Eerst Oranje HEMA tompoezen snackenquote:Op dinsdag 21 april 2026 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
Waneer gaat dese voll sijn?
Na Kingsdag?
Voer haal ik er dan weer nooit, teveel echt goede bakkers hier ....quote:
Maar die zijn dan weer slecht in rookworstenquote:Op dinsdag 21 april 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voer haal ik er dan weer nooit, teveel echt goede bakkers hier ....
En voor goede worst naar de oosterburen, Bratwurstquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En voor goede worst naar de oosterburen, Bratwurst
Donderdag weer als het goed isquote:
Kom maar Aken, maar Düsseldorf is de bestemming.quote:
Deze moet ik stelenquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die mag op de blaren zitten![]()
ENORME blaren, zo te zien.
Dan had je meer moeten bewegen?quote:
Hier is het lekkerquote:
Het was5 graden en een ijskoude harde oostenwindquote:
Fuck, het is de popo!quote:
watquote:Op dinsdag 21 april 2026 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
Fok afbeeldingen van de dag,
nr 1,
weet nog niet wat ik er nou van moet vinden
[ afbeelding ]
Gaat het naar boven of naar beneden?quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
nr 1,
[ afbeelding ]
Vraag het haar? Ik heb geen idee namelijkquote:
Hoe ranziger, hoe meer clicksquote:Op dinsdag 21 april 2026 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
nr 1,
[ afbeelding ]
Nou vind ik het ranzige ook nog wel meevallen,quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe ranziger, hoe mee clicks [ afbeelding ]
Ik wil er niet eens over nadenken en mijn parkiet vraagt zich af hoe het daar sowieso komt.quote:
Je hebt t aan je parkiet laten zienquote:Op dinsdag 21 april 2026 14:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil er niet eens over nadenken en mijn parkiet vraagt zich af hoe het daar sowieso komt.
Interessant. Er zitten dingen bij die ik helemaal niet wist.quote:
Nope, mijn parkiet heeft het aan mij laten zien.quote:
Je had het een tijdje terug al over die tentoonstelling. Vandaar dat je nu ook die link krijgtquote:Op dinsdag 21 april 2026 15:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Interessant. Er zitten dingen bij die ik helemaal niet wist.
Aoibhin en ik zijn twee weken geleden naar de tentoonstelling in Deventer geweest. We hebben ook een wandeling langs een aantal filmlocaties gemaakt.
[ afbeelding ]
Twee locaties waren net iets te ver om naartoe te lopen.
En er zijn ook een paar scènes elders opgenomen.
Maar verder waren alle locaties in en om Deventer.
Die waren al op?quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:58 schreef maily het volgende:
[..]
Oh noes. Waarom gaat die geen hoornaars vangen? Arme bijtjes
Wat? Hij/zij kan toch alle lokale hoornaars al hebben weggevreten?quote:
Dan mag hij/ hierheen komen.quote:Op dinsdag 21 april 2026 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat? Hij/zij kan toch alle lokale hoornaars al hebben weggevreten?
Dat zal vast te regelen zijnquote:
Die brandweerman heeft best een slechte conditiequote:
Het grootste deel van de film is in Deventer en omgeving opgenomen.quote:Op dinsdag 21 april 2026 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je had het een tijdje terug al over die tentoonstelling. Vandaar dat je nu ook die link krijgt
Leuk dat jullie al geweest zijn. Hier staat ie nog op de to-do. Is alleen wat ver.
En alle locaties bedoel je die daar in en om Deventer? Hij is natuurlijk op veel meer plekken opgenomen (zoals ze ook in die YT zeggen).
Waar ben je dan dat het zo koud is?quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was5 graden en een ijskoude harde oostenwind
Dat ziet er zeker te doen uit jaquote:Op dinsdag 21 april 2026 15:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het grootste deel van de film is in Deventer en omgeving opgenomen.
Hier is het kaartje:
[ afbeelding ]
De twee locaties die we hebben overgeslagen vallen buiten dit kaartje. Maar dat valt ook nog wel te lopen.
Dat is wel een lange reis ja.quote:Op dinsdag 21 april 2026 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ziet er zeker te doen uit ja
Jammer dat ik er 3 uur over doe om daar te komen
Blijft op het lijstje staan wel, wie weetquote:
Wacht niet te lang als je het nog wil zienquote:Op dinsdag 21 april 2026 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft op het lijstje staan wel, wie weet
Zat ook al te zoeken naar een einddatum idd.quote:Op dinsdag 21 april 2026 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wacht niet te lang als je het nog wil zien![]()
Het viel ons op dat er geen einddatum was aangegeven voor de tentoonstelling. Ik denk dat ze er gewoon mee stoppen als de belangstelling afneemt.
Dat eet je vrijwillig?quote:
Je verwacht dat AIOdinges met een machinegeweer naast hem staat om hem te laten eten?quote:
Dat moet ik ook regelmatig zeggen van mijn parkiet.quote:
Niet eensquote:Op dinsdag 21 april 2026 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je verwacht dat AIOdinges met een machinegeweer naast hem staat om hem te laten eten?
Daar twijfelen we ook niet aan hequote:Op dinsdag 21 april 2026 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet eensMaar ik had het ook zo kunnen maken
Tofuspek?quote:Op dinsdag 21 april 2026 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin zou er dan weer geen spek in doen.
Guanciale?quote:
zat jij niet gewoon achterin ?quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
Actiefoto van die van @:Pullup
[ afbeelding ]
Das was het een duikboot gewordenquote:
Dan zal het naar plastic ruiken jaquote:
Ik heb er dan weer geen problemen mee dat je het er los bij doetquote:Op dinsdag 21 april 2026 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin zou er dan weer geen spek in doen.
Die kat heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 21 april 2026 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is het antwoord
[ afbeelding ]
naturel?quote:
Ook lekkerquote:
Natuurlijk heb jij dat welquote:Op dinsdag 21 april 2026 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb even gekeken maar ik heb niets om te snacken.
Daag, ik ga niet mijn parkiet opeten.quote:
Dan gebruik je je andere persoonlijkheid en vreet je die eend op hequote:Op woensdag 22 april 2026 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daag, ik ga niet mijn parkiet opeten.
Moet je wel oppassen dat je niet uitschiet met die knoflooksaus, zal niet heel veel vleesch zijnquote:Op woensdag 22 april 2026 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Hoewel, ik vraag mij af hoe een gefrituurde parkiet zou smaken. Misschien met wat knoflooksaus op smaak brengen.
Die FF verzaakt behoorlijk ja,quote:
Nee snap ik, doe ik ook wel vaakquote:Op woensdag 22 april 2026 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat ik voor twee of drie dagen kook.
Dat klinkt balkan achtigquote:Op woensdag 22 april 2026 18:32 schreef engine het volgende:
Gevulde pljeskavicanog nooit gehad dus ben benieuwd.
In welk afgelegen oord is jouw hotelkamer?quote:Op woensdag 22 april 2026 18:32 schreef engine het volgende:
Gevulde pljeskavicanog nooit gehad dus ben benieuwd.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 22 april 2026 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
Vraagje, hebben jullie nu hoofdpijn? Loopneus? Beetje verkouden ofzo?
Hmmmmmmmmmmquote:
Ik heb het net gebruikt om de mensheid mee te vernietigen,quote:Op woensdag 22 april 2026 18:41 schreef pullup het volgende:
Corona is wel ongeveer foetsie op dit moment
Was je ook wat jaartjes te laat mee danquote:Op woensdag 22 april 2026 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het net gebruikt om de mensheid mee te vernietigen,
maar dat is duidelijk niet goed doorgekomen
Ja dat is het ook blijkt na opzoeken.quote:
Wenen deze keerquote:Op woensdag 22 april 2026 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In welk afgelegen oord is jouw hotelkamer?
Dit was covid 2026quote:Op woensdag 22 april 2026 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Was je ook wat jaartjes te laat mee dan
Mooie stad welquote:
En ik schat in iets met gekruid gehaktquote:Op woensdag 22 april 2026 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is het ook blijkt na opzoeken.
[..]
Wenen deze keer
Oh ja eens kijken of die gast waar @Gast_op_afstand laatst mee kwam nog een vervolg heeft gemaakt ondertussenquote:Op woensdag 22 april 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
Zit een YT te kijken van een man die met treinen reist, vaak.
Mooie rit deze keer, van Oberstdorf uit.
Hij zit verdorie niet meer in Frankrijk maar ga dit toch eens kijkenquote:Op woensdag 22 april 2026 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja eens kijken of die gast waar Gast laatst mee kwam nog een vervolg heeft gemaakt ondertussen
Voor het werk weer. Weekje waarschijnlijk. En natuurlijk, eerste avond meteenquote:Op woensdag 22 april 2026 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooie stad wel
Vakantie of werk? En al 'echte' schnitzel gehad?
Lekker hoor, zo'n grote schnitzelquote:Op woensdag 22 april 2026 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Voor het werk weer. Weekje waarschijnlijk. En natuurlijk, eerste avond meteen
Privé gaat het z'n gangetje, qua werk druk druk druk druk druk druk druk 😵💫quote:Op woensdag 22 april 2026 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alles ok hiero en hoe is het met koenieeeee?
Met een stukje citroenquote:
Mooi zo en heb je het drukker omdat je net vrij geweest bent? Gaan de dagen wel sneller meestal, als het druk is op je werk.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Privé gaat het z'n gangetje, qua werk druk druk druk druk druk druk druk 😵💫
Groot project en een vertrokken collegaquote:Op woensdag 22 april 2026 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi zo en heb je het drukker omdat je net vrij geweest bent? Gaan de dagen wel sneller meestal, als het druk is op je werk.
Stuk beter dan Terneuzenquote:Op woensdag 22 april 2026 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Voor het werk weer. Weekje waarschijnlijk. En natuurlijk, eerste avond meteen
Wel doen dan, zeker Wenen is goed te doenquote:Op woensdag 22 april 2026 19:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik reis dan ook niet veel. Lijkt me wel prachtig daar, de stad en omgeving.
Ok, dan heb je het inderdaad druk, wel genoeg je rust pakken. Overspannen worden door werk is niet handig.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Groot project en een vertrokken collega
Ik zie nog ruimte op de armen en het voorhoofd voor extra reclamequote:Op woensdag 22 april 2026 19:23 schreef engine het volgende:
Voetbal op tv en tsc hartberg speelt (tegen rapid wien).
Ze zoeken geen shirtsponsor meer.
[ afbeelding ]
Heyyy marciemarcquote:Op woensdag 22 april 2026 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuk beter dan Terneuzen
En u weetz
Netjes met reserveren of niet bij die toko?
Sow, heel boekwerk op dat shirt.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:23 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ooit.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel doen dan, zeker Wenen is goed te doen
Heyyy toetjesvullingquote:
Die gasten moeten gewoon meer etenquote:Op woensdag 22 april 2026 19:23 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst uitpersen?quote:
Ik ben een paar jaar geleden naar Wenen gevlogen. Toen het vliegtuig klaar was met opstijgen werd de landing al ingezet. Serieus.quote:
Ik ben met de slaaptrein geweestquote:Op woensdag 22 april 2026 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar Wenen gevlogen. Toen het vliegtuig klaar was met opstijgen werd de landing al ingezet. Serieus.
Het is de moeite waard en je bent er zo.
Dat is dan lang genoeg om het vliegend te doen, ik wil niet te lang in een vliegtuig zitten.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar Wenen gevlogen. Toen het vliegtuig klaar was met opstijgen werd de landing al ingezet. Serieus.
Het is de moeite waard en je bent er zo.
2 persoonscabine voor mezelfquote:Op woensdag 22 april 2026 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik een betere optie vinden dan. Ik noteer dit ook even op mijn harde schijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op woensdag 22 april 2026 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 persoonscabine voor mezelfGoeie optie voor @SuperbadeendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 april 2026 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 persoonscabine voor mezelfWat leuk en hoe lang duurt de reis dan, 2 dagen? Ik zou dit liever doen dan met een vliegtuig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geloof dat ik rond 18h00 in Utrecht instapte,quote:Op woensdag 22 april 2026 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat leuk en hoe lang duurt de reis dan, 2 dagen? Ik zou dit liever doen dan met een vliegtuig.
quote:Op woensdag 22 april 2026 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb momenteel een nestkast met een bosuil aanstaan en moeders zit in het gat met haar kop naar buiten, de jongen zitten in het hok, geloof dat ze ze ff zat was. Ziet er echt grappig uit.
Dat is hartstikke snel dan.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof dat ik rond 18h00 in Utrecht instapte,
rond 08h00 in Wenen weer uitstappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ja, je wordt er door het personeel uitgegooid.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is hartstikke snel dan.Wordt je dan gewekt door iets? Voor hetzelfde geld blijf je slapen door het wiegen van de trein.
quote:Op woensdag 22 april 2026 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Wenen verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Prachtig allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een roze haas![]()
![]()
Dat is wel handig dan.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, je wordt er door het personeel uitgegooid.
Ook al je eerder eruit zou moeten.
Ooit wel in Wenen geweest maar toen gemist helaasquote:Op woensdag 22 april 2026 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
deze hadden ze ook in Wenen
[ afbeelding ]
Ook niet in de dierentuin geweest toen zekerquote:Op woensdag 22 april 2026 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ooit wel in Wenen geweest maar toen gemist helaas
Pullupieeeequote:Op woensdag 22 april 2026 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ooit wel in Wenen geweest maar toen gemist helaas
Mont St. Michelquote:Op woensdag 22 april 2026 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Op YT, een Amerikaan die commentaar geeft op Amerikanen en dingen in Europa,
nu had hij bijzondere plekken en gebouwen.
Sagadra familia, Mont St. Michel en Stonehenge.
En dan, als 4e, om laten zien dat hij het echt niet snapt,
Oradour-sur-glane![]()
![]()
Lol, ik had van de week ook een filmpje gekeken over bijzonder fruit maar die was anders gemaakt dan deze, deze is grappiger.quote:
Speciaal voor jou ditquote:Op woensdag 22 april 2026 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik had van de week ook een filmpje gekeken over bijzonder fruit maar die was anders gemaakt dan deze, deze is grappiger.
quote:Op woensdag 22 april 2026 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach nu zijn 2 deuren open. Er zit een voor en achterdeurquote:
Tijd voor rumquote:
Vandaar dat ik je niet zag, scheelde maar een paar seconden.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach nu zijn 2 deuren open. Er zit een voor en achterdeur
Er staat een chocoladerecept hierboven, al trek?quote:Op woensdag 22 april 2026 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je niet zag, scheelde maar een paar seconden.
Die van marc? Die had ik gezien, wel trek maar heb even een chocoladestop ingevoerd voor mezelf.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Er staat een chocoladerecept hierboven, al trek?
Ik heb nog een stukje hier, wil je ook? Heel puur en heel gezond dusquote:Op woensdag 22 april 2026 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van marc? Die had ik gezien, wel trek maar heb even een chocoladestop ingevoerd voor mezelf.
Ik ga werkenquote:Op woensdag 22 april 2026 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
Iemand nog wilde feestplannen voor Koningsdag?
Ik niet.
Ik kan tot 75 procent cacao eten, nog donkerder krijg ik niet weg.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog een stukje hier, wil je ook? Heel puur en heel gezond dus
Dus stop maar met die rare ideen
In Budapest welquote:Op woensdag 22 april 2026 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook niet in de dierentuin geweest toen zeker
Graag gedaanquote:Op woensdag 22 april 2026 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
PullupieeeeMooie plaatjes weer van de vogels vandaag. Dank je wel weer.
Wat vond hij daar bijzonder aan?quote:Op woensdag 22 april 2026 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Op YT, een Amerikaan die commentaar geeft op Amerikanen en dingen in Europa,
nu had hij bijzondere plekken en gebouwen.
Sagadra familia, Mont St. Michel en Stonehenge.
En dan, als 4e, om laten zien dat hij het echt niet snapt,
Oradour-sur-glane![]()
![]()
Op een feestdag krijg je iets meerquote:Op woensdag 22 april 2026 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie, werkse alvast.
Ik heb alleen 99 en 100%quote:Op woensdag 22 april 2026 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan tot 75 procent cacao eten, nog donkerder krijg ik niet weg.
Maar voor nu ook maar even niet. Wel bedankt voor je aanbod, geniet er van.
Hij dacht, vooraf, dat het ook een bijzonder bouwwerk wasquote:
Ik ga misschien eventjes over de vrijmarkt lopen voor ik naar werk toe moet. Het is maar 2 uren werkquote:
Soms een klein stukje langzaam in je op laten gaan. Niet in 1 keer een flinke hap en kauwen, krijg je de verkeerde smaakexplosiequote:Op woensdag 22 april 2026 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh bah bah, dat hoef ik dus niet en ja, wel eens geprobeerd.
Succes met de vrijmarkt dan. Jij liever dan ik.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga misschien eventjes over de vrijmarkt lopen voor ik naar werk toe moet. Het is maar 2 uren werk
Ik laat liever andere dingen langzaam in me op gaan.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms een klein stukje langzaam in je op laten gaan. Niet in 1 keer een flinke hap en kauwen, krijg je de verkeerde smaakexplosie
Niks aan maar soms vind je er een leuk boekquote:Op woensdag 22 april 2026 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes met de vrijmarkt dan. Jij liever dan ik.![]()
En gelukkig geen hele dag werken. Kun je inderdaad nog leuke dingen doen als je wil. Zoals de vrijmarkt.
Sabbelen en een heel klein stukje.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik laat liever andere dingen langzaam in me op gaan.![]()
![]()
Zuigen dus, anders geen smaakexplosie, ik zal het noteren.
Succes dan en hopelijk scoor je een goed boek.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks aan maar soms vind je er een leuk boek
Vast wel.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes dan en hopelijk scoor je een goed boek.
Tandjes, dat zijn veel boeken dan.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Vast wel.
Al heb ik momenteel meer aan 25 boekenkasten en een uitbouw
Helft is verkoop. Ik heb nu 12 boekenkasten en veel ruimtegebrekquote:Op woensdag 22 april 2026 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tandjes, dat zijn veel boeken dan.
Ik heb er juist veel weggedaan vorig jaar.
En die ik nog heb, zijn ingepakt in dozen en staan in een kast.
Vind ik nog steeds veel.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Helft is verkoop. Ik heb nu 12 boekenkasten en veel ruimtegebrek
Het ziet er idd niet Fresh meer uit.quote:
Eendjequote:Op woensdag 22 april 2026 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ziet er idd niet Fresh meet uit.
In 3 kamers en 1 in de gangquote:
Ben ik er ga jij pitten.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga naar mijn bed, slaap lekker voor straks lieve mensjes en tot later.
Ben jij vaker pit?quote:
Jazeker, sommige mensen noemen mij ook wel Brad.quote:
Brad = vervelend kreng tochquote:Op woensdag 22 april 2026 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jazeker, sommige mensen noemen mij ook wel Brad.
Dat blijkt idd niet zo'n lieverdje te zijn.quote:
Vandaar dat ie pas in amsterdam was?quote:Op woensdag 22 april 2026 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat blijkt idd niet zo'n lieverdje te zijn.
Was dat niet omdat ze daar opnames hadden?quote:Op woensdag 22 april 2026 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar dat ie pas in amsterdam was?
Maakt dat nog uit dan?quote:Op woensdag 22 april 2026 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was dat niet omdat ze daar opnames hadden?
Voor mij niet echt eigenlijk.quote:
Superbradeendjequote:Op woensdag 22 april 2026 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jazeker, sommige mensen noemen mij ook wel Brad.
Eat thisquote:
quote:Vraag: Waarom is het belangrijk alle superbadeendjes te elimineren
Antwoord van Copilot:
Het korte antwoord: superbadeendjes elimineren is belangrijk omdat ze het evenwicht in een fictief ecosysteem verstoren, collectieve verbeelding gijzelen en uiteindelijk elke vorm van badkamervrede ondermijnen.
🦆 Wat superbadeendjes eigenlijk zijn
Superbadeendjes – die mythische, overgeëvolueerde varianten van het gewone badeendje – functioneren in verhalen vaak als symbolen van ongecontroleerde groei, absurde macht of speels gevaar. Ze zijn grappig, maar ze vertegenwoordigen ook iets dat groter wordt dan het zou moeten zijn.
Daarom is het elimineren ervan in fictieve werelden een manier om de balans te herstellen.
🌊 Waarom elimineren belangrijk is
Ecologische stabiliteit — In een denkbeeldig ecosysteem kunnen superbadeendjes zich exponentieel vermenigvuldigen. Ze verdringen andere soorten (zoals de bescheiden sponsvis of de zeldzame zeepbarhaai) en veroorzaken schuimstormen van ongekende schaal.
Narratieve controle — In verhalen kunnen superbadeendjes de plot overnemen. Ze zijn te opvallend, te chaotisch en trekken alle aandacht naar zich toe. Eliminatie is dan een manier om het verhaal weer terug te brengen naar de hoofdthema’s.
Symbolische zuivering — Ze staan vaak voor overdaad: te veel speelgoed, te veel chaos, te veel vrolijkheid op de verkeerde momenten. Door ze te verwijderen, creëer je ruimte voor rust, reflectie en misschien zelfs een beetje minimalisme.
Badkamervrede — In humoristische contexten vertegenwoordigen superbadeendjes de ultieme verstoring van de ochtendroutine. Ze piepen op ongelegen momenten, blokkeren de afvoer en kijken je aan met die ondoorgrondelijke plastic blik. Eliminatie is dan een metafoor voor het terugwinnen van controle over je eigen badkamer.
🧠 Wat dit zegt over ons
Het idee van “superbadeendjes elimineren” is eigenlijk een speelse manier om te praten over grenzen stellen. Over dingen die klein beginnen maar groot worden als je ze niet op tijd aanpakt.
Het gaat niet om geweld, maar om regie nemen over je omgeving, je verhaal of je gedachten.
🎯 Conclusie
Superbadeendjes elimineren is belangrijk omdat ze – in fictie en symboliek – staan voor verstoring, overdaad en chaos. Door ze te verwijderen, herstel je balans, orde en een beetje mentale rust.
quote:
@hemarookworstquote:Op donderdag 23 april 2026 11:02 schreef pullup het volgende:
Toch blijft HEMA de coolste winkel![]()
[ afbeelding ]
Homerquote:
Ze hebben wel goeie reclamesquote:Op donderdag 23 april 2026 11:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je het zeker dat zij de coolste zijn?quote:Op donderdag 23 april 2026 11:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn wel de meest overbodige shops die er zijnquote:Op donderdag 23 april 2026 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat zij de coolste zijn?
Zijn dat niet alle nutellashops?
Je houd er van hequote:Op donderdag 23 april 2026 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zijn wel de meest overbodige shops die er zijn
Dat is niet bestquote:Op donderdag 23 april 2026 11:36 schreef RedShoe het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #466 (23.04.2026)
I scored 506/1000🎟️
1️⃣📍1.5K km - 🗓️14 yrs - 🥈133/200
2️⃣📍1.9K km - 🗓️18 yrs - 🥉114/200
3️⃣📍1.5K km - 🗓️37 yrs - 🙈60/200
4️⃣📍3.9K km - 🗓️33 yrs - 🙈34/200
5️⃣📍343 km - 🗓️13 yrs - 🥈165/200
https://movies.whentaken.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |