaltijd met wijn kan laten aanrukken op het terras :7
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 18:30:30 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220653156
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:28 schreef sigme het volgende:

[..]
Staat tegenover dat je er om 7u 's ochtend een biertje kan drinken,
Dit maakt het beeld niet beter natuurlijk :P
Ik denk dat ik dat biertje om 5:30 ook wel bij de bakker hier kan laten serveren
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220653329
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dit maakt het beeld niet beter natuurlijk :P
Ik denk dat ik dat biertje om 5:30 ook wel bij de bakker hier kan laten serveren
Miischien, maar is het normaal dat allerlei arbeidersvolk om 7u dat pilsje drinkt alvorens de mouwen op te stropen? In Spanje wel. Spanje is geweldig _O_
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 19:06:38 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220653518
Inmiddels niet meer, maar m'n oom vertelde wel es over toen ie als jonge knaap bij een stratenmaker begon dat Harm voor iedereen een halve liter in de bus had. En nog een voor tijdens de lunch en voor de terugweg.
Harm was ook altijd aan het beunen maar had nooit geld. Harm is al lang dood overigens, want het was eigenlijk een alcoholist.

Maar goed, zo'n medewerker zal maar na een liter bier z'n klauwen tussen een stenen knipper krijgen of met de Knikmops een auto beschadigen. Heb je tegenwoordig hoop gezeik van.

Bij de klant in Oostenrijk vorig jaar dachten we ook dat twee gasten onder werktijd bier dronken. Maar die begonnen altijd in 6u en dronken dan om 14:30 samen een biertje voor ze naar huis gingen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220653526
Blij(ig) ei hier.

Mijn creuset (15 jaar oud) anti aanbak koekenpan werd de laatste tijd steeds meer aanbak koekenpan. Dus gaat toch geen 30 jaar mee -O-
Indertijd was het gewicht van de pan geen probleem maar momenteel wel. Dus op zoek naar pfas vrij, anti aanbak lichtgewicht pan en het liefst niet al te duur.
Het werd een tefal en vandaag voor het eerst mee gebakken en blij met het resultaat. Ook dat het ding gijs van binnen is, is best handig,
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 19:10:13 #290
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220653584
Dat is een stuk langer dan de Creuset koekenpan van m'n ouders. Maar ja ik ben maar opgehouden m'n pa mede te delen dat je een koude kan niet direct op 9 moet zetten. Opbouwend bedoelde kritiek qua koken kan hij al niet hebben, dit helemaal niet meer
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220653607
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:10 schreef derLudolf het volgende:
Dat is een stuk langer dan de Creuset koekenpan van m'n ouders. Maar ja ik ben maar opgehouden m'n pa mede te delen dat je een koude kan niet direct op 9 moet zetten. Opbouwend bedoelde kritiek qua koken kan hij al niet hebben, dit helemaal niet meer
Gas hier en altijd verwarmen en daarna verhitten
We have far more in common than that which devides us..
pi_220653833
Ohoh…wij raakten verzeild op Nederland 3 met een samenvatting van de geschiedenis van het Koningshuis. Af en toe hilarisch.
Bekende acteurs en actrices, die de diverse karakters spelen.
Over het algemeen heb ik daar geen geduld voor. Nu… w/
  zaterdag 25 april 2026 @ 20:08:14 #293
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220653923
N avond!
Al voelt het als middag, want het is nog steeds flink licht buiten..

Vandaag Vietnamese gehaald, en is het scherm van mn laptop overleden.. dus nu maar een nieuw scherm bestellen ..

Verder heeft chef het zwaar,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de lammetjes van het overleden schaap doen het goed, zijn blij met de fles alleen vinden ze mensen nog wat eng :N
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220654136
Kan ie nog een belafspraak maken voor maandag of zo? @Barreltje s chef?

Lammetjespap kwam bij me op :D

Over bier drinken in werktijd/overdag: na mijn nachtdiensten was er altijd vlakbij het verpleeghuis midden in de stad in Utreg al heel vroeg een café open, daar dronken collega's en ik wel eens een biertje. Om 8.00's morgens :9 Dan snel naar huis, douchen, slapen en dan de kinderen van school halen om 15 uur :)
  zaterdag 25 april 2026 @ 20:53:28 #295
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220654291
:9





Ik wilde nog 1001 dingen maken maar na een dag boodschappen en klussen was het wel goed zo. Er is nog genoeg over voor lunch morgen :Y)
Spoilers!
pi_220654321
Oh de lunch ga ik wel halen denk ik :s)
  zaterdag 25 april 2026 @ 20:58:55 #297
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220654340
@flipsen, wat heftig zeg. Ik dacht laatst nog dat je zo goed lijkt aarden in je nieuwe omgeving.
Spoilers!
pi_220654405
Jullie zijn hier welkom met de lunch morgen
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:14:30 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220654477
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 20:56 schreef Blues het volgende:
Oh de lunch ga ik wel halen denk ik :s)
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Jullie zijn hier welkom met de lunch morgen
:D
Spoilers!
pi_220654526
Ik haal je op Kaat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')