Eigenlijk geen last van deze gehad nog ook niet op t werkquote:Op zondag 19 april 2026 10:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wees blij dat deze update niet lukt. Mogelijk nog wel in de lijst maar op achtergrond bij Microslop ingetrokken.
https://www.neowin.net/news/microsoft-warns-windows-pcs-keep-restarting-after-kb5082063-kb5082142-update-bug/
Als Bitlocker niet aan staat, schijnt het ook wel mee te vallen.quote:Op zondag 19 april 2026 10:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Eigenlijk geen last van deze gehad nog ook niet op t werk
Het is officieel een kwaliteitsupdate bedoeld voor servers...quote:Op zondag 19 april 2026 10:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als Bitlocker niet aan staat, schijnt het ook wel mee te vallen.
Ik installeer sowieso geen updates die net uit zijn. Deed ik op servers ook niet, laat eerst de rest maar de problemen ervaren
Omdat het over het algemeen superieure, onverslaanbare enterprise software is.quote:Op zondag 19 april 2026 12:00 schreef Farenji het volgende:
Waarom gebruik je die rotzooi dan ook? Ik begrijp dat echt niet.
Ja als je de waardeloze slop even buiten beschouwing laat. Wat is je vergelijkingsmateriaal trouwens?quote:Op zondag 19 april 2026 12:02 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Omdat het over het algemeen superieure, onverslaanbare enterprise software is.
Maar wat is de meerwaarde voor thuis? AD met policies en alles voor 1 of 2 gebruikers?quote:Op zondag 19 april 2026 12:02 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Omdat het over het algemeen superieure, onverslaanbare enterprise software is.
Niet alles is fatsoenlijk vervangbaar ook. Zoals WDSquote:Op zondag 19 april 2026 12:00 schreef Farenji het volgende:
Waarom gebruik je die rotzooi dan ook? Ik begrijp dat echt niet.
Is zo, maar wat is de toegevoegde waarde voor een thuisnetwerkquote:Op zondag 19 april 2026 12:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet alles is fatsoenlijk vervangbaar ook. Zoals WDS
Dat niet veel. Maar op de werkvloer weer wel.quote:Op zondag 19 april 2026 12:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is zo, maar wat is de toegevoegde waarde voor een thuisnetwerk
Waarom dat nou weer? Verder is het keigoede enterprise software. Bovendien kun je ongelimiteerd Windows machines activeren op zo'n host...quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:52 schreef cosmosis het volgende:
Windows Server 2022 Datacenter als thuisserver draaien, dan vraag je er ook wel om om ritueel anaal genomen te worden (Heeft niets met Microsoft te maken, maar wtf besluit je om dit OS te draaien)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |