abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2026 @ 14:25:26 #51
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220626511
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is de consensus nu ineens dat er iets mis is met TR's zetten? :o
WHY? :?
In theorie, niks.
In praktijk echter, werkt dit niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220626577
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Hiddendoe het volgende:
Nooit. Ik vind dit zo laf.
Is zo laf. Iemand aangeven vanwege bepaalde woorden of een bepaalde mening.
Ik probeer altijd ook zo veel mogelijk de discussie aan te houden.
Helaas is dat met bepaalde users gewoon niet te doen en op en duur houdt het gewoon op.
pi_220626587
Ik vergeet het nog wel te vaak.

Ik blijf graag in discussie, en ja soms wat fel en ga gewoon door op iemand.
Moet ik ook niet doen en je moet gewoon een TR zetten voor zo´n geval.

Praktijk wijst er echter op dat er niets tot bijna niets met TRs gedaan wordt.
Dus dan heb ik ook zoiets: Er moet ook eens iets tegen gezegd worden, want die figuren kunnen blijven doorgaan.
pi_220627135
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:39 schreef bianconeri het volgende:
Ik vergeet het nog wel te vaak.

Ik blijf graag in discussie, en ja soms wat fel en ga gewoon door op iemand.
Moet ik ook niet doen en je moet gewoon een TR zetten voor zo´n geval.

Praktijk wijst er echter op dat er niets tot bijna niets met TRs gedaan wordt.
Dus dan heb ik ook zoiets: Er moet ook eens iets tegen gezegd worden, want die figuren kunnen blijven doorgaan.
Dat is absoluut niet waar. Met alle TR's die ik heb gezet (okay, dat zijn er niet veel) is iets gedaan.
Als er met jouw TR's vrijwel niets gedaan is, moet je je eens afvragen waarom dat is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2026 15:37:19 ]
  dinsdag 21 april 2026 @ 15:37:04 #55
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220627141
Is toch wel een keer of 3 voorgekomen denk ik.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2026 @ 16:04:05 #56
364681 over_hedge
pi_220627254
Ja. En @Jippie doet er meestal ook wat mee :7
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220627257
Nee ben niet links en kan omgaan emoties
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220627487
Af en toe, zeg eens in de paar maanden. Als een topic uit de hand loopt en reageren alleen maar het topic vervuilt is een TR soms handiger.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 21 april 2026 @ 17:03:49 #59
485843 crew  Jippie
pi_220627494
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 16:04 schreef over_hedge het volgende:
Ja. En @:jippie doet er meestal ook wat mee :7
Wie, wat, waarmee?
pi_220627588
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 15:36 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Dat is absoluut niet waar. Met alle TR's die ik heb gezet (okay, dat zijn er niet veel) is iets gedaan.
Als er met jouw TR's vrijwel niets gedaan is, moet je je eens afvragen waarom dat is.
Ik zet TR echt alleen als het echt erg geworden is. Dus nee.

Ligt mss ook aan het subforum, maar goed ik ben niet de enige die het zegt.
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 17:35:44 #61
388664 crew  Dotteke
pi_220627623
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 13:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hangt van het subforum af..
Een iets rustiger zit rond de 0 a 3
NWS kan er zo maar 20 of meer halen.
KLB ook een hoop als ze daar aan het spelen zijn.

Er staan nu 14 TR's forumbreed.
In RLS had ik er vaak 30 of meer perdag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 17:41:31 #62
441859 crew  Lenny77
pi_220627646
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 17:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
In RLS had ik er vaak 30 of meer perdag
En waren die terecht?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 17:45:28 #63
388664 crew  Dotteke
pi_220627658
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 17:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En waren die terecht?
Niet altijd nee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')