abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220607172
FIlm van het jaar _O_
De enige echte.
pi_220607214
Heb het boek.
pi_220607232
Was beslist het kijken waard.

  zaterdag 18 april 2026 @ 18:59:43 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220607559
Wij gaan vanavond naar de bioscoop, voor het eerst in jaren!
Resistance is futile.
pi_220607884
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2026 18:59 schreef Seven. het volgende:
Wij gaan vanavond naar de bioscoop, voor het eerst in jaren!
👎
De enige echte.
  zondag 19 april 2026 @ 00:14:21 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220609521
Het was een leuke film. Mooi verhaal, mooie special effects, goede muziek, mooie karakters. Maar het had voor mij ook weer een half uurtje korter gekund. Dikke 8.
Resistance is futile.
pi_220609526
De tweede helft kon wel wat korter ja.

Verders prima film.
  zondag 19 april 2026 @ 08:44:48 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220609979
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 00:15 schreef PieterDeRijcke het volgende:
De tweede helft kon wel wat korter ja.

Verders prima film.
Ik vond eigenlijk dat de eerste helft wel wat korter mocht. Het gaat uiteindelijk om de band die hij opbouwt met Rocky, en hoe die band juist zorgt dat hij andere keuzes maakt.
Resistance is futile.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2026 @ 09:39:33 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220610264
Geweldige beleving in IMAX :Y

Eens dat de eerste helft net iets te langdradig was. Ik ging direct uit werk, dus m'n aandachtspanne werd wel even flink getest. Maar verder was het een topfilm.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 19 april 2026 @ 11:14:36 #10
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220610916
Goeie film ja :)

moet wel zeggen dat het met rocky af en toe een beetje te cute was

[ Bericht 13% gewijzigd door junkiesietze op 19-04-2026 11:38:06 ]
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220611321
quote:
13s.gif Op zondag 19 april 2026 11:14 schreef junkiesietze het volgende:
Goeie film ja :)

moet wel zeggen dat het met rocky af en toe een beetje te cute was
Het is natuurlijk geen "Interstellar" of "Alien" ;)

Prima film voor een breed publiek, ook als je niet into SciFi bent.
Gezien de filmduur zou ik wel een plaspauze vooraf inplannen en een grote popcorn bestellen.

Spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 april 2026 @ 12:13:13 #12
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220611390
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 11:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het is natuurlijk geen "Interstellar" of "Alien" ;)

Prima film voor een breed publiek, ook als je niet into SciFi bent.
Gezien de filmduur zou ik wel een plaspauze vooraf inplannen en een grote popcorn bestellen.

Spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige shots dacht ik wel, ok hiermee willen ze de nieuwe Interstellar worden..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220611436
quote:
15s.gif Op zondag 19 april 2026 12:13 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Sommige shots dacht ik wel, ok hiermee willen ze de nieuwe Interstellar worden..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 april 2026 @ 23:26:53 #14
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_220616544
Zag er goed uit. Maar duurde echt 45 min te lang. Jammer voor mij 3 sterren.
  Forum Admin zondag 26 april 2026 @ 01:01:30 #15
35723 crew  GGMM
pi_220655840
Ja, leuk.
Einde had wel iets korter gemogen maar eigenlijk ook niet. Was wel relevant voor zijn ontwikkeling enzo

Dus 8/10
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')