abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220627852
Bestaat dit? Ik heb heel veel jaren geleden een keer zo'n test gedaan en toen kwam ik echt uit op 143 of zo (als ik me goed kan herinneren). Nu ben ik af en toe nieuwsgierig of ik in de loop der jaren slimmer/dommer ben geworden maar het lukt me nooit om het geduld op te brengen zonder het uit te zetten omdat ik me verveel :') Ik heb ook zware ADHD en dus zijn IQ testen altijd lastig want ja je zit constant met het probleem dat je je niet kan concentreren en dan valt de test lager uit dan hij eigenlijk zou moeten.

Dit probleem had ik ook op de basisschool dat je die test ging doen om erachter te komen of je naar het VMBO, Havo of VWO moest en daar zat ik ook alles snel te doen omdat je de klas mocht verlaten wanneer je klaar was en het enige wat op dat moment belangrijk voor me was om zo snel mogelijk als eerste op het schoolplein te zijn want dan mocht ik koning worden bij het vier vakken spel.

Dus ja daardoor had ik destijds VMBO als advies gekregen en had ik eigenlijk als het ware zwaar overgekwalificeerd de middelbare school afgemaakt.

Dus ja, is er niet een IQ test voor mensen die dit soort problematiek hebben weinig geduld en concentratieproblemen?
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:22:31 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220627861
Toen ik de citotoets moest doen was net pokemon yellow op de gameboy uit en je mocht die meenenem en spelen als je klaar was. Resultaat? Ver onder VMBO _O- met hangen en wurgen van de meester toch aangenomen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:24:10 #3
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220627869
Ja, hieronder de test met de oproep aan iedereen om deze in te vullen:

POLL
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_220627875
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Toen ik de citotoets moest doen was net pokemon yellow op de gameboy uit en je mocht die meenenem en spelen als je klaar was. Resultaat? Ver onder VMBO _O- met hangen en wurgen van de meester toch aangenomen.
Ja precies dat dus. Fucking dom dat ze dat zo doen, alsof ze niet weten hoe kinderen denken of zo. De enige kinderen die er de tijd voor namen waren van die lulletjes die waarschijnlijk straf kregen van hun ouders als ze niet als laatste naar buiten gingen en dat werden dus van die VWO nerds :')

Maar het was wel chill want hoefde op de middelbare geen fuck te doen.
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:26:47 #5
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220627884
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:24 schreef incel het volgende:

[..]
Ja precies dat dus. Fucking dom dat ze dat zo doen, alsof ze niet weten hoe kinderen denken of zo. De enige kinderen die er de tijd voor namen waren van die lulletjes die waarschijnlijk straf kregen van hun ouders als ze niet als laatste naar buiten gingen en dat werden dus van die VWO nerds :')

Maar het was wel chill want hoefde op de middelbare geen fuck te doen.
Had er naderhand wel spijt van dat ik mijn best niet had gedaan, want daarna ging ik naar de Havo op een andere school en de echte beauty's zaten op de Havo en het VWO. Op de Mavo was het janken met de pet op.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220627950
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Toen ik de citotoets moest doen was net pokemon yellow op de gameboy uit en je mocht die meenenem en spelen als je klaar was. Resultaat? Ver onder VMBO _O- met hangen en wurgen van de meester toch aangenomen.
Dat was die versie waar je Pikachu achter je hol had aanlopen, niet?
En een prettige scheut door de pielemuis.
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 18:47:40 #7
18653 crew  D.
pi_220627987
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, hieronder de test met de oproep aan iedereen om deze in te vullen:

[poll=9836]
TS heeft 2 kloontjes _O-
pi_220627997
Logisch dat mensen op <85 klikken zou ik ook doen om mensen te pesten.

Ik hecht daar wel te verstaan 0 waarde aan.
  dinsdag 21 april 2026 @ 19:42:29 #9
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220628417
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:38 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Dat was die versie waar je Pikachu achter je hol had aanlopen, niet?
Yup, was ook de eerste versie die ik had. Ik sloeg Red en Blue over.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 21 april 2026 @ 19:58:48 #10
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220628585
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:49 schreef incel het volgende:
Logisch dat mensen op <85 klikken zou ik ook doen om mensen te pesten.

Ik hecht daar wel te verstaan 0 waarde aan.
Ik heb 85-115 geklikt omdat de kans daarop statistisch gezien veel groter is.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_220628703
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 19:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Yup, was ook de eerste versie die ik had. Ik sloeg Red en Blue over.
Ik ook. Je was toch een beetje de homofiel van het schoolplein als je met die twee op je Gameboy liep te pielen terwijl Gold er ook was.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:30:38 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220629314
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Toen ik de citotoets moest doen was net pokemon yellow op de gameboy uit en je mocht die meenenem en spelen als je klaar was. Resultaat? Ver onder VMBO _O- met hangen en wurgen van de meester toch aangenomen.
Ik kwam niet verder bij die trainer die Raichu had. Daar liep ik vast. Die tyfusmuis was belachelijk sterk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220629356
Wat heeft Pokemon, een spel voor totaal debielen inclusief ruil kaartjes, te maken met IQ testen voor mensen met een concentratie probleem?
pi_220629376
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:35 schreef YoopY het volgende:
Wat heeft Pokemon, een spel voor totaal debielen inclusief ruil kaartjes, te maken met IQ testen voor mensen met een concentratie probleem?
Mensen met een concentratieprobleem die denken eigenlijk miskende genieën te zijn, die herken je er aan dat ze pokemon spelen.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_220629760
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:38 schreef knoopie het volgende:

[..]
Mensen met een concentratieprobleem die denken eigenlijk miskende genieën te zijn, die herken je er aan dat ze pokemon spelen.
Ach zo. :+
pi_220630004
Ik heb de OP niet gelezen, duurde me te lang
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 22 april 2026 @ 05:03:52 #17
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220630344
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:38 schreef knoopie het volgende:

[..]
Mensen met een concentratieprobleem die denken eigenlijk miskende genieën te zijn, die herken je er aan dat ze pokemon spelen.
Ik heb mezelf nooit als miskend genie gezien. Integendeel, ik ben een lopende dode die zich moet zien te wapenen tegen allemaal tegenstanders die mijlenver op me voorlopen wat betreft mentale en psychische capaciteiten. Op het oog een no win scenario.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 22 april 2026 @ 07:55:37 #18
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220630583
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:24 schreef incel het volgende:

[..]
Ja precies dat dus. Fucking dom dat ze dat zo doen, alsof ze niet weten hoe kinderen denken of zo. De enige kinderen die er de tijd voor namen waren van die lulletjes die waarschijnlijk straf kregen van hun ouders als ze niet als laatste naar buiten gingen en dat werden dus van die VWO nerds :')

Maar het was wel chill want hoefde op de middelbare geen fuck te doen.
lol
vmbo gedrocht
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 22 april 2026 @ 08:08:45 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220630620
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:20 schreef incel het volgende:
Bestaat dit? Ik heb heel veel jaren geleden een keer zo'n test gedaan en toen kwam ik echt uit op 143 of zo (als ik me goed kan herinneren). Nu ben ik af en toe nieuwsgierig of ik in de loop der jaren slimmer/dommer ben geworden maar het lukt me nooit om het geduld op te brengen zonder het uit te zetten omdat ik me verveel :') Ik heb ook zware ADHD en dus zijn IQ testen altijd lastig want ja je zit constant met het probleem dat je je niet kan concentreren en dan valt de test lager uit dan hij eigenlijk zou moeten.

Dit probleem had ik ook op de basisschool dat je die test ging doen om erachter te komen of je naar het VMBO, Havo of VWO moest en daar zat ik ook alles snel te doen omdat je de klas mocht verlaten wanneer je klaar was en het enige wat op dat moment belangrijk voor me was om zo snel mogelijk als eerste op het schoolplein te zijn want dan mocht ik koning worden bij het vier vakken spel.

Dus ja daardoor had ik destijds VMBO als advies gekregen en had ik eigenlijk als het ware zwaar overgekwalificeerd de middelbare school afgemaakt.

Dus ja, is er niet een IQ test voor mensen die dit soort problematiek hebben weinig geduld en concentratieproblemen?
Dat soort verborgen tests zijn vaak een voorspeller van IQ.
Kinderen die gelijk hun snoepje opeten tegenover kinderen die het snoepje kunnen bewaren, zodat ze er 2 krijgen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220630760
Dus je hebt geen geduld en ADHD en dus zijn IQ tests heel lastig voor je.
En daardoor valt een IQ test lager uit voor je?

Toch scoor je op de IQ test 143?
Hmmm, iets stinkt daaraan.
pi_220630775
@UitStraling wellicht kan jij TS helpen? :B
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220634630
Als je met zulke kutsmoezen komt is er maar éėn juist antwoord en dat is <85

Gr gr iemand met vwo advies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')