abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2026 @ 19:46:46 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220622160
Nou?

POLL
Resistance is futile.
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 19:50:48 #2
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220622241
Je moest eens weten.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  maandag 20 april 2026 @ 19:51:25 #3
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220622247
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2026 19:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
Je moest eens weten.
Ik ben dus wel benieuwd.
Resistance is futile.
pi_220622274
TR gemacht op de OP. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  roze maandag 20 april 2026 @ 19:53:32 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220622285
Ja
Your beauty never ever scared me.
pi_220622303
Maar serieus: nooit. Vroeger nog weleens als de voorganger van Johannes Onderwater te ver ging. Of user Firefly. Toen nam ik alles nog te serieus. Nu niet meer.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220622335
Nooit. Ik vind dit zo laf.
Is zo laf. Iemand aangeven vanwege bepaalde woorden of een bepaalde mening.
pi_220622376
Wel eens gedaan met spam ofzo, of bij dingen die echt heel ver gingen. Kan me de laatste keer niet meer herinneren.
pi_220622384
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Hiddendoe het volgende:
Nooit. Ik vind dit zo laf.
Is zo laf. Iemand aangeven vanwege bepaalde woorden of een bepaalde mening.
Laf is het niet. Je deed zoiets als je van mening was dat het niet strookte met de forumregels.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220622460
Gestemd op een paar keer per jaar, maar dat is teveel. Maar nooit is het ook niet.
pi_220622502
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:00 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Laf is het niet. Je deed zoiets als je van mening was dat het niet strookte met de forumregels.
Zijn niet mijn regels. Ja, ik werd gedwongen om zgn in te stemmen met deze regels.
Zegt niks over mij, maar wel heel veel over de moderatie.
  maandag 20 april 2026 @ 20:10:58 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220622526
Al een hele lange tijd niet meer.
Heb opgegeven dat de crew er uberhaupt naar kijkt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220622592
Het nsb'en zit in mijn bloed. Ik zet zelfs tr's op onschuldige posts en dm de dienstbeschikbare mod.
pi_220622606
Zal niet meer dan 2x zijn in 3-5 jaar tijd. Was dan ook echt spam of een keer een super aso bericht.
  Forum Admin maandag 20 april 2026 @ 20:31:46 #15
35723 crew  GGMM
pi_220622697



De grap die je wist dat zou komen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Frontpage maandag 20 april 2026 @ 20:34:55 #16
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220622719
Een (paar) keer per weer :Y

Nu regent het na een paar dagen droog te zijn geweest, dus moet weer even iets zoeken om te TR'en
pi_220622747
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
Een (paar) keer per weer :Y

Nu regent het na een paar dagen droog te zijn geweest, dus moet weer even iets zoeken om te TR'en
Mongooltje ben je. Slechtste van het slechtste. Ik neuk je de Moeder! :)

Dan hoef je niet te zoeken.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Redactie Frontpage maandag 20 april 2026 @ 20:40:45 #18
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220622762
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:38 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Mongooltje ben je. Slechtste van het slechtste. Ik neuk je de Moeder! :)
Dat mag, heb je een schep?
pi_220622777
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:40 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dat mag, heb je een schep?
Zal je net zien. Maar zo gaat dat dus. Of zo ging dat. Tegenwoordig is het best beschaafd hier. De scherpe randjes zijn er wel vanaf met al die oudjes nog.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Redactie Frontpage maandag 20 april 2026 @ 20:45:56 #20
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220622791
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:43 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Zal je net zien. Maar zo gaat dat dus. Of zo ging dat. Tegenwoordig is het best beschaafd hier. De scherpe randjes zijn er wel vanaf met al die oudjes nog.
Achja, een TR om een mening die mij niet aanstaat zal ik ook niet zetten.
pi_220622825
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:45 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Achja, een TR om een mening die mij niet aanstaat zal ik ook niet zetten.
Het is ook bij mij zeg maar +- een jaar of 10 geen "rage against the machine meer". Geen polemiek, geen superagressieve reacties meer die je doet of die je krijgt. Dan hebben de mod's ook een beetje rust.

Op een gegeven moment kom je erachter dat je iemands mening NIET kunt veranderen door argumenten. Het basismateriaal van hoe je de wereld ziet schijnt al vanaf het 6e a 8e levensjaar gevormd te zijn. Dat staat dan min of meer vast. Daarom kun je het beter over gewoon gezellige dingen hebben begrijp ik nu beter.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220622933
Nee. Daar ben ik iets te hetero voor.
Conscience do cost.
pi_220622952
Alleen bij echte spam, users die lopen te trollen of te kutten laat ik altijd hun gang gaam, daar kan ik alleen maar om lachen. Maar users die alleen maar komen registreren om hun malafide piramidespel of nepmedicijnen te promoten die mogen van mij aan de hoogste boom opgeknoopt worden.
-nee-
  maandag 20 april 2026 @ 21:24:33 #24
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220622993
ja en @Lenny77 heeft gehandhaafd
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2026 @ 21:29:45 #25
842 Zorro
Z
pi_220623012
Alleen als mensen zeggen dat het patat is ipv friet zoals het hoort.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')