Dat ziet eruit als oost-Zwitserland, omgeving Glarus of zo.quote:Op zondag 19 april 2026 15:01 schreef kwiwi het volgende:
Mooi hoor voor in een stad, uitkijken op groen!
Het uitzicht maakt me in zoverre uit, dat ik het liefst niet tegen een ander huis aan wil kijken maar op natuur omdat het lekker ontspannend is. En dat heb ik nu, dus helemaal prima.
Uitzicht kon slechter![]()
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 19 april 2026 15:01 schreef kwiwi het volgende:
Het uitzicht maakt me in zoverre uit, dat ik het liefst niet tegen een ander huis aan wil kijken maar op natuur omdat het lekker ontspannend is. En dat heb ik nu, dus helemaal prima.
[ afbeelding ]
Omg is dit je uitzicht vanuit huis? 😍quote:Op zondag 19 april 2026 18:48 schreef blomke het volgende:
Paar weken per jaar, net ron deze periode, bloeien de velden tussen Bergen en Alkmaar:
[ afbeelding
Als er geen auto's geparkeerd staan, wel ja.quote:
Gaaf hoor ♥️quote:Op zondag 19 april 2026 20:45 schreef blomke het volgende:
[..]
Als er geen auto's geparkeerd staan, wel ja.
Prachtig.quote:Op vrijdag 24 april 2026 23:37 schreef derLudolf het volgende:
Wat ik vanuit het keukenraam zie. Dan zie ik dit in de verte, maar nog goed genoeg om er een haas of als in deze foto ree te zien.[ afbeelding ]
1ste reply en je hebt gewoon al gewonnenquote:Op zondag 19 april 2026 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |