Oh ja, logisch dan. Misschien ga ik mezelf ook nog wel vervloeken als ik de boel buiten hang, omgeven door eiken en misschien bijbehorende rupsjes.quote:Op zaterdag 25 april 2026 15:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Vooral dat er hier ongeveer 6 verschillende katten door de tuinen lopen die op verschillende plekken sproeien, en ik geen zin heb mijn wasrek in de gaten te moeten houden, en dat ik niet helemaal zeker weet of ik nou wat meer op pollen begin te reageren of niet, en dan neem ik liever zekere voor onzekere. Ik droog mn was dus eigenlijk nooit buiten. En het helpt bij het ontlasten van het stroomnet, maar ik ben de eerste om toe te geven dat dat voor mij de minst sterke motivatie is
.
Wasrek onder een parasol zettenquote:Op zaterdag 25 april 2026 17:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ja, logisch dan. Misschien ga ik mezelf ook nog wel vervloeken als ik de boel buiten hang, omgeven door eiken en misschien bijbehorende rupsjes.
Kijk daar maar voor uit idd. Een kennis van m'n ma had eikenbomen in de tuin, had niet gemerkt dat haar ondergoed vol brandharen gewaaid was, heeft weken niet normaal kunnen zittenquote:Op zaterdag 25 april 2026 17:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ja, logisch dan. Misschien ga ik mezelf ook nog wel vervloeken als ik de boel buiten hang, omgeven door eiken en misschien bijbehorende rupsjes.
Oeh wat verschrikkelijkquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kijk daar maar voor uit idd. Een kennis van m'n ma had eikenbomen in de tuin, had niet gemerkt dat haar ondergoed vol brandharen gewaaid was, heeft weken niet normaal kunnen zitten
Check de tijd nog eensquote:Op zaterdag 25 april 2026 09:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een Jumbo die om 8:30 nog niet open is
Nou ja 8:23quote:
In Spanje gaan de vroege supermarkten al om 9:15u openquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja 8:23
Laat voor een supermarkt.
Ik heb vaker last van supermarkten die te laat open zijn dan die op zondag dicht zijn eigenlijk![]()
Winkel om 7u geopend zodat je voor het werk wat dingen kunt kopen
Dat werkt niet mee aan m'n vooroordeel dat het luie honden zijnquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:21 schreef sigme het volgende:
[..]
In Spanje gaan de vroege supermarkten al om 9:15u open
Staat tegenover dat je er om 7u 's ochtend een biertje kan drinken, met het werkvolk, en rond 9u 's ochtend een complete warme maaltijd met wijn kan laten aanrukken op het terrasquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat werkt niet mee aan m'n vooroordeel dat het luie honden zijn
Dit maakt het beeld niet beter natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Staat tegenover dat je er om 7u 's ochtend een biertje kan drinken,
Miischien, maar is het normaal dat allerlei arbeidersvolk om 7u dat pilsje drinkt alvorens de mouwen op te stropen? In Spanje wel. Spanje is geweldigquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit maakt het beeld niet beter natuurlijk![]()
Ik denk dat ik dat biertje om 5:30 ook wel bij de bakker hier kan laten serveren
Gas hier en altijd verwarmen en daarna verhittenquote:Op zaterdag 25 april 2026 19:10 schreef derLudolf het volgende:
Dat is een stuk langer dan de Creuset koekenpan van m'n ouders. Maar ja ik ben maar opgehouden m'n pa mede te delen dat je een koude kan niet direct op 9 moet zetten. Opbouwend bedoelde kritiek qua koken kan hij al niet hebben, dit helemaal niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de lammetjes van het overleden schaap doen het goed, zijn blij met de fles alleen vinden ze mensen nog wat eng
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Jullie zijn hier welkom met de lunch morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |