Wat zeg jijquote:Op zaterdag 25 april 2026 16:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kutstad. Heb daar ooit tijdje gezeten.
Ja, jij hebt er 3 maanden gezeten. Ik lang genoeg om te weten dat Valencia niet zo bijzonder isquote:
Boze maagd die niets geregeld heeft in Mya gespotquote:Op zaterdag 25 april 2026 21:47 schreef Fushia2 het volgende:
En stappen is ongezien duur voor niks.
Marina beach club zit vol met Spaanse paupers en Mya vol met toeristen.
30 euro entree voor Mya en enige wat je ziet daar zijn studenten en toeristen![]()
Wow, beetje respect maat. Ik ben ook een boze maagd die nog nooit iets heeft geregeld in Mya.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:
[..]
Boze maagd die niets geregeld heeft in Mya gespot
Dit kan geen toeval meer zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wow, beetje respect maat. Ik ben ook een boze maagd die nog nooit iets heeft geregeld in Mya.
Ik heb een taxi genomen en ben naar de stad geweest.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:
[..]
Boze maagd die niets geregeld heeft in Mya gespot
quote:Op zondag 26 april 2026 05:33 schreef raptorix het volgende:
Beter Gran Canaria, ben er in November weer.
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Gezellig, mag ik mee?quote:
Waaron KLB mods niet welkom? waar was mijn uitnodiging?quote:
Iedereen is welkom! Ook @CoolGuyquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waaron KLB mods niet welkom? waar was mijn uitnodiging?
Als ik via Brussel moet vliegen danquote:
Zegt de guy die "zijn vlucht gemist heeft"quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:15 schreef Näsenbar het volgende:
Was wel lachen, alleen jammer dat de enige tenten die Fushia liet zien vol zaten met Nederlanders of schimmige shisha lounges waren.
Wij hadden de upgrade naar een bungalow.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zegt de guy die "zijn vlucht gemist heeft"![]()
Wat?quote:Op maandag 20 april 2026 16:19 schreef Cor_Minderhout het volgende:
Iedereen woont in daar in de buurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |