abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220628037
'Eervol verzoek' geeft hilarische resultaten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waarom deze opduikt, maar Tinkebel wil ik wel promoten


[ Bericht 90% gewijzigd door sigme op 21-04-2026 19:02:42 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220628045
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:55 schreef sigme het volgende:


:*
Eervol verzoek
Ja O+ ;(
pi_220628133
Wat een mooi maar ook moeilijk verzoek
We have far more in common than that which devides us..
pi_220628508
Gossie Blues …lastig voor jou en lief om jou te vragen. 😘
  dinsdag 21 april 2026 @ 20:09:43 #5
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220628685
Ohw Blues :*


Hier dikke sip
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220628702
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:09 schreef Barreltje het volgende:
Ohw Blues :*


Hier dikke sip
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awww knuffel :*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220628767
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:09 schreef Barreltje het volgende:
Ohw Blues :*

Hier dikke sip
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-
pi_220628861
Ach wat triest @Barreltje
We have far more in common than that which devides us..
pi_220628903
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 21 april 2026 @ 20:39:32 #10
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220628912
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:09 schreef Barreltje het volgende:
Ohw Blues :*

Hier dikke sip
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O- Wat naar Bar :@ Maar ja het leven gaat door en zo...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 21 april 2026 @ 20:45:33 #11
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220628951
quote:
The Blair Witch project is er niets bij :D

@Barreltje :'(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220629133
Ach @Barreltje

Dat is de reden dat wij geen flexibel net gebruiken..
Wij hebben het ook op pijnlijke wijze moeten leren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:13:46 #13
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220629174
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:09 schreef Barreltje het volgende:
Ohw Blues :*

Hier dikke sip
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhhh
Condoleances
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:22:40 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220629241
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:07 schreef sigme het volgende:
Ach @:barreltje

Dat is de reden dat wij geen flexibel net gebruiken..
Wij hebben het ook op pijnlijke wijze moeten leren.
Juh. Hier nu dus ook de lering..

We gaan nog nadenken wat we nu met het net gaan doen. De eerste gedachte is om het ritueel te verbranden... })
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220629318
Barrel ;(

Blues :*
Spoilers!
pi_220629348
@Blues :* eervol dekt de lading inderdaad goed. En emotioneel en heftig. Jij kan dit :* O+

@Barreltje wat verdrietig ;( :*
pi_220629407
Ik heb vandaag mijn arbeidsvoorwaardengesprek gehad. Mijn eerste in 25 jaar, ik vind het helemaal leuk O+ Ze vinden dat ik genoeg ervaring heb om me in trede 8 in te schalen en daar hoort best een mooi salaris bij. Met 8 uur per week is het alsnog niet veel maar toch.

Ik heb trouwens die tweede functie niet gekregen. De andere kandidaat sprak Arabisch dus snap wel dat ze die hebben aangenomen. Ik had toch een wat minder enthousiast gevoel bij deze functie dus het is niet heel vervelend.
Spoilers!
pi_220629462
Gefeliciteerd @Lucky_Strike Wanneer begin je officieel?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220629479
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd @:lucky_strike Wanneer begin je officieel?
Ik moet het nog met mijn teamleider bespreken. Die spreek ik donderdag. Maar waarschijnlijk in de eerste week van mei.
Spoilers!
pi_220629504
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik moet het nog met mijn teamleider bespreken. Die spreek ik donderdag. Maar waarschijnlijk in de eerste week van mei.
En blijf je het vrijwilligerswerk erbij doen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220629537
Ik had nog iets raars gisteren. Ik ben gestopt met mijn werk bij de statushouders, doe alleen nog VWN (en verkiezingen). Ik kondigde dat vrijdag aan bij mijn medevrijwilliger en ik kreeg geen reactie, wel op iets anders dat ik schreef.

Gisteren hadden we een vergadering op het gemeentehuis met alle betrokkenen. Er waren wat mooie woorden voor mij met bloemen en een boek. We liepen na de vergadering met de vier betrokkenen die niet bij de gemeente werken naar buiten. En ineens liep de andere vrijwilliger niet meer achter ons. Die was hem gewoon gepeerd. Geen gedag, geen soort van afscheid van mij, niets. Ik weet dat we elkaar niet zo liggen en zij is deel van de reden dat ik stop. Maar ze heeft blijkbaar niet eens het fatsoen om gewoon te doen alsof en even doei te zeggen :D
Spoilers!
pi_220629545
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En blijf je het vrijwilligerswerk erbij doen?
Ja, voorlopig wel. Ik had het zo moeilijk met het idee te stoppen bij deze vestiging. Dat ik niet ben aangenomen bij de andere vestiging maakt dat ik hier tijd voor blijf houden.
Spoilers!
pi_220629550
Dat is raar en best lullig ja.

Maar feli met je nieuwe functie *O*
pi_220629589
Deze andere vrijwilliger woont 6 huizen bij mij vandaan :D
Spoilers!
pi_220629659
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Deze andere vrijwilliger woont 6 huizen bij mij vandaan :D
Komen jullie elkaar vaak tegen? :o
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')