Ja precies dat dus. Fucking dom dat ze dat zo doen, alsof ze niet weten hoe kinderen denken of zo. De enige kinderen die er de tijd voor namen waren van die lulletjes die waarschijnlijk straf kregen van hun ouders als ze niet als laatste naar buiten gingen en dat werden dus van die VWO nerdsquote:Op dinsdag 21 april 2026 18:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Toen ik de citotoets moest doen was net pokemon yellow op de gameboy uit en je mocht die meenenem en spelen als je klaar was. Resultaat? Ver onder VMBOmet hangen en wurgen van de meester toch aangenomen.
Had er naderhand wel spijt van dat ik mijn best niet had gedaan, want daarna ging ik naar de Havo op een andere school en de echte beauty's zaten op de Havo en het VWO. Op de Mavo was het janken met de pet op.quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:24 schreef incel het volgende:
[..]
Ja precies dat dus. Fucking dom dat ze dat zo doen, alsof ze niet weten hoe kinderen denken of zo. De enige kinderen die er de tijd voor namen waren van die lulletjes die waarschijnlijk straf kregen van hun ouders als ze niet als laatste naar buiten gingen en dat werden dus van die VWO nerds![]()
Maar het was wel chill want hoefde op de middelbare geen fuck te doen.
Dat was die versie waar je Pikachu achter je hol had aanlopen, niet?quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Toen ik de citotoets moest doen was net pokemon yellow op de gameboy uit en je mocht die meenenem en spelen als je klaar was. Resultaat? Ver onder VMBOmet hangen en wurgen van de meester toch aangenomen.
TS heeft 2 kloontjesquote:Op dinsdag 21 april 2026 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, hieronder de test met de oproep aan iedereen om deze in te vullen:
[poll=9836]
Yup, was ook de eerste versie die ik had. Ik sloeg Red en Blue over.quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:38 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Dat was die versie waar je Pikachu achter je hol had aanlopen, niet?
Ik heb 85-115 geklikt omdat de kans daarop statistisch gezien veel groter is.quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:49 schreef incel het volgende:
Logisch dat mensen op <85 klikken zou ik ook doen om mensen te pesten.
Ik hecht daar wel te verstaan 0 waarde aan.
Ik ook. Je was toch een beetje de homofiel van het schoolplein als je met die twee op je Gameboy liep te pielen terwijl Gold er ook was.quote:Op dinsdag 21 april 2026 19:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Yup, was ook de eerste versie die ik had. Ik sloeg Red en Blue over.
Ik kwam niet verder bij die trainer die Raichu had. Daar liep ik vast. Die tyfusmuis was belachelijk sterk.quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Toen ik de citotoets moest doen was net pokemon yellow op de gameboy uit en je mocht die meenenem en spelen als je klaar was. Resultaat? Ver onder VMBOmet hangen en wurgen van de meester toch aangenomen.
Mensen met een concentratieprobleem die denken eigenlijk miskende genieën te zijn, die herken je er aan dat ze pokemon spelen.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:35 schreef YoopY het volgende:
Wat heeft Pokemon, een spel voor totaal debielen inclusief ruil kaartjes, te maken met IQ testen voor mensen met een concentratie probleem?
Ach zo.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:38 schreef knoopie het volgende:
[..]
Mensen met een concentratieprobleem die denken eigenlijk miskende genieën te zijn, die herken je er aan dat ze pokemon spelen.
Ik heb mezelf nooit als miskend genie gezien. Integendeel, ik ben een lopende dode die zich moet zien te wapenen tegen allemaal tegenstanders die mijlenver op me voorlopen wat betreft mentale en psychische capaciteiten. Op het oog een no win scenario.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:38 schreef knoopie het volgende:
[..]
Mensen met een concentratieprobleem die denken eigenlijk miskende genieën te zijn, die herken je er aan dat ze pokemon spelen.
lolquote:Op dinsdag 21 april 2026 18:24 schreef incel het volgende:
[..]
Ja precies dat dus. Fucking dom dat ze dat zo doen, alsof ze niet weten hoe kinderen denken of zo. De enige kinderen die er de tijd voor namen waren van die lulletjes die waarschijnlijk straf kregen van hun ouders als ze niet als laatste naar buiten gingen en dat werden dus van die VWO nerds![]()
Maar het was wel chill want hoefde op de middelbare geen fuck te doen.
Dat soort verborgen tests zijn vaak een voorspeller van IQ.quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:20 schreef incel het volgende:
Bestaat dit? Ik heb heel veel jaren geleden een keer zo'n test gedaan en toen kwam ik echt uit op 143 of zo (als ik me goed kan herinneren). Nu ben ik af en toe nieuwsgierig of ik in de loop der jaren slimmer/dommer ben geworden maar het lukt me nooit om het geduld op te brengen zonder het uit te zetten omdat ik me verveelIk heb ook zware ADHD en dus zijn IQ testen altijd lastig want ja je zit constant met het probleem dat je je niet kan concentreren en dan valt de test lager uit dan hij eigenlijk zou moeten.
Dit probleem had ik ook op de basisschool dat je die test ging doen om erachter te komen of je naar het VMBO, Havo of VWO moest en daar zat ik ook alles snel te doen omdat je de klas mocht verlaten wanneer je klaar was en het enige wat op dat moment belangrijk voor me was om zo snel mogelijk als eerste op het schoolplein te zijn want dan mocht ik koning worden bij het vier vakken spel.
Dus ja daardoor had ik destijds VMBO als advies gekregen en had ik eigenlijk als het ware zwaar overgekwalificeerd de middelbare school afgemaakt.
Dus ja, is er niet een IQ test voor mensen die dit soort problematiek hebben weinig geduld en concentratieproblemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |