Eerst Oranje HEMA tompoezen snackenquote:Op dinsdag 21 april 2026 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
Waneer gaat dese voll sijn?
Na Kingsdag?
Voer haal ik er dan weer nooit, teveel echt goede bakkers hier ....quote:
Maar die zijn dan weer slecht in rookworstenquote:Op dinsdag 21 april 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voer haal ik er dan weer nooit, teveel echt goede bakkers hier ....
En voor goede worst naar de oosterburen, Bratwurstquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En voor goede worst naar de oosterburen, Bratwurst
Donderdag weer als het goed isquote:
Kom maar Aken, maar Düsseldorf is de bestemming.quote:
Deze moet ik stelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |