Er staat een chocoladerecept hierboven, al trek?quote:Op woensdag 22 april 2026 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je niet zag, scheelde maar een paar seconden.
Die van marc? Die had ik gezien, wel trek maar heb even een chocoladestop ingevoerd voor mezelf.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Er staat een chocoladerecept hierboven, al trek?
Ik heb nog een stukje hier, wil je ook? Heel puur en heel gezond dusquote:Op woensdag 22 april 2026 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van marc? Die had ik gezien, wel trek maar heb even een chocoladestop ingevoerd voor mezelf.
Ik ga werkenquote:Op woensdag 22 april 2026 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
Iemand nog wilde feestplannen voor Koningsdag?
Ik niet.
Ik kan tot 75 procent cacao eten, nog donkerder krijg ik niet weg.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog een stukje hier, wil je ook? Heel puur en heel gezond dus
Dus stop maar met die rare ideen
In Budapest welquote:Op woensdag 22 april 2026 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook niet in de dierentuin geweest toen zeker
Graag gedaanquote:Op woensdag 22 april 2026 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
PullupieeeeMooie plaatjes weer van de vogels vandaag. Dank je wel weer.
Wat vond hij daar bijzonder aan?quote:Op woensdag 22 april 2026 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Op YT, een Amerikaan die commentaar geeft op Amerikanen en dingen in Europa,
nu had hij bijzondere plekken en gebouwen.
Sagadra familia, Mont St. Michel en Stonehenge.
En dan, als 4e, om laten zien dat hij het echt niet snapt,
Oradour-sur-glane![]()
![]()
Op een feestdag krijg je iets meerquote:Op woensdag 22 april 2026 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie, werkse alvast.
Ik heb alleen 99 en 100%quote:Op woensdag 22 april 2026 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan tot 75 procent cacao eten, nog donkerder krijg ik niet weg.
Maar voor nu ook maar even niet. Wel bedankt voor je aanbod, geniet er van.
Hij dacht, vooraf, dat het ook een bijzonder bouwwerk wasquote:
Ik ga misschien eventjes over de vrijmarkt lopen voor ik naar werk toe moet. Het is maar 2 uren werkquote:
Soms een klein stukje langzaam in je op laten gaan. Niet in 1 keer een flinke hap en kauwen, krijg je de verkeerde smaakexplosiequote:Op woensdag 22 april 2026 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh bah bah, dat hoef ik dus niet en ja, wel eens geprobeerd.
Succes met de vrijmarkt dan. Jij liever dan ik.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga misschien eventjes over de vrijmarkt lopen voor ik naar werk toe moet. Het is maar 2 uren werk
Ik laat liever andere dingen langzaam in me op gaan.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms een klein stukje langzaam in je op laten gaan. Niet in 1 keer een flinke hap en kauwen, krijg je de verkeerde smaakexplosie
Niks aan maar soms vind je er een leuk boekquote:Op woensdag 22 april 2026 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes met de vrijmarkt dan. Jij liever dan ik.![]()
En gelukkig geen hele dag werken. Kun je inderdaad nog leuke dingen doen als je wil. Zoals de vrijmarkt.
Sabbelen en een heel klein stukje.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik laat liever andere dingen langzaam in me op gaan.![]()
![]()
Zuigen dus, anders geen smaakexplosie, ik zal het noteren.
Succes dan en hopelijk scoor je een goed boek.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks aan maar soms vind je er een leuk boek
Vast wel.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes dan en hopelijk scoor je een goed boek.
Tandjes, dat zijn veel boeken dan.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Vast wel.
Al heb ik momenteel meer aan 25 boekenkasten en een uitbouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |