In theorie, niks.quote:Op maandag 20 april 2026 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is de consensus nu ineens dat er iets mis is met TR's zetten?![]()
WHY?
Ik probeer altijd ook zo veel mogelijk de discussie aan te houden.quote:Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Hiddendoe het volgende:
Nooit. Ik vind dit zo laf.
Is zo laf. Iemand aangeven vanwege bepaalde woorden of een bepaalde mening.
Dat is absoluut niet waar. Met alle TR's die ik heb gezet (okay, dat zijn er niet veel) is iets gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:39 schreef bianconeri het volgende:
Ik vergeet het nog wel te vaak.
Ik blijf graag in discussie, en ja soms wat fel en ga gewoon door op iemand.
Moet ik ook niet doen en je moet gewoon een TR zetten voor zo´n geval.
Praktijk wijst er echter op dat er niets tot bijna niets met TRs gedaan wordt.
Dus dan heb ik ook zoiets: Er moet ook eens iets tegen gezegd worden, want die figuren kunnen blijven doorgaan.
Wie, wat, waarmee?quote:Op dinsdag 21 april 2026 16:04 schreef over_hedge het volgende:
Ja. En @:jippie doet er meestal ook wat mee
Ik zet TR echt alleen als het echt erg geworden is. Dus nee.quote:Op dinsdag 21 april 2026 15:36 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet waar. Met alle TR's die ik heb gezet (okay, dat zijn er niet veel) is iets gedaan.
Als er met jouw TR's vrijwel niets gedaan is, moet je je eens afvragen waarom dat is.
In RLS had ik er vaak 30 of meer perdagquote:Op dinsdag 21 april 2026 13:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hangt van het subforum af..
Een iets rustiger zit rond de 0 a 3
NWS kan er zo maar 20 of meer halen.
KLB ook een hoop als ze daar aan het spelen zijn.
Er staan nu 14 TR's forumbreed.
En waren die terecht?quote:Op dinsdag 21 april 2026 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In RLS had ik er vaak 30 of meer perdag
Niet altijd neequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |