Alstublieftquote:Op dinsdag 21 april 2026 13:04 schreef Chea49 het volgende:
Weet niet waar ik met deze vraag terecht kan, dus dan maar even hier in de hoop dat iemand mij kan helpen. Ik weet zelf niet hoe ik een programma-spel hier kan plaatsen. Wie wil dit voor mij doen?![]()
Op SBS 6 elke week ´Bicycle race´, een soort van wedstrijd met diverse koppels (BN-ers) die een reis door India maken met de racefiets en onderweg diverse opdrachten krijgen waarmee geld te verdienen is. 1Ste aflevering gisteren geweest en was erg leuk om te kijken. Wie kan dit ergens plaatsen? Alvast dank.
Nog geen aflevering gezien, maar het koppel Arjan en Anniek lijkt mij wel grappig.quote:Op dinsdag 21 april 2026 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verrassend genoeg geen Samantha Steenwijk, Frances van Broekhuizen of Govert Meit
O wat lief, je bent geweldig!quote:
Die 2 zijn om te gieren inderdaad. Met Leontien en Wilma is het een ramp. Fietsen steeds verkeerd en Leontien heeft smetvrees en dan ben je in India!quote:Op dinsdag 21 april 2026 19:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nog geen aflevering gezien, maar het koppel Arjan en Anniek lijkt mij wel grappig.
Nee, dat niet. Voor hen is de reis net zo zwaar als voor anderen hoor. Vooral Leontien heeft het zwaar wat het verblijf betreft.quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Krijgen de twee oud-wielerprofs ook nog een soort nadeel om het eerlijker te maken of iets?
Volgens mij hebben sommige echt wel iets betaald voor hun slaapplaats hoor.quote:Op woensdag 22 april 2026 18:41 schreef Firuze60 het volgende:
Aflevering bekeken en weet nog niet precies wat ik er van vind. Lijkt soms een beetje op 'gevaarlijke wegen', maar dan op de fiets. Had soms wel plaatsvervangende schaamte om die botte Hollanders tov de lokale bevolking. Beetje schooien om een gratis slaapplaats als rijke vetzak.
En wat een gezeur van die Leontien met haar smetvrees, vond haar zus leuker. Die twee Urkers waren ook wel lachen.
Vielen wel een paar dingen op, niet iedereen wil een helm op zijn kop en met blote voeten op straat lopen.
Die stoppen elk kwartier om dan die heerlijke Thaise thee te gaan drinken. En alsnog geen laatste geworden omdat de Urkers van de ene rode highlight naar de andere fietsen en te dure slaapplaatsen fiksen.quote:Op dinsdag 21 april 2026 19:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nog geen aflevering gezien, maar het koppel Arjan en Anniek lijkt mij wel grappig.
Joshua en Bart zijn schatten inderdaad, Josje vind ik een beetje een saggerijn, Arjen en Anniek teveel aan de thee geweest onderweg en jammer voor de Urkers maar die hadden er ook niet zoveel zin meer in geloof ik.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
Joshua en Bart zijn leuk. Thomas is iets te fanatiek en Josje en Coen verdienen iets meer geluk.
Jammer dat Arjen en Anniek eruit zijn en ook jammer dat ze er niet een dagje eerder uit konden gaan. Dan hadden de twee Urkers nog een kans gehad.
Ja, dat stukje sloeg nergens op. Een beetje voor zichzelf goedpraten waarom hij zo'n lul is.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:47 schreef Chea49 het volgende:
vindt hij zelf ook dat hij wat streng is voor zijn vader maar dan zegt hij dat zijn vader vroeger voor hem ook zo streng was dus dat is zijn excuus voor nu.![]()
Ik heb het met Josje te doen. Ze hangen de hele tijd achteraan en hebben weinig keuze welke opdrachten ze mogen doen.quote:Josje weer van begin tot einde klagen over de hitte, goh dat wist je niet? Haar broer was allang over de finisch maar Josje verloor op het laatst nog van Bart.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |