abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 20 april 2026 @ 22:20:32 #1
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220623375
De laatste weken lijken veel supermarkten producten van voornamelijk huismerken bijna gratis weg te geven. Hoe kan dat ineens?

Ja aardappelen is een logisch iets. Maar 750G wasmiddel voor nog geen 50 cent, een fles afwasmiddel voor 39 cent, pindakaas en jam voor minder dan 50 cent, een reep chocolade voor 29 cent... En ineens heel veel producten die een paar maanden terug minstens 3x zo duur waren.

Hoe kan dit ineens? En zal dit doorzetten in meer producten?

Oa bij de Lidl en Aldi, maar ook bij de AH en Jumbo zakken prijzen ineens heel hard (zoals die fles afwasmiddel voor 39 cent, die een maand terug nog een euro kostte).
  roze maandag 20 april 2026 @ 22:25:05 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220623414
Ik las dat het is omdat Kassa binnenkort weer dat boodschappen gebeuren doet en ze willen allemaal de goedkoopste zijn op dat lijstje.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 20 april 2026 @ 22:51:43 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_220627556
Het beeld uit de OP herken ik totaal niet. Als ze al iets goedkoop 'weggeven' dan zijn dat vaak miniverpakkingen die minstens drie keer zo klein zijn als de normale verpakking.

Met de huidige geopolitieke situatie zullen de prijzen enkel stijgen.
  dinsdag 21 april 2026 @ 17:19:56 #5
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220627569
Ik zie dit absoluut niet bij ons.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220627860
Hier weet ik echt niks van. Waarom nooit de producten die ik wil zoals bier en zo?
pi_220628922
Ik zie ook dalende prijzen, inderdaad. Vooral bij huismerken.
pi_220630781
Een reep chocola voor 29 cent?
750ml wasmiddel voor 50 cent?

Ik weet niet waar jij winkelt, maar als ik jou was zou ik veel gaan inslaan.

Ik ken de NL prijzen niet, maar dat soort prijzen kan je ook hier in Estland alleen maar van dromen.
  maandag 27 april 2026 @ 15:14:58 #9
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220665657
Was laatst perongeluk in de vuurlinie terecht gekomen tussen de Jumbo en de nabij gelegen Lidl.

Veel slachtoffers, gelukkig ben ik ongedeerd gebleven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 27 april 2026 @ 15:25:13 #10
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220665765
Ik snap niet zo goed waarom concurreren een oorlog wordt genoemd. Dramagedoe van de media. Er is een grote inflatie geweest, goed dat het wat naar beneden gaat. Kan je weer tanken.
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 22:37:55 #11
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220681167
Als je slim boodschappen doet dan betaal je bijna niets . Eerst boodschappenlijstje maken

Dan alle reclamefolders doornemen en beslissen waar je wat koopt

Wasmiddel bij de jumbo
Cola bij de AH
Cornflakes bij de Lidl
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 29 april 2026 @ 22:41:27 #12
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220681198
zou mooi zijn
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 7 mei 2026 @ 02:02:53 #13
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220732658
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
Was laatst perongeluk in de vuurlinie terecht gekomen tussen de Jumbo en de nabij gelegen Lidl.

Veel slachtoffers, gelukkig ben ik ongedeerd gebleven.
_O- _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')