Beste mensen,
Onze nieuwbouw woning is voorzien van kant en klare plafondplaten in de schuine kap (zolder). Deze zitten ook vastgeschoten met spijkertjes. Hierdoor zijn er kleine gaatjes zichtbaar en deze moeten worden weggewerkt. Dit kan met een lichtgewicht vuller of volgens de website van Agnes ook met Tipp ex. Nu vroeg ik me af: heeft hier iemand ervaring mee en wat is te adviseren? De platen wil ik niet direct schilderen aangezien deze al een witte afwerklaag hebben. Ik hoor het graag, ervaringenet tipp ex en of licht gewicht vuller zijn dus welkom

. Alvast bedankt!