SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waarom deze opduikt, maar Tinkebel wil ik wel promoten
[ Bericht 90% gewijzigd door sigme op 21-04-2026 19:02:42 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:09 schreef Barreltje het volgende:
Ohw Blues![]()
Hier dikke sipAwww knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
Ohw Blues![]()
Hier dikke sipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohw Blues![]()
Hier dikke sipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat naar Bar
Maar ja het leven gaat door en zo...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ohw Blues![]()
Hier dikke sipAhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Condoleances
Juh. Hier nu dus ook de lering..quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:07 schreef sigme het volgende:
Ach @:barreltje
Dat is de reden dat wij geen flexibel net gebruiken..
Wij hebben het ook op pijnlijke wijze moeten leren.
Ik moet het nog met mijn teamleider bespreken. Die spreek ik donderdag. Maar waarschijnlijk in de eerste week van mei.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd @:lucky_strike Wanneer begin je officieel?
En blijf je het vrijwilligerswerk erbij doen?quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moet het nog met mijn teamleider bespreken. Die spreek ik donderdag. Maar waarschijnlijk in de eerste week van mei.
Ja, voorlopig wel. Ik had het zo moeilijk met het idee te stoppen bij deze vestiging. Dat ik niet ben aangenomen bij de andere vestiging maakt dat ik hier tijd voor blijf houden.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En blijf je het vrijwilligerswerk erbij doen?
Komen jullie elkaar vaak tegen?quote:Op dinsdag 21 april 2026 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Deze andere vrijwilliger woont 6 huizen bij mij vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |