abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220653866
Carterista PIEKKKK POOOOQUET
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:30:56 #77
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220654608
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:53 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Kutstad. Heb daar ooit tijdje gezeten.
Wat zeg jij :')
pi_220654723
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:30 schreef jigggy het volgende:

[..]
Wat zeg jij :')
Ja, jij hebt er 3 maanden gezeten. Ik lang genoeg om te weten dat Valencia niet zo bijzonder is :D

Het enige goede is het zeewater. Die is in de zomer echt wel véél warmer dan de costa del sol of costa de la luz
pi_220654740
En stappen is ongezien duur voor niks.

Marina beach club zit vol met Spaanse paupers en Mya vol met toeristen.

30 euro entree voor Mya en enige wat je ziet daar zijn studenten en toeristen :') :r
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:23:33 #80
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220654997
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:47 schreef Fushia2 het volgende:
En stappen is ongezien duur voor niks.

Marina beach club zit vol met Spaanse paupers en Mya vol met toeristen.

30 euro entree voor Mya en enige wat je ziet daar zijn studenten en toeristen :') :r
Boze maagd die niets geregeld heeft in Mya gespot
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:28:23 #81
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220655034
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:

[..]
Boze maagd die niets geregeld heeft in Mya gespot
Wow, beetje respect maat. Ik ben ook een boze maagd die nog nooit iets heeft geregeld in Mya.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220655060
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Wow, beetje respect maat. Ik ben ook een boze maagd die nog nooit iets heeft geregeld in Mya.
Dit kan geen toeval meer zijn.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220655824
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:

[..]
Boze maagd die niets geregeld heeft in Mya gespot
Ik heb een taxi genomen en ben naar de stad geweest.

Denken dat ik 30 euro ga betalen om met toeristen en erasmus studenten te zitten :D :') :')
pi_220656004
Beter Gran Canaria, ben er in November weer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220657937
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 05:33 schreef raptorix het volgende:
Beter Gran Canaria, ben er in November weer.
:') :')

Málaga of Cadiz of een stadje ertussen
pi_220657939
Fuengirola ga ik jaarlijks met vakantie
pi_220905817
Was gezellig boys!!!
pi_220905857
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
Was gezellig boys!!!
:') :')
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220905886
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:21 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
:') :')
Je bent welkom voor de volgende meet!
pi_220905889
@yvonne kom jij ook dan
  Admin donderdag 28 mei 2026 @ 18:48:04 #91
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220907557
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:23 schreef Fushia2 het volgende:
@:yvonne kom jij ook dan
Jaaaaaaaaaaaaa
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:49:56 #92
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220907566
quote:
17s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:48 schreef yvonne het volgende:

[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
Gezellig, mag ik mee?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:50:37 #93
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220907568
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
Was gezellig boys!!!
Waaron KLB mods niet welkom? waar was mijn uitnodiging? :P
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220907701
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Waaron KLB mods niet welkom? waar was mijn uitnodiging? :P
Iedereen is welkom! Ook @CoolGuy
  Admin donderdag 28 mei 2026 @ 19:15:32 #95
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220907711
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:49 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Gezellig, mag ik mee?
Als ik via Brussel moet vliegen dan
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:15:24 #96
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220908350
Was wel lachen, alleen jammer dat de enige tenten die Fushia liet zien vol zaten met Nederlanders of schimmige shisha lounges waren.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220909480
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:15 schreef Näsenbar het volgende:
Was wel lachen, alleen jammer dat de enige tenten die Fushia liet zien vol zaten met Nederlanders of schimmige shisha lounges waren.
Zegt de guy die "zijn vlucht gemist heeft" :') :')
pi_220909482
Je was gewoon boos omdat @SebbeSwensje geen kamer met je wou delen :') :')
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:42:06 #99
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220909548
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:23 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Zegt de guy die "zijn vlucht gemist heeft" :') :')
Wij hadden de upgrade naar een bungalow.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:53:46 #100
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220909581
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 16:19 schreef Cor_Minderhout het volgende:
Iedereen woont in daar in de buurt.
Wat?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')