Dit was covid 2026quote:Op woensdag 22 april 2026 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Was je ook wat jaartjes te laat mee dan
Mooie stad welquote:
En ik schat in iets met gekruid gehaktquote:Op woensdag 22 april 2026 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is het ook blijkt na opzoeken.
[..]
Wenen deze keer
Oh ja eens kijken of die gast waar @Gast_op_afstand laatst mee kwam nog een vervolg heeft gemaakt ondertussenquote:Op woensdag 22 april 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
Zit een YT te kijken van een man die met treinen reist, vaak.
Mooie rit deze keer, van Oberstdorf uit.
Hij zit verdorie niet meer in Frankrijk maar ga dit toch eens kijkenquote:Op woensdag 22 april 2026 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja eens kijken of die gast waar Gast laatst mee kwam nog een vervolg heeft gemaakt ondertussen
Voor het werk weer. Weekje waarschijnlijk. En natuurlijk, eerste avond meteenquote:Op woensdag 22 april 2026 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooie stad wel
Vakantie of werk? En al 'echte' schnitzel gehad?
Lekker hoor, zo'n grote schnitzelquote:Op woensdag 22 april 2026 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Voor het werk weer. Weekje waarschijnlijk. En natuurlijk, eerste avond meteen
Privé gaat het z'n gangetje, qua werk druk druk druk druk druk druk druk 😵💫quote:Op woensdag 22 april 2026 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alles ok hiero en hoe is het met koenieeeee?
Met een stukje citroenquote:
Mooi zo en heb je het drukker omdat je net vrij geweest bent? Gaan de dagen wel sneller meestal, als het druk is op je werk.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Privé gaat het z'n gangetje, qua werk druk druk druk druk druk druk druk 😵💫
Groot project en een vertrokken collegaquote:Op woensdag 22 april 2026 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi zo en heb je het drukker omdat je net vrij geweest bent? Gaan de dagen wel sneller meestal, als het druk is op je werk.
Stuk beter dan Terneuzenquote:Op woensdag 22 april 2026 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Voor het werk weer. Weekje waarschijnlijk. En natuurlijk, eerste avond meteen
Wel doen dan, zeker Wenen is goed te doenquote:Op woensdag 22 april 2026 19:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik reis dan ook niet veel. Lijkt me wel prachtig daar, de stad en omgeving.
Ok, dan heb je het inderdaad druk, wel genoeg je rust pakken. Overspannen worden door werk is niet handig.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Groot project en een vertrokken collega
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |