Laf is het niet. Je deed zoiets als je van mening was dat het niet strookte met de forumregels.quote:Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Hiddendoe het volgende:
Nooit. Ik vind dit zo laf.
Is zo laf. Iemand aangeven vanwege bepaalde woorden of een bepaalde mening.
Zijn niet mijn regels. Ja, ik werd gedwongen om zgn in te stemmen met deze regels.quote:Op maandag 20 april 2026 20:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Laf is het niet. Je deed zoiets als je van mening was dat het niet strookte met de forumregels.
Mongooltje ben je. Slechtste van het slechtste. Ik neuk je de Moeder!quote:Op maandag 20 april 2026 20:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
Een (paar) keer per weer
Nu regent het na een paar dagen droog te zijn geweest, dus moet weer even iets zoeken om te TR'en
Dat mag, heb je een schep?quote:Op maandag 20 april 2026 20:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mongooltje ben je. Slechtste van het slechtste. Ik neuk je de Moeder!
Zal je net zien. Maar zo gaat dat dus. Of zo ging dat. Tegenwoordig is het best beschaafd hier. De scherpe randjes zijn er wel vanaf met al die oudjes nog.quote:
Achja, een TR om een mening die mij niet aanstaat zal ik ook niet zetten.quote:Op maandag 20 april 2026 20:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zal je net zien. Maar zo gaat dat dus. Of zo ging dat. Tegenwoordig is het best beschaafd hier. De scherpe randjes zijn er wel vanaf met al die oudjes nog.
Het is ook bij mij zeg maar +- een jaar of 10 geen "rage against the machine meer". Geen polemiek, geen superagressieve reacties meer die je doet of die je krijgt. Dan hebben de mod's ook een beetje rust.quote:Op maandag 20 april 2026 20:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Achja, een TR om een mening die mij niet aanstaat zal ik ook niet zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |