abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220624014
Wat is jouw favorite moment? Dag of nacht, en eventueel waarom?
pi_220624015
Ts start: tegenwoordig de dag maar vroeger de nacht.
pi_220624035
Dag en nacht zijn geen momenten.
pi_220624485
Nu
  dinsdag 21 april 2026 @ 08:47:32 #5
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220624493
nacht, zon is kut
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220624501
Dag
Vroeger het nachtleven ;)
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:59:19 #7
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220625539
ochtend
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220626594
En de avond dan?

Nacht slaap ik, dus heb ik niets aan.
Overdag werk ik, dus ja kan mij ook wel gestolen worden.
Behalve in het weekend natuurlijk, dan wint overdag.

In de avond lekker thuis, relaxen en samen met vrouwtje.
pi_220633214
Dag, 's nachts slaap ik. Maar eigenlijk ochtend en avond, dan ben ik wakker maar hoef niet te werken.
pi_220633237
De nacht, want dan kan ik lekker slapen. :z
pi_220638698
Ik was altijd wel een nachtmens.. Lang opblijven en productief worden wanneer de rest gaat slapen. Was vaak wel tot 2-3 uur wakker en de volgende ochtend dan om 7 weer op, geen probleem.

Sinds 1-2 jaar verschuift dit wel naar de dag, of beter gezegd, de ochtend. Vind het lastig om echt vroeg op te staan, maar de dagen dat het lukt om 5 of 6 naast m'n bed te staan voelen wel echt lekker aan.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_220642420
Vroeger nacht; tot diep in de nacht Simcity'en of Sims'en 8-) . Doe ik dat nu nog ben ik geen knip voor de neus waard de volgende dag. Dus dag.
  zondag 26 april 2026 @ 08:58:20 #13
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220656320
De stilte van de nacht.
pi_220656349
Nacht
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220656423
Vroeger de nacht, maar de dag is wat praktischer. Ook veiliger voor autochtone Nederlanders.
pi_220762945
Het grappige is dat ik eigenlijk altijd een ochtendmens was en graag vroeg naar bed ging. De laatste maanden/jaren is dat langzaam aan het veranderen. Ik merk dat ik 's nachts vaak wakker word, dan dingen ga doen en dat ik me dan erg rustig en geconcentreerd voel en tot erg veel kom. Bijvoorbeeld briljante berichten op Fok! schrijven, maar ook bijvoorbeeld werk. Ik weet niet of het echt gezond is. Ze zeggen dat mensen vroeger zo leefden, waarbij ze de nacht in 2x 4 uur opdeelden en dan 's nachts van alles gingen doen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')